loading
در حال بررسی درخواست شما
به دنبال تقویت تیم هستیم
به دنبال تقویت تیم هستیم

به دنبال تقویت تیم هستیم


آرسن ونگر شب گذشته اذعان کرد که با وجود بهتر شدن وضعیت بحران مصدومیت در تیمش هنوز هم در نظر دارد تا مهاجم جدیدی را جذب کند.

نیکلاس بنتنر دوشنبه ( امروز ) پس از رفع مصدومیتش در تمرینات گروهی آرسنال شرکت می کند و یایا سانوگو نیز از هفته آینده پس از مصدومیت طولانی مدتی که از ناحیه کمر داشت در دسترس خواهد بود.

بازگشت مصدومان می تواند کمک زیادی به آرسن ونگر کند، با این حال پی برده شده که او به دنبال این است تا در ژانویه مهاجم دیگری را نیز به طور قرضی جذب کند.

با توجه به عدم تمایل شالکه برای فروش یولیان دراکسلر در ژانویه طبق گزارشات میرکو ووچینیچ مهاجم یوونتوس در رادار آرسنال قرار دارد اما یوونتوس اعلام کرده است که علاقه ای به قرض دادن او ندارد و فقط حاضر به فروش دائمی اوست.

ونگر که پس از پیروزی تیمش مقابل فولهام تاکید کرد به طور خاص علاقه ای به جذب ووچینیچ ندارد درمورد شرایط نقل و انتقالات اظهار داشت:

" در حالت ایده آل اگر ممکن باشد می خواهیم مهاجم دیگری به تیم اضافه کنیم. من شماره تلفنم را به شما می دهم، اگر یک بازیکن استثنایی پیدا کردید می توانید در طول هفته با من تماس بگیرید، به هرحال خودمان کسی را در حالت ایده آل پیدا نکردیم.

" در نظر داریم تا در صورت امکان ترکیبمان را تقویت کنیم اما همچنین بنتنر را داریم که دوشنبه ( امروز ) به تمرینات بازمیگردد، سانوگو نیز دوشنبه هفته آینده بازخواهد گشت."


همچنین پیش از این گزارشاتی از علاقه آرسنال به دیمیتار برباتوف مهاجم فولهام وجود داشت و جک ویلشر در این باره گفت:

" بربانوف بازیکن بزرگی است، او برای منچستر یونایتد بازی کرده است. بازیکنانی که توانایی لازم را نداشته باشند نمی توانند برای یونایتد بازی کنند.

" اما او بازیکن فولهام است بنابراین نمی توانم درموردش صحبت کنم. ما اولیویه را داریم که در این فصل برایمان فوق العاده بوده است، اگر بتوانیم او را آماده نگه داریم آنگاه شانسی داریم.

" مردم ترکیب ما را دست کم می گیرند، در اینجا استعدادهای زیادی داریم. به نیمکتمان نگاه کنید- اوکسلید چمبرلین برای انگلیس بازی کند، پودولسکی را داریم و ورمالن که به دلیل مصدومیت حتی روی نیمکت نیست.

" گاهی اوقات باید در ترکیب چرخش ایجاد کنیم و این کار را انجام می دهیم، میکل وارد می شود و من خارج می شوم یا به جناح راست می روم و این مهم است. اگر بخواهیم به قهرمانی برسیم این چیزی است که باید انجامش دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۹۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰