loading
در حال بررسی درخواست شما
پودولسکی: برای ایفای نقشم آماده ام
پودولسکی: برای ایفای نقشم آماده ام

پودولسکی: برای ایفای نقشم آماده ام


مهاجم آلمانی توپچی ها در نخستین فصل حضورش در این تیم 13 گل به ثمر رسانده اما تقریبا در دو ماه اخیر به دلیل مصدومیت و فرم ناآماده از ترکیب اصلی تیمش دور مانده است.

پولدی اکنون آماده و مصمم است تا در مراحل پایانی فصل تاثیر مثبتی برای آرسنال داشته باشد.

لوکاس می گوید: " در اوایل فصل عملکرد خوبی داشتم و پس از آن با مصدومیتی مواجه شدم که برای چند هفته مرا دور از میادین نگه داشت اما اکنون بازگشته ام و امیدوارم در بازی های پایانی فصل بتوانم نقش بزرگی داشته باشم اما قطعاً این به تصمیم مربی بستگی دارد.

" به طور کلی راضی هستم، باید به یاد داشته باشید که من از تیم کلن که در حال سقوط بود به اینجا آمدم و این چندان آسان نیست که مستقیماً به یک باشگاه بزرگ بیایید و قوی باشید اما معتقدم که در اینجا کیفیت بازی کردن در تمام دیدارها را دارم و فکر می کنم تا کنون خوب کار کرده ام.

" چند گل به ثمر رسانده ام و پاس گل هایی داده ام بنابراین راضی هستم اما درصورتی که بتوانیم به لیگ قهرمانان صعود کنیم بسیار خوشحال خواهم بود؛ زیرا هر بازیکن و هر تیمی می خواهد در آن سطح بازی کند."

وطن پودولسکی به واسطه فرهنگ هواداران پر جنب و جوشش به خود افتخار می کند اما این مهاجم که به چهره محبوبی در میان توپچی ها تبدیل شده می گوید بسیار تحت تاثیر هواداران انگلیسی قرار گرفته است.

" من در اینجا لذت می برم، هواداران در انگلیس بسیار خوب هستند و البته هواداران آرسنال اما سایرین نیز همینطور هستند. هر جا که می روم آن ها خوشحال، شوخ طبع و دوستانه هستند. احساس بسیار خوبی در اینجا دارم، چه در داخل ورزشگاه و چه در خارج از
آن.

" در بازی های خارج از خانه هوادارانمان را می بینم که سه یا چهار هزار نفر هستند و به خاطر جوی که ایجاد می کند به آن ها و باشگاه احساس غرور می کنم.

" صحبت کردن با آن ها مهم است و نوشتن چیزهای در توئیتر، عکس گرفتن و چنین چیزهایی را دوست دارم. من لذت می برم و امیدوارم مردم نیز از آن لذت ببرند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۸۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰