loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: قهرمانی چلسی می تواند الهام بخش ما باشد
ویلشر: قهرمانی چلسی می تواند الهام بخش ما باشد

ویلشر: قهرمانی چلسی می تواند الهام بخش ما باشد


چلسی در رقابت های فصل گذشته لیگ قهرمانان با حذف تیم هایی مانند ناپولی و بارسلونا موفق شد در دیدار فینال در ورزشگاه آلیانز آرنا با پیروزی مقابل تیم یوپ هاینکس در ضربات پنالتی قهرمان این تورنمنت شود و ویلشر امیدوار است که موفقیت چلسی بتواند به توپچی ها برای شکست تیم آلمانی کمک کند.

" فکر می کنم آن برای همه الهام بخش بود. آن ها فصل موفقی نداشتند و در بعضی از بازی ها کمی خوش شانس بودند اما شخصیت فوق العاده ای از خود نشان دادند.

" اکنون ما نیز باید این کار را انجام دهیم، باید به عنوان یک تیم اتحاد داشته باشیم. در اینجا رهبران خوب و و جو تیمی خوبی داریم و فکر می کنم اکنون این موضوع به ما کمک خواهد کرد."

آرسنال شنبه با شکست مقابل بلکبرن از رقابت های جام حذفی کنار رفت و ویلشر امیدوار است همی تیمی هایش بتوانند با ارائه علکردی مثبت مقابل بایرن ناامیدی خود را از بین ببرند.

" این ایده آل نیست که پس از شکست مقابل بلکبرن چنین دیداری در پیش داشته باشید اما اکنون باید شخصیتمان را نشان دهیم. پیش از این نیز آن را انجام داده ایم بنابراین از آنچه که می توانیم انجام دهیم آگاه هستیم. قبلاً تیم های بزرگ اروپایی را در اینجا شکست داده ایم بنابراین باید دوباره همین کار را انجام دهیم.

" باید یک نمایش دفاعی خوب داشته باشیم و سپس باید به خوبی در حملات با آن ها مقابله کنیم. آن ها همچنین سازمان دفاعی خوبی دارند، بنابراین بازی جذابی خواهد بود و مشتاقانه منتظر این دیدار هستیم.

" در رختکن گروهی از بچه های خوب را داریم، آن ها برنده نیز هستند. ما بازیکنانی مانند پودولسکی و آرتتا را داریم، بازیکنانی که همچون برندگان هستند، آن ها خواهان پیروزی هستند.

" هواداران همیشه فوق العاده هستند، به خصوص در اروپا. فکر می کنم آن ها عاشق شب های اروپایی در اینجا هستند و ما به حمایت همه نیاز داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۲۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰