loading
در حال بررسی درخواست شما
اوکس: درس سختی بود
اوکس: درس سختی بود

اوکس: درس سختی بود

در مورد روحیه بازیکنان در رختکن...

اضح است که به خاطر چنین پایانی ناامید هستیم. در خانه 3-0 جلو باشید و با توجه به نوع بازیمان فکر می کردیم بازی را در کنترل خود داریم. باید بتوانید در این سطح کار را تمام کنید بنابراین از این که قادر به انجام این کار نبودیم بسیار ناامید هستیم.

در مورد این که مشکل کجا بود...

گفتنش سخت است. گل هایی که خوردیم ناامید کننده بودند. گل هایی بود که باید از مبدا و آغاز حرکت جلویشان را می گرفتیم. گل های ساده ای بودند لازم است جلوی سانتر ها بگیریم. نتوانستیم این کار را بکنیم و اگر بگوییم آنها چند توپ خوب ارسال کردند و در نهایت نتیجه گرفتند منصفانه است. سخت است روی یک مشکل خاص انگشت بگذاریم، شاید کمی از خود راضی شدیم. وقتی 3-0 پیش هستید در چنین سطحی نباید از خودتان راضی باشید زیرا تنبیه خواهید شد. چند هفته پیش در زمین اندرلخت در موقعیتی مشابه موقعیت امشب انها قرار گرفتیم بنابراین حالا باید بهتر از هر کس دیگری بدانیم که تا وقتی سوت پایان به صدا در نیامده بازی تمام نشده است.

در مورد صعود به مرحله حذفی...

مشخص است که این نتیجه مانعی برای ماست و دوست داشتیم اینجا صعود خود را مسجل کنیم و این تنها ماموریت ما بود. اما می دانیم از دو بازی آخر فقط یک امتیاز می خواهیم، به دست آوردنش ساده نیست اما به تیم ایمان دارم. اما درسی سخت بود که نمی توانید از خود راضی شوید و باید با تمرکز کامل در 90 دقیقه به دو بازی دیگر برویم و کار را تمام کنیم.

در مورد این که حالا بازی با دورتموند چقدر مهم است...

بسیار مهم خواهد بود. می دانیم باید امتیازات را به دست بیاوریم تا صعود کنیم. دوست داشتیم امشب این کار را انجام بدهیم و هدفمان این بود اما در انجام دادنش ناکام ماندیم و این ناامید کننده است. باید برخیزیم و این درسی است که گرفتیم و بنابراین باید مطمئن شویم دوباره چنین اشتباهاتی را تکرار نمی کنیم. باید مطمئن شویم با نگرشی مثبت به بازی با دورتموند می رویم و رویکرد مناسبی اتخاذ خواهیم کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۱۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰