loading
در حال بررسی درخواست شما
بازیکنان نیز ناراحتند٬ لطفا با ما باشید
بازیکنان نیز ناراحتند٬ لطفا با ما باشید

بازیکنان نیز ناراحتند٬ لطفا با ما باشید


میکل آرتتا اعلام کرد پس از بالاگرفتن انتقادات فزاینده از تیم تحت رهبری آرسن ونگر٬ بازیکنان به شدت متاثر شده اند.

افرادی نظیر رابی ساویج (کارشناس میرور) معتقدند دوران آرسن ونگر در آرسنال به سر آمده است ولی میکل آرتتا اطمینان میدهد که بازیکنان پس از ضعیفترین شروع آرسنال در لیگ برتر پاسخ متفاوتی در دیدار برابر وست بروم خواهند داشت.

آرتتا میگوید بازیکنان درخواست تمرینات بیشتری کرده اند و زمان بیشتری را صرف آنالیز بازیها میکنند.

آرتتا معتقد است ناامیدی چهره بازیکنان در رختکن نشان میدهد که بازیکنان ذهنیت درستی دارند و میخواهند روندشان را تغییر دهند.

"مردم ناراحت هستند٬ آشفته شده اند و بازیکنان عصبانی اند. فکر میکنم این خوب است. این نشان میدهد که بازیکنان بی تفاوت نیستند. آنها میدانند چه کاری باید انجام دهند.

"در آرسنال شما بازیکنانی دارید که میخواهند همه توانشان را در زمین بگذارند و این کار را آسانتر میکند. من همیشه این موضوع را در رختکن تیم میبینم٬ همیشه.

"به چهره بازیکنان نگاه میکنید و ناامیدی و نارحتی را میبینید. آنها میخواهند این روند را درست کنند. اینجا بازیکنانی هستند که درخواست تمرینات بیشتری دارند. اینکه همه چیز را درست کنند در وجود آنهاست.

"ما فیلم بازیها را بارها و بارها نگاه میکنیم و اینکه کجای کار اشتباه کرده ایم. این جدیت در همه وجود دارد٬ در همه.

"این فقط مربوط به هفته گذشته نیست٬ پیش از این هم اینگونه بوده.

"شنبه گذشته احتمالا بدترین نمایش ما بود٬ ولی ما بازیهای قبل از آن را نیز پیروز نشده بودیم و این ناامید کننده بود زیرا داشتیم راهمان را بدون شکست ادامه میدادیم ولی بازیها را برنده نمیشدیم.

"ابتدا باید به عملکرد خودتان نگاه کنید و سپس سایر بازیکنان. مهمترین چیز نگرش بازیکنان است٬ اینکه کارتان را چگونه انجام میدهید و البته اینجا بازیکنان مسئولیت کارشنان را به عهده میگیرند.

"باید بازیها را برنده شویم و مهم نیست چطور. بازیکنان میخواهند این کار را بکنند و من انتظار واکنش متفاوتی را دارم. میدانم که این تفاوت را از بازیکنان خواهیم دید."

همانگونه که آرتتا اشاره کرد٬ بازی برابر سوآنزی چیزی فراتر از یک نمایش ضعیف نبود. بازیکنان در پایان بازی هو شدند و ونگر گفت که کسب نتایج خانگی ضعیف باعث هراس بازیکنان شده است.

اما آرتتا تاکید می کند هیچ کس نباید هواداران را سرزنش کند و تغییر جو و شرایط کنونی بر عهده بازیکنان است که به آن ها چیزی را بازگرداند تا تشویش شوند.

" نیاز به شروع خوبی داریم و باید نمایشی ارائه دهیم که با تشویق جمعیت حاضر در ورزشگاه همراه باشد. این باعث تهییج آن ها می شود و بسیار مهم است.

" اینکه هواداران پشت ما باشند بسیار مهم است اما نمی توانیم انتظار این را داشته باشیم مگر اینکه عملکردی که آن ها می خواهند ببینند را ارائه دهیم. این به خود ما برمی گردد.

" اطمینان دارم اگر کمی عملکرد بهتری ارائه دهیم صد در صد پشت ما خواهند بود. آن ها هوادارانی فوق العاده اند.

" چند هفته بسیار دشوار را پشت سر گذاشته ایم و طوری که می خواسته ایم یا انتظار داشته ایم پیش نرفته است. ما بازی هایی داشته ایم که باید پیروز می شدیم اما در حال حاضر اختلاف سطح ها در لیگ برتر آنچنان زیاد نیست.

" می دانیم آنطور که باید ثبات نداشته ایم و بدیهی است که بهای آن را نیز پرداخت کرده ایم. باید در خانه ثبات داشته باشیم؛ چرا که امروزه بردن تمام بازی های خارج از خانه بسیار سخت است..

" می توانید احساس ناامیدی از سوی هواداران را احساس کنید؛ زیرا آن انتظار عملکرد بهتری از ما دارند. باید تا آنجا که می توانیم به سرعت جو کنونی را تغییر دهیم؛ زیرا دوره خوبی در طول کریسمس داریم و می توانیم جو متفاوتی ایجاد کنیم. همه در طول تعطیلات شاد و خوشحال هستند و بازی های زیادی در آن وجود دارد.

" باید با ثبات ادامه دهیم و این چیزی است که باید تغییر کند، تغییر چشم انداز در آینده و این همان چیزی است که در اینجا در حال تلاش برای آن هستیم.

" من شخصا آنالیز زیادی روی بازی ها انجام داده ام. بازی مقابل سوآنزی رو دیدم و در حال حاضر فاقد اعتماد به نفس لازم برای بردن بازی هستیم.

" باید این روند را تغییر دهیم، درک کنیم که تیم خوبی هستیم. ما چندین بازیکن خوب داریم و باید امارات را به مکان دشواری برای حریفان تبدیل کنیم.

" من و سایرین مسئولیت داریم. ما برای کمک به بازیکنان جوان تلاش خواهیم کرد اما باور داشته باشید که همه بسیار نگران هستند. می توانید این مساله را در چهره بازیکنان ببینید.

"سوآنزی ضعیف ترین نقطه کارمان بود؛ زیرا به عنوان یک فرصت به آن نگاه می کردیم: نخستین بازی از دو بازی خانگی شانسی برای شروع و صعود تا پیش از کریسمس."

آرتتا میگوید همه اینها بر روی شخص او اثر گذشته است.

همانطور که آرتتا گفت٬ او وارد برهه سختی شده بود و ونگر به او و چند بازیکن دیگر تیم در بازی پایانی لیگ قهرمانان اروپا استراحت داد.

ولی آرتتا معتقد است خستگی حتی به عنوان یک بهانه هم مطرح نیست و آرسنال فصل را با قدرت به پایان خواهد رساند.

اهداف آرتتا هنوز در بالاترین سطح قرار دارند اگرچه باور دارد که لیگ از هر زمان دیگری سخت تر شده است.

"آیا این موضوع بر روی من اثر گذاشته است؟ این را از همسرم بپرسید! بسیار ناامید شده ام. من شغلم را دوست دارم٬ میخواهم کارم را درست انجام دهم و زمانی که شرایط برایتان بد پیش میرود٬ روی رفتارتان تاثیر میگذارد.

"مردم میگوند این خستگی است ولی اینگونه نیست.

"من‌به آمارم در برابر سوآنزی نگاه کردم. در آن بازی بیشتر از هر بازی دیگری میل به بازی داشتم. این فقط مربوط به خستگی نیست بلکه میتواند خستگی و یا استرس باشد که باعث تحت تاثیر قرار گرفتن عملکرد همه شده.

"ما اینجا همه چیز برای موفقیت کامل را داریم. همه میدانیم که میتوانیم بهتر کار کنیم و زمانی که این احساس را داشته باشید ولی شرایط بد پیش برود٬ احساس ناامید میکنید.

"شما همواره میتوانید کیفیت را به هر تیمی اضافه کنید. بازیکنان با کیفیت میتوانند تفاوت را رقم بزنند٬ چیزهای جدیدی ارائه کنند و مطمئنم که اگر اعضای باشگاه تشخیص دهند که به این کار نیاز است٬ آن را انجام خواهیم داد.

"تصمیم گیری در این زمینه مربوط به ما نیست ولی اطمینان داریم باشگاه کاری را که درست و لازم است را انجام خواهد داد.

"متوجه شده ام که رد سه سال گذشته لیگ بسیار سخت تر شده است. شما هر هفته نتایج عجیبی میبینید. از نظر فیزیکی همه تیمها آماده سهتند و تک تک بازیها دشوار.

"فاصله بین بالا و پایین جدول از بین رفته است و تیمها پیشرفت کرده اند. 

"بازی ردینگ در برابر منچستر یوناتید را ببینید٬ دیوانه کننده بود!"

"این موضوع برای ما،منچسترسیتی و تاتنهام اتفاق می افتد.هیچ تیمی نمی تواند 5 یا 6 بازی پیاپی را پیروز شود و این نشان می دهد که لیگ جزیره دشوار است.

"اگر شما به سال گذشته و ماه فوریه نگاه کنید،زمانی که ما با تاتنهام بازی کردیم،12 امتیاز پشت آنها بودیم ولی در پایان بالاتر از آنها ایستادیم.

"هنوز 6 ماه مانده است.بنابراین شما باید اعتقاد خودتان به تیم را حفظ کنید.همه مسائل به واکنش شما باز می گردد.اگر می خواهید که نشان دهید بازیکنی بزرگ در باشگاهی بزرگ هستید باید واکنش درستی را نمایش دهید.ما حالا به این نیاز داریم.

"من به اینجا آمدم چون میخواستم در لیگ قهرمانان بازی کنم،باشگاههای بزرگ را به چالش بکشم و برای به دست آوردن جامهای بزرگ رقابت کنم.

"اگر شما به ساختار این باشگاه نگاه کنید ،باورنکردنی است.هر بازیکنی که اینجا حضور دارد همین را به شما می گوید.ما باید فاصله ی خودمان با بالانشین ها را کم کنیم.

"فاصله وجود دارد اما کم کردن آن به ما بستگی دارد.

"برای مثال ما سه شنبه برای بازی در کاپیتال وان به برادفورد می رویم و اگر پیروز شویم به نیمه نهایی رسیده ایم.

"در لیگ قهرمانان اروپا هم در مرحله ی حذفی قرار داریم.

"با مکان چهارم لیگ هم 5 امتیاز فاصله داریم ، که دستیابی به آن دور از دسترس نیست.

"اگر بخواهم با شما صادق باشم،رسیدن به رتبه ی اول خیلی،خیلی دشوار است.اما هنوز فرصت هایی همانند جام حذفی،جام اتحادیه و لیگ قهرمانان پیش روی ماست.

"در حال حاضر باید برای هر بازی آماده باشیم و بهترین بازی خود را ارائه دهیم که ممکن است خوب یا بد باشد.

"اگر می خواهید که در بین بزرگترین باشگاه ها باشید باید دیدگاهی ویژه داشته باشید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۷
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : mirror.co.uk
بازدید: ۸۹۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰