loading
در حال بررسی درخواست شما
اوکس در مورد الکسیس و پیروزی
اوکس در مورد الکسیس و پیروزی

اوکس در مورد الکسیس و پیروزی

 
در مورد الکسیس سانچز...
 
او فوق العاده است و این را هر هفته نشان می دهد و فکر می کنم این مهمترین چیزی است که یک بازیکن سطح بالا باید نشان دهد. این در مورد ثبات است و خوب نیست که فقط یک هفته خوب باشید. همه می خواهند خوب بودن شما را هر هفته ببینند و فکر می کنم الکسیس تا اینجای فصل این کار را انجام داده. او در این بازی فوق العاده بود - دو گل زد و پاس گل لورن را هم ساخت. امیدوارم این روند برای او ادامه پیدا کند چون فصل فوق العاده یا را سپری کرده. او سرشار از اعتماد به نفس است و مسلما این به تیم هم کمک می کند - بنابراین نمایش بسیار عالی دیگری از او بود. بازیکنان زیادی خوب کار کردند ولی او با دو گل و یک پاس گل سردمدار بود.
 
در مورد پیروزی...
 
می دانستیم که باید شروع خوبی داشته باشیم. زدن گل نخست مهم بود. می دانستیم که اگر گل اول را بزنیم، می توانیم باز هم فشار بیاوریم. فکر می کنم در نیمه اول خوب کار کردیم. در ابتدای بازی گل خوبی زدیم و فکر می کنم کل بازی را خیلی خوب مدیریت کردیم. نه فقط بازیکنان جلوی زمین مثل الکسیس بلکه بازیکنان عقب زمین هم مثل لورن خیلی خوب دفاع کردند و به ما فرصت پیشروی دادند.
 
در مورد تاثیری که بازگشت بازیکنان مصدوم به تیم دارد...
 
همه آنها کیفیت خیلی بالایی دارند و بازگشتشان به سایر بازیکنان روحیه می دهد. حالا نفرات بیشتری به تیم کمک می کنند که با کیفیت هم هستند. وقتی مسوت و تئو به زمین آمدند، می توانستید ببینید که نکته مثبتی برای کل تیم بود. هواداران از بازگشت آنها خوشحالند، ما از بازگشت آنها خوشحالیم و مطمئنم که نقش پررنگی در ادامه فصل خواهند داشت.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۴۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰