loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا درباره تاخیر در تمدید شدن قراردادش
آرتتا درباره تاخیر در تمدید شدن قراردادش

آرتتا درباره تاخیر در تمدید شدن قراردادش

 

قرارداد کاپیتان در انتهای ماه ژوئن به پایان می رسید اما آرسن ونگر تایید کرد که این بازیکن اسپانیایی پذیرفته که 12 ماه دیگر تیم را همراهی کند. 
 
آرتتا نیمه دوم فصل گذشته را از دست داده و تشریح کرده بود که تا زمانی که نتواند آمادگی بدنیش را اثبات کند قرارداد جدیدی امضا نخواهد کرد. 
 
او می گوید: "در میانه فصل گفت و گویی با سرمربی، ایوان [گازیدیس] و دک [لاو] داشتیم و می دانستم آن ها دقیقا چه فکری در رابطه با من دارند. من به ماندن مایل بودم و بنابراین موقع امضا آرامش داشتم. تمدید را برای آخر کار گداشتیم، امضا کردم و از ماندن در اینجا راضیم."
 
"6 ماه قبل را با مصدومیت و جراحی قوزک سپری کردم، به همین خاطر صبر کردم تا ببینم در انتهای فصل چه احساسی دارم و آیا می توانم باز هم در این سطح به فوتبال ادامه دهم. صبر کردیم. آن ها واقعا مایل به نگه داشتن من در تیم بودند و این گزینه اول من هم بود بنابراین ار ماندن بسیار خوشحالم."
 
"انتخاب اول من ماندن در اینجا بود. اینجا حال خوبی دارم و احساس ارزشمند بودن می کنم. به هیچ چیزی چشم نداشتم مگر اینکه مطمئن باشم که می توانم آن را انجام دهم. اولین و مهم ترین چیز این بود که باید تصمیم می گرفتم آیا می توانم یک فصل کامل را در اینجا بازی کنم و من باور دارم که می توانم."
 
آرتتا باید با فرانسس کوکلن رقابت کند - کسی که فصل گذشته مهره مهمی برای تیم بود - اما او تاکید دارد که برای رقابت آماده است. 
 
"نکته خوب درباره فوتبال این است که مهم نیست هفته گذشته، 6 ماه قبل، سال پیش و به طور کلی قبلا این جا چه می کرده اید."
 
"همه در ابتدای فصل از صفر شروع می کنند و تو باید برای جایگاهت بجنگی. وقتی آماده بودم همیشه بازی می کردم. مسلما با گذر سال ها بازیکنان جدیدی وارد تیم می شوند که رقابت را سنگین می کنند، اما شما به همین خاطر اینجا هستید، تا باعث پیشرفت یکدیگر شوید. و برای این مهم باید سخت تمرین کنید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۲۵
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۸۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰