loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو: رقابت از من بازیکن بهتری ساخته است
ژیرو: رقابت از من بازیکن بهتری ساخته است

ژیرو: رقابت از من بازیکن بهتری ساخته است

 

مهاجم فرانسوی آمار خوب 58 گل در 105 شروع برای آرسنال داشته است، اما همواره از جانب تئو والکات، دنی ولبک و الکسیس که بازی در وسط را دوست دارند احساس خطر می کند.
 
او طی مراسم رومایی از لباس دوم تیم در سنگاپور گفت: "باید همیشه با این [رقابت] کنار بیایید و این به من کمک کرده تا بازیکن بهتری شوم. هواداران همواره درباره بازیکن ها مختلف صحبت می کنند. من روی خودم تمرکز می کنم و سعی می کنم تا بازی ام را بهتر کنم. ما به عنوان یک تیم پیشرفت می کنیم و من ازین موضوع خوشحالم."
 
"برای فصل جدید هدف دقیقی ندارم اما همیشه می خواهم بهتر از قبل شوم بنابراین می خواهم گل های بیشتری نسبت به سال قبل به ثمر برسانم. حداقل 15 تا 20 گل هدف خوبی است. بیشترین گل زده من در لیگ 16 است و می خواهم آن را پشت سر بگذارم."
 
به عنوان هدف تیمی می خواهم یک جام دیگر ببرم، چهارمین از زمان آمدن به اینجا. واقعا می خواهم جام دیگری را فتح کنم و چرا آن لیگ برتر نباشد؟"
 
ژیرو به یکی از مهاجمین برتر اروپا تبدیل شده است و می گوید از زمان امدنش به امارات در سال 2012 سطح خود را بالا برده است.
 
"مطمئنا تکنیک خودم در بازی با پا را افزایش داده ام. این همیشه خوب است که از هم تیمی های فوق العاده ات نکات فنی را بیاموزی."
 
"به این شکل بازی و نحوه استفاده از بدنم را بهبود می بخشم. انگلیس لیگی فیزیکی و پربرخورد دارد و فکر می کنم از نظر فیزیکی هم بهتر شده ام. آرسنال بر محور یک بازیکن نمی چرخد و حاصل تلاش تیمی است. سعی می کنم در بازی سایرین ارتباط ایجاد کرده و حمله را شروع کنم."
 
"من فردی پرشور هستم، عاشق فوتبالم و خوشحالم که می توانم هر روز شغلم را انجام دهم. مهم ترین چیز این است که تمام توانت را در زمین خرج کنی تا در اینده پشیمان نباشی چرا که دوره فوتبالت به سرعت می گذرد."
 
"همیشه در حال آموختنی اما باید نقش انسانی خودت در تیم را هم حفظ کنی. علاوه بر یک هم تیمی خوب سعی می کنم آدم خوبی هم باشم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۳۱
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۹۴۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰