loading
در حال بررسی درخواست شما
تمجید کوشلنی از ژیرو
تمجید کوشلنی از ژیرو

تمجید کوشلنی از ژیرو


مهاجم 26 ساله توپچی ها که در هر سه دیدار تیمش در این فصل لیگ برتر گلزنی کرده هفته گذشته در دربی شمال لندن نیز تک گل پیروزی بخش آرسنال را به ثمر رساند، او در این فصل در مجموع 4 گل در 5 مسابقه ای که به میدان رفته به ثمر رسانده است.

ژیرو فصل گذشته در 24 دیداری که از ابتدا به میدان رفت 11 گل به ثمر رساند و اکنون به دنبال این است تا در بازی مقابل گرجستان و بلاروس از دور مقدماتی جام جهانی 2014 در ترکیب ثابت فرانسه قرار بگیرد.

اما کوشلنی ضمن حمایت از کریم بزنما به فرم فوق العاده ژیرو نیز اشاره می کند و معتقد است استفاده از هر یک از مهاجمان تیم ملی به تصمیم دیدیه دشام بستگی دارد.

" این درست است که اولویه فصل را با گلزنی شروع کرده، در طول پیش فصل نیز گل های زیادی به ثمر رساند بنابراین می توانید احساس کنید که او با اعتماد به نفس است، مردم همیشه می گویند دومین فصل در انگلستان بهتر است بنابراین امیدوارم که این روند برای او و به خصوص برای آرسنال ادامه داشته باشد.

" در تیم ملی فرانسه این انتخاب مربی است، من به کریم نیز اطمینان دارم. او بازیکن فوق العاده ای است و در رئال مادرید این مساله را ثابت می کند. ما مهاجمان فوق العاده ای داریم، گلزنی برای تیممان به آن ها بستگی دارد."


برخلاف ژیرو، کوشلنی تقریباً گزینه شماره یک دشام به عنوان یکی از دو مدافع میانی در بازی های مقدماتی جام جهانی بوده است و علامت سوالی که باقی می ماند این است که زوج او در قلب خط دفاعی چه کسی خواهد بود اما ماه گذشته در دیدار دوستانه و بدون گل فرانسه مقابل بلژیک او در کنار اریک آبیدال بازی کرد و اکنون کوشلنی مشتاق است تا بار دیگر در کنار کاپیتان موناکو بازی کند.

" این برای من و تیم یک مزیت است، " آبی " در بارسا و فرانسه ثابت کرده که یکی از بهترین مدافعان است. او ارزش بیشتری به تیم اضافه می کند، بازیکن باتجربه ای است که در زمین اطمینان زیادی به پیشبینی دارد و از عقب زمین با کیفیت فنی فوق العاده ای توپ را به گردش درمی آورد. اینها باعث می شود که در کنار او بسیار راحت باشید. او هر هفته بازی های بزرگی انجام می دهد که برای من یک مزیت است، چیزهای زیادی در کنار او یاد می گیریم و تیم نیز از این منافع بهره مند می شود.

" در این تیم احساس بهتر و بهتری پیدا می کنم و در حال کسب تجربه هستم. برای حضور در بازی های بزرگ و بازگشت به اینجا ( تیم ملی ) باید به سخت کوشی در باشگاهم ادامه دهم و بهترین کیفیتم را ارائه دهم تا از ابتدا در بازی ها به میدان بروم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : ESPN FC
بازدید: ۱,۳۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰