loading
در حال بررسی درخواست شما
اوکس: نمی توان قیمتی روی روحیه فاتحانه چک گذاشت
اوکس: نمی توان قیمتی روی روحیه فاتحانه چک گذاشت

اوکس: نمی توان قیمتی روی روحیه فاتحانه چک گذاشت

 

این دروازه بان افسانه ای در مدت حضورش در چلسی علاوه بر لیگ قهرمانان 4 بار لیگ برتر، 4 بار جام حذفی و 3 بار هم جام اتحادیه را بالای سر برد.
 
اوکسلید چمبرلین یکی از ستایندگان چک است و باور دارد مهارت و تجربه او در فصل حیاتی خواهد بود. 
 
او در گفت و گو با Arsenal Player گفت: "از زمانی که من فوتبال دیدن را آغاز کردم او یکی از بهترdن دروازه بان های دنیا بوده است. من واقعا نمی توانم دو دروازه بان دیگر را نام ببرم که از او بهتر بوده اند."
 
"داشتن چنین فردی در تیم برای ما بسیار مهم است و او با تجربه و کیفیتی که به تیم اضافه می کند موجب پیشرفت رختکن خواهد شد و به ما کمک شایانی خواهد کرد. همه هواداران از این موضوع خوشحالند و بازیکنان نیز احساس مشابهی را تجربه می کنند." 
 
"در فصول گذشته در جام حذفی موفقیت هایی داشته ایم اما می خواهیم آن را در لیگ برتر تکرار کنیم. وقتی پیتر را داریم که بارها این کار را انجام داده است،  به ما ذهنیت و روحیه ای پیروزمندانه می بخشد."
 
"در رابطه با رویکردمان به بازی ها در هر مقطعی از لیگ، او دقیقا می داند که برای فتح آن باید چکار کنیم. می دانم که او میتواند کسی باشد که با ما صحبت می کند و به ما می گوید که باید کجا برویم و برای دستیابی به موفقیت نیاز به انجام چه کارهایی داریم."
 
"همه کسانی انیجا دور هم جمع شده ایم افرادی هستیم که حاضریم با کمال میل به هر چیزی که او می گوید گوش فرا دهیم و از حرف هایش استفاده کنیم.  او خرید بسیار خوبی برای ما بوده است و چیزی که برای تیم به ارمغان می آورد ارزشی بسیار زیاد خواهد داشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۲۵
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.con
بازدید: ۳,۵۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰