loading
در حال بررسی درخواست شما
تصمیم دشوار برای ونگر
تصمیم دشوار برای ونگر

تصمیم دشوار برای ونگر

توماس ورمالن در بازی روز شنبه اولین بازی خود پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت را انجام داد، او برای کسب جایگاه در ترکیب اصلی تیم با پر مرتساکر و لورن کوشلنی رقابت می کند.

ونگر اذعان می کند تصمیم گیری در مورد اینکه کدام بازیکن را از ترکیب بیرون بگذارد دشوار است، درست مانند دوران ابتدایی حضورش در آرسنال که سه مدافع میانی خوب داشت.

" بله، این خیلی مشابه آن زمان است. هر کسی را که بیرون می گذاشتم تصمیم عادلانه ای نبود.

" در نهایت در بعضی از بازیها با سه مدافع میانی بازی کردیم، ولی هر وقت که می خواستیم با چهار مدافع بازی کنیم همواره در موقعیتی قرار می گرفتیم که باید یک انتخاب انجام می دادیم.

" من چرخش می دادم و در بعضی از اوقات وقتی تصمیم می گرفتم که کدام بازیکن را بیرون بگذارم با خودم فکر می کردم که این تصمیم درستی نیست."

ونگر از بازگشت ورمالن به تیم خوشحال است و معتقد است کاپیتان تیمش یک گزینه سر حال و آماده برای خط دفاعی است.

" او ذاتاً مدافعی است که در سمت چپ دفاع میانی بازی می کند، او این کار را بهتر از هر کسی انجام می دهد. پست اصلی او آنجاست و من هم دوست دارم در خط دفاعی یک بازیکن راست پا و یک بازیکن چپ پا داشته باشم. به همین خاطر همیشه مهره های خط دفاعی را حول توماس چیده ام.

" در مورد بقیه موارد، او تمام خصوصیات یک مدافع میانی خوب را داراست چون او کیفیت بدنی و فیزیکی بالایی دارد، از نظر تکنیکی خوب است و تجربه بازی خوانی بالایی دارد.

" او بازیکنی با خصوصیات خاص خودش است اما گاهی اوقات شما نباید موضوع را خیلی پیچیده کنید. تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته و ما همچنین یک گزینه دیگر برای مدافع میانی داریم، باکاری سانیا. هر بار که او در آن پست بازی کرده بسیار خوب نشان داده است. بنابراین ما چهار مدافع میانی خوب در اختیار داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۲۶
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵,۰۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰