loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: دربی ها سطح بازی ما را بالا می برند
ویلشر: دربی ها سطح بازی ما را بالا می برند

ویلشر: دربی ها سطح بازی ما را بالا می برند


آرسنال شنبه شب در جام حذفی میزبان تاتنهام است و این مسابقه پس از رویارویی دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در سال ۲۰۰۱ نخستین دیدار این دو رقیب شمال لندنی در این رقابت هاست.

ویلشر انتظار بازی دشواری را دارد و اذعان می کند که آرسنال برای غلبه بر حریفش مصمم است.

جک در گفتگو با Arsenal Player اظهار داشت: " [ در چنین بازی هایی ] غرور زیادی در خطر از دست رفتن است، بازیکنان این را می دانند. همچنین آن ها احساس فشار نیز می کنند بنابراین ما آماده خواهیم بود و می دانیم که آن ها هم آماده خواهند بود بنابراین نمی توانیم آن ها را دست کم بگیریم.

" به دلایلی در این نوع بازی ها بازیکنان واقعاً سطح خود را بالا می برند، مطمئن نیستم چرا، شاید به این خاطر که هواداران انتظار پیروزی دارند، آن ها نمی خواهند شکست بخورند.

" این بازی مورد علاقه من در فصل است، عاشق این نوع بازی ها هستم.فقط سطح خود را بالا می برید و نمی خواهید شکست بخورید. زمانی که در حال ورود به زمین هستید به خودتان می گویید: ' نمی توانیم در این بازی شکست بخوریم، به هیچ وجه نمی توانیم شکست بخوریم'."

تاتنهام پس از روی کار آمدن تیم شروود شروع خوبی داشته و ویلشر معتقد است آن ها فرد مناسبی را جایگزین آندره ویاش بواش کرده اند.

" او مربی خوبی است، جوان است، با تیم زیر ۲۱ ساله های تاتنهام کار کرده و با آن ها عملکرد خیلی خوبی داشته است. او می خواهد بازیکنان جوان را وارد تاتنهام کند.

" فکر می کنم او مانند یک مربی مدرن است، می خواهد توپ را در اختیار داشته باشد و آن را به هر طرف پاس دهد. همانطور که میدانیم خودش هم بازیکن بزرگی بود. برای برخی افراد او انتخاب غافلگیر کننده ای بود اما به نظر من انتخاب فوق العاده ای بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۰۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰