loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: باید صبورتر باشیم
ویلشر: باید صبورتر باشیم

ویلشر: باید صبورتر باشیم

 
در مورد ناامیدی از پیروز نشدن...
 
با مالکیت توپی که داشتیم و بازیکنانی که در زمین حاضر بودند، ناامید کننده بود. چند شانس خلق کردیم که در بازی های بعدی باید آنها را وارد دروازه کنیم. اگر بخواهیم منصفانه در مورد ساندرلند صحبت کنیم، آنها به اینجا آمدند تا بقایشان در لیگ را قطعی کنند و به یک امتیاز نیاز داشتند که گرفتند. آنها باشگاه بزرگی هستند و لیاقت ماندن در لیگ برتر ار دارند و من برای آنها خوشحالم.
 
در مورد زدن ضربه نهایی به ساندرلند...
 
سخت بود. همیشه وقتی تیمی برای دفاع کردن به بازی می آید سخت است. به کمی جادو نیاز دارید، کسی که به دفاع حریف بزند و کمی فضا باز کند. ما این کار را در نیمه نخست انجام دادیم و چند شانس خلق کردیم. هر چه بازی جلوتر رفت، رفته رفته هواداران و ما ناامید شدیم و سعی کردیم هر طور شده مشکل را حل کنیم. حتی در 10 دقیقه پایانی احساس می کردیم که می توانیم گل بزنیم ولی آنها خوب دفاع کردند.
 
در مورد اینکه آیا باید روی مسئله به خصوصی کار کنید...
 
فکر می کنم که باید کمی صبورتر باشیم. وقتی 5 متر عقب تر از محوطه جریمه آنها توپ را داریم، اگر کمی بیشتر توپ را نگه داریم و در عرض جا به جا شویم، شاید بتوانیم فضای بیشتری ایجاد کنیم. فکر می کنم در نیمه نخست این کار را خوب انجام دادیم ولی متاسفانه توپ ها را گل نکردیم. همیشه سعی می کنیم روی نقاط ضعفی که داریم کار کنیم و سال آینده این موضوع را حل خواهیم کرد.
 
در مورد نخستین حضور خودت از ابتدا پس از شش ماه...
 
از آن لذت بردم. در سه بازی به صورت تعویضی بازی کردم بنابراین واقعا می خواستم که از ابتدا بازی را آغاز کنم و از رئیس بابت بازی دادن به من تشکر می کنم. پس از دقیقه 70 خسته شدم و رئیس من را تعویض کرد. ولی در مجموع احساس خوبی بود.
 
در مورد صبر کردن برای رسیدن شانس بازی...
 
من بازیکن فوتبال هستم و همیشه می خواهم در زمین باشم و نشان دهم چه کارهایی می توانم انجام دهم. ولی متوجه بودم که تیم خوب بازی می کرد و باید صبر می کردم. به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می آمدم و فکر می کنم خوب بودم. خوش شانس بودم که بازی ساندرلند را از ابتدا آغاز کردم.
 
در مورد بازی کردن در گوشه راست...
 
متفاوت است. برای تیم ملی انگلستان در پست دفاعی بازی می کنم و برای آرسنال در پست هافبک رو به جلو. وقتی می توانید در چند پست بازی کنید همیشه خوب است. این به مربی گزینه های متفاوتی می دهد و اگر یک بازیکن در پستی خوب بازی می کند، او می داند که شما می توانید در جای دیگری از زمین بازی کنید. بنابراین خوشحال هستم.
 
در مورد هدفت برای دو بازی باقی مانده...
 
مهمترین مسئله برای ما رفتن به فینال جام حذفی با اعتماد به نفس است. باید بگویم اخیرا سه نتیجه خانگی ناامید کننده داشته ایم چون ما تیم تهاجمی هستیم ولی نتوانسته ایم در سه بازی خانگی اخیر گلزنی کنیم. ولی احساس کردیم عملکرد مثبتی داشتیم و شانس هایی ایجاد کردیم ولی باید آنها را تبدیل به گل کنیم. می خواهیم اطمینان پیدا کنیم که پیش از فینال جام حذفی این مسئله حل خواهد شد.
 
در مورد قرارگیری در آستانه کسب رتبه سوم لیگ برتر...
 
صعود مستقیم به لیگ قهرمانان متفاوت خواهد بود چون در چند فصل اخیر به پلی-آف می رفتیم و باید پیش از شروع فصل، یک مقطع تعیین کننده را پشت سر می گذاشتیم. پلی-آف مسئله مهمی برای ما بود و توان ذهنی و روانی زیادی را از ما می گرفت. گاهی فصل را در حالی آغاز می کردیم که این موضوع فکر ما را به خودش مشغول می کرد و در ابتدای لیگ برتر امتیاز از دست می دادیم. البته هنوز قطعی نشده است ولی 90 درصد شانس داریم. امیدوارم فصل جدید را با شرایط بهتری آغاز کنیم و فصل آینده در همین مقطع، جایگاه بهتری داشته باشیم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۸۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰