loading
در حال بررسی درخواست شما
آمار پر-کوشلنی غیر واقعی به نظر می رسد
آمار پر-کوشلنی غیر واقعی به نظر می رسد

آمار پر-کوشلنی غیر واقعی به نظر می رسد


از ۲۲ ژانویه ۲۰۱۲ آرسنال در بازی هایی که پر مرتساکر و لورن کوشلنی به طور کامل در قلب خط دفاعی تیم حضور داشته اند هرگز در لیگ برتر شکست نخورده است...

این آمار برای مدتی طولانی است که همچنان در حال بهبود است اما برای مرتساکر غیر واقعی به نظر می رسد.

آخرین شکست توپچی ها زمانی که این دو نفر زوج خط دفاعی تیم بوده اند به باخت ۱-۲ مقابل منچستر یونایتد در ورزشگاه امارات بازمیگردد که بیش از ۲ سال از آن می گذرد، پس از آن پر و لورن در ۳۱ بازی به طور کامل در کنار یکدیگر حضور داشته اند و ۲۲ بازی را برنده شده اند.

آرسنال در ۱۱ دیدار اخیرش در خانه فقط ۱ گل خورده اما مرتساکر به دنبال چیزی فراتر از یک آمار برجسته است - او می خواهد این آمار را با کسب عنوان قهرمانی تکمیل کند.

پر در این باره اذعان کرد: " این آمار برای من واقعی به نظر نمی رسد. اولین بار زمانی که آن را شنیدم بسیار عجیب به نظر می رسید، این آمار خوبی است اما باید آن را ادامه دهیم.

" فکر می کنم به خیلی از کسانی که در دو سال و نیم گذشته از ما انتقاد زیادی کردند نشان داده ایم که اکنون شناخت خیلی بهتری از یکدیگر پیدا کرده ایم و مکمل خوبی برای هم هستیم بنابراین ما زوج خوبی به نظر می رسیم.

" اما نمی خواهم بگویم که این دستاورد فقط برای ما یا ما دو نفر است، معتقدم زمانی که درمورد مدافعان مرکزیمان صحبت می کنم همیشه می خواهم توماس ورمالن را هم به حساب بیاورم؛ زیرا او کاپیتان ماست و برای همه یک بازیکن فوق العاده مهم است. او از شرایط آگاه است و ما را به جلو هدایت می کند. او از مصدومیت سنگینی بازگشته است.

" رئیس در دو ماه آینده در ترکیب چرخش ایجاد خواهد کرد و بسیار مهم است که همه در سطح آمادگی و فرم خوبی قرار داشته باشیم بنابراین هر سه نفر ما می توانیم فرم و همکاری خوبمان را ادامه دهیم."

۱۰ سپتامبر ۲۰۱۱ و در پیروزی ۰-۱ مقابل سوانزی مرتساکر و کوشلنی برای اولین بار در قلب خط دفاعی آرسنال قرار گرفتند تا نخستین کلین شیت تیم با حضور این دو نفر به دست آید. ملی پوش آلمانی توپچی ها اگرچه از نظر ویژگی های بازی تفاوت های زیادی با کوشلنی دارد اما معتقد است که آن ها در کنار یکدیگر زوج مستحکمی را تشکیل می دهند.

" در این مورد باید بگویم که ما ویژگی های متفاوتی داریم، یکی از ما پرتحرک تر است و دیگری قد بلندتری دارد. این دو ویژگی با یکدیگر کاملاً متناسب هستند؛ زیرا امروزه مدافعان مرکزی فقط قد بلند نیستند و کارشان تنها به مقابله با توپ های هوایی و سر زدن اینگونه توپ ها محدود نمی شود.

" من با مدافعان میانی زیادی که هرکدام ویژگی های متفاوتی داشتتند بازی کرده ام اما لورن یکی از سریع ترین و یکی از پرتحرک ترین بازیکنانی است که تا به حال در کنارش بازی کرده ام و او خیلی از توپ ها را پیش بینی می کند بنابراین او برای اینکه زوج خوبی باشد یک نقطه قوت واقعی دارد.

" بازی در کنار او برای من آسان است. امیدوارم او هم وقتی درمورد من صحبت می کند همین را بگوید! هر دو از یکدیگر سود می بریم بنابراین فکر می کنم کلید اصلی موفقیت ما همین موضوع است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰