loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: دلتنگ من خواهید شد!
ونگر: دلتنگ من خواهید شد!

ونگر: دلتنگ من خواهید شد!


ونگر دیروز در کنفرانس خبری خود با رسانه های تصویری پاسخ های تندی به بعضی سوالات داد و پس از آن کنفرانس نوبت به خبرنگاران رسانه های نوشتاری رسید که با ونگر مصاحبه کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا گزارشات مبنی بر تمدید قرارداد وی برای دو سال دیگر صحت دارد یا خیر عصبانی شد و پاسخ داد:

" چرا این مساله درست پس از یک باخت مطرح شده است؟ فکر می کنید من انقدر بی تجربه و خام هستم که متوجه نشوم چه فکری پشت این قضایا است؟ شما فکر می کنید من یک احمق به تمام معنا هستم.

" این اطلاعات غلط است. من 16 سال در انگلستان کار کرده ام و فکر می کنم شایسته این هستم که احترام بیشتری به من گذاشته شود، این اطلاعات غلط فقط به یک هدف منتشر می شوند، تخریب کردن.

" من با این مساله مثل یک دروغ رفتار می کنم. پشت هر دروغی هدفی است. من دروغی را قبول نمی کنم که هدف آن بازی با افکار مردم باشد.

" من یک تئوریسین توطئه نیستم. من 30 سال است که در این شغل هستم و اگر خیالاتی (پارانويايى) بودم شما تا الان این قضیه را متوجه شده بودید."

این پاسخ های ونگر نشان داد که او قرارداد جدیدی با تیم امضا نکرده است و تا این لحظه قصد ماندن بیشتر از مدت قراردادش که تا پایان فصل آینده است ندارد.

او خطاب به خبرنگاران و به صورتی طعنه آمیر گفت:

" مطمئنم وقتی که بروم دلتان برایم تنگ خواهد شد. فکر نمی کنم آن موقع اگر به بلکبرن در خانه ببازیم آن بزرگترین نگرانی شما باشد.

" قرارداد من در سال 2014 به اتمام می رسد. من 30 سال بدون وقفه در سطح بالای فوتبال کار کرده ام. اگر هم کیفیت خوبی نداشته باشم ولی بدون شک تعهد دارم. یک روز به شما لیست باشگاه هایی که به آنها نرفتم را خواهم داد و شما تعهد من به این باشگاه را خواهید دید.

" شما می توانید از من انتقاد کنید و بگویید مربی بدی هستم. من هیچ وقت به این مساله اعتراض نخواهم کرد. اگر شما از رتبه ما در جدول انتقاد می کنید این کاملاً به جا است. من فقط می توانم بگویم متاسفم، حق با شماست، ما با منچستر یونایتد فاصله زیادی داریم.

" بدون شک از ما به این خاطر انتقاد شده است، اما این فقط ما نیستیم که با یونایتد فاصله داریم. چند باشگاه دیگر نیز هستند که برای سالها پول بیشتری از ما سرمایه گذاری کرده اند و آنها نیز از کورس عقب مانده اند. ما این مدل انتقادات را می پذیریم. من فقط فکر می کنم به خاطر 16 سالی که در این کشور کار کرده ام می توانم انتظار داشته باشم که به من احترام گذاشته شود."

پس از شکست مقابل بلکبرن ونگر انتقادات زیادی از سوی رسانه ها و هواداران داشته است ولی او همچنان به جای پرداختن به ناکامی های اخیر به موفقیتهای پیشین خود در باشگاه اشاره می کند.

" ما تنها تیم در انگلیس هستیم که یک فصل را بدون باخت سپری کردیم، این کار بسیار دشواری است.

" در اروپا همه تیمها را شکست داده ایم و مردم این را فراموش می کنند، ما همچنین تنها تیمی هستیم که بدون گل خورده به فینال لیگ قهرمانان رسیده ایم (سال 2006)، علیرغم این مساله که هیچوقت آمار دفاعی خوبی نداشته ایم.

" فقط دو تیم از انگلیس در جمع 16 تیم پایانی لیگ قهرمانان حضور دارند پس خیلی تیمهای دیگر هستند که دوست دارند شرایط ما را داشته باشند، ما تیم خوبی داریم. من به کیفیت بازیکنانم ایمان دارم و آنها روزی این را نشان خواهند داد.

" ما در این فصل در حال جنگیدن با همه شما (رسانه ها) نیز هستیم. شما می گویید این بازیکنان به اندازه کافی خوب نیستند، بازیکن جدید بخر و از این دست حرفها، ولی یک روز، شما متوجه خواهید شد که این تیم کیفیتی شگفت انگیز دارد. من می خواهم از بازیکنانم حفاظت کنم تا مطمئن شوم آنها در شرایط خوبی در میادین حاضر می شوند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : ESPN
بازدید: ۱,۶۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰