loading
در حال بررسی درخواست شما
آکپوم: شما آن چه که به آن ایمان و اعتقاد دارید هستید
آکپوم: شما آن چه که به آن ایمان و اعتقاد دارید هستید

آکپوم: شما آن چه که به آن ایمان و اعتقاد دارید هستید


این مهاجم 19 ساله ، امسال به تیم اصلی باشگاه پیوست و با بازی هایی که به صورت تعویضی مقابل ساوتهمپتون و استون ویلا به بازی آمد ، مورد ستایش آرسن ونگر قرار گرفت.

آکپوم می گوید رشد کردن در شرق لندن به او کمک کرده است تا با افزیش مسئولیت ها ، فشار و سختی های لیگ برتر کنار بیاید.

"اگر ذهن خود را روی آن قرار دهید و متمرکز کنید ، هر چیزی دست یافتنی است. جایی که در آن رشد کرده ام ، تربیت بسیار سختی وجود دارد بنابراین افرادی که در منطقه ی من زندگی می کنند ، از نظر روانی بسیار قوی هستند."

"وقتی ما برای فوتبال مورد استفاده قرار می گیریم ، شما همیشه می خواهید برد می خواهید ، در این صورت ، یک قراضه و آدم به درد نخور وجود خواهد داشت بنابراین من از نظر روانی خیلی قوی هستم. من فوق العاده هستم ، فوق العاده رقابتی و خیلی خوب است که یک ذهن برنده داشته باشید. هر چیزی را که می خواهید انجام دهید ، اگر ذهن خود را روی آن متمرکز کنید ، شما می توانید آن را انجام دهید."

"شما باید به خودتان باور داشته باشید. من عاشق این سخن هستم که می گوید: "شما آن چه که به آن ایمان و اعتقاد دارید هستید". اگر شما باور داشته باشید که یک قهرمان هستید ، مانند یک قهرمان تمرین می کنید ، مانند یک قهرمان می دوید و هر چیزی را که یک قهرمان انجام می دهد ، انجام می دهید. این مانند یک پیشرفت اضافی است."

"از طریق تمرین کردن ، احتیاط و بازی کردن در تیم جوانان ، شما در ورزشگاه امارات مقابل 60000 هوادار قرار خواهید گرفت. این مرحله ی بزرگی است. بعد از آن مردم را پای تلویزیون ها می نشانید تا بازی را تماشا کنند و این جهانی است. هر کسی شما را تماشا می کند بنابراین فشار زیادی وجود دارد اما شما باید آن را انجام دهید ، و باید انجام شود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۸
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰