loading
در حال بررسی درخواست شما
کاوانی:سوارز باید در لیگ قهرمانان بازی کند
کاوانی:سوارز باید در لیگ قهرمانان بازی کند

کاوانی:سوارز باید در لیگ قهرمانان بازی کند

کاوانی میگوید:"لوییس باید در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.زمانی که شما کاملترین مهاجم در جهان هستید و در برترین رقابت اروپا بازی نکنید ،سپس شما میدانید چیزی در این میان درست نیست.او شایسته بازی در لیگ قهرمانان است و لیگ قهرمانان شایسته ی اوست.

"رئال مادرید تیم بزرگی است.همچنین چلسی و آرسنال نیز تیمهای بزرگی هستند.اما مهمترین چیز این است که آنها بتوانند حضور ثابت در لیگ قهرمانان را به او بدهند ،چیزی که لیورپول قادر نیست به او بدهد.

"من میتوانم به شما بگویم علاقه ی او به لیورپول واقعی است ،اگر آنها در لیگ قهرمانان بازی میکردند او آنجا را ترک نمیکرد اما او میداند در مرحله ای از حرفه اش قرار دارد که باید در برترین رقابتهای جهان بازی کند."

پس از ارئه پیشنهاد 30 میلیون پوندی آرسنال به لیورپول برای جذب این بازیکن،مدیربرنامه های این بازیکن، پره گواردیولا برادر پپ گواردیولا دیداری با مسئولان لیورپول داشت و آنها این پیشنهاد را رد کردند.

سوارز ترجیح میدهد در رئال مادرید بازی کند ،اما تا کنون تنها پیشنهاد رسمی ارائه شده برای این بازیکن از سوی آرسنال بوده است.سوارز باید 22 جولای در تمرینات پیش فصل لیورپول شرکت کند اما هنوز مشخص نیست این بازیکن 26 ساله بخواهد در تور پیش فصل این تیم شرکت کند یا نه.

آرسنال میتواند با ارائه پیشنهاد 40 میلیون پوندی برای این بازیکن ،بند آزاد سازی او را فعال کند تا مدیربرنامه های سوارز بتواند با مسئولان آرسنال صحبت کند.

لیورپول با ارائه پیشنهاد 40 میلیون پوندی از سوی آرسنال نمیتواند مانع این انتقال شود همانطور که در سال 2011 نتوانستند جلوی قیمت 50 میلیون پوندی تورس از سوی چلسی ایستادگی کنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۱۸
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : dailymail.co.uk
بازدید: ۱,۵۴۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰