loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر می تواند کاپیتان آینده تیم ملی باشد
ویلشر می تواند کاپیتان آینده تیم ملی باشد

ویلشر می تواند کاپیتان آینده تیم ملی باشد


هاجسون با آرسن ونگر که مدتی پیش اذعان کرده بود ویلشر پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به کاپیتان آینده باشگاه و تیم ملی را دارد موافق است و امیدوار است او بتواند همان تاثیری که پس از بازگشت از مصدومیت بلند مدت برای آرسنال داشته را در تیم ملی نیز داشته باشد.

ویلشر پس از این در آخرین دیدار انگلیس مقابل سوئد 28 دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرد و اکنون آماده است تا امشب در دیدار دوستانه انگلیس مقابل برزیل در ورزشگاه ومبلی به میدان برود.

هاجسون می گوید: " به این دلیل انتظارات از ویلشر بالاست که او بازیکن بسیار خوبی است. اگر بازیکن بسیار خوبی باشید انتظارات نیز از شما بالا خواهد بود.

" من بازی او را می بینم و با خود فکر می کنم ' او فوتبالیست بسیار خوبی است. اگر این مرد بتواند همین سطح از فوتبال را ارائه دهد کمک بزرگی خواهد بود.'

" در ویلشر شخصیت وجود دارد، شخصیت و کیفیتی که باعث می شود مسئولیت و فشار را بپذیرد. من آینده فوق العاده ای برای او در طول دوران حرفه ایش در انگلیس پیشبینی می کنم.

" با توجه به آنچه از جک در زمین دیده ام و مدت کوتاهی که با او گذارنده ام واقعاً مشتاقانه در انتظار کار کردن با او هستم و کاملاً اطمینان دارد در سال های آینده انتظارات را برآورده خواهد کرد."


هاجسون در پاسخ به این سوال که آیا ویلشر می تواند کاپیتان آینده تیم ملی باشد یا خیر اضافه کرد: " من با آرسن ونگر و نظراتش درمورد کیفیت جک برای این کار موافقم، هیچ شکی در این باره وجود ندارد."

هاجسون هفته گذشته در دیدار آرسنال و لیورپول در لیگ برتر شاهد رقابت شانه به شانه کاپیتان فعلی انگلیس یعنی استیون جرارد و جک ویلشر بود و اکنون مشتاق است تا این دو را در کنار هم در خط میانی تیم ملی ببیند.

" هیچ دلیلی وجود ندارد که ویلشر و جرارد نتوانند در کنار هم کار کنند. باور دارم زمانی که دو بازیکن با توانایی های فوق العاده دارید که درک خوبی از بازی دارند به طور خوشبینانه باید بتوانید از آن ها در کنار یکدیگر استفاده کنید.

" دیدن رقابت شانه به شانه جک و استیون بسیار عالی بود. نمی توانید به زور روابط را برقرار کنید اما عملکرد آن ها همان چیزی بود که شما می خواهید از دو بازیکن سطح بالا ببینید. آن ها درمورد هم رفتار محترمانه ای داشتند و هیچ کار خطایی در قبال یکدیگر انجام ندادند.

" من با شخصی درمورد تصویر معروف پله - بابی مور صحبت کردم، جالب است این مساله چند وقت یکبار اتفاق می افتد که در پایان مسابقه بین دو بازیکن سطح بالا احترام متقابل وجود دارد. این شبیه رفتاری که بین جک و استیون وجود داشت بود.

" خوب خواهد بود اگر جک چیزهایی از بازیکنانی مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و وین رونی یاد بگیرد. بازیکنانی که تا به حال بار سنگینی از انتظارات و فشار را پذیرفته اند و همچنان نیز قادر به ادامه دادن هستند.

" فرانک لمپارد برای چلسی همان چیزی است که جرارد برای لیورپول است، آنچه ویلشر برای آرسنال تبدیل شده و آنچه مایکل کریک برای منچستر یونایتد است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۱۸۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰