loading
در حال بررسی درخواست شما
جک: علت خطرناک تر شدن ما
جک: علت خطرناک تر شدن ما

جک: علت خطرناک تر شدن ما

تیم آرسن ونگر در فصل جدید جز مدعیان قهرمانی محسوب می شود. آنها در بخش پایانی فصل قبل 19 بازی از 26 بازی خود در تمام رقابت ها را بردند.

ویلشر میگوید بازی بدون توپ آرسنال پیشرفت زیادی داشته است.

"روی 5 ثانیه اولی که توپ را از دست می دهیم کار و تمرین زیادی انجام داده ایم. اگر بتوانیم توپ را در زمین حریف پس بگیریم، اغلب اوقات در جلوی زمین بازیکنانی داریم و در خط میانی هم کیفیت لازم برای پیدا کردن آنها وجود دارد ... سپس همواره خطناک به نظر می رسیم. 

"سال قبل فصل را خوب شروع نکردیم اما روشی که آن را به پایان رساندیم ... اگر کل فصل همانطور بازی می کردیم می توانستیم قهرمان شویم. اگر فرم خود در انتهای فصل قبل را تداوم بخشیم، جایی که بازی ها را با مالکیت توپ تحت سلطه خود در می آوردیم و توپ را در مناطق بهتری از جلوی زمین پس می گرفتیم، بنابرای نواقعا شانسی خواهیم داشت.

"می خواهیم لیگ را ببریم، البته که می خواهیم. حس می کنیم حالا چند سالی هست که کنار هم هستیم و بازیکنانی در کلاس جهانی به تیم آ»دند که زمان می خواستند تا جا بیفتند، دروازه بانی با کلاس جهانی جذب کردیم با همه تجربه اش، او اینجاست و این کار را کرده، همه جام ها را برده است. بنابراین واقعا حس می کنیم در موقعیت قدرتمندی قرار داریم.

ویلشر خود پس از بازگشت از مصدومیت فرم خوبی داشته و در پایان فصل قبل خوش درخشیده است، روندی که اوج آن گل زیبایش برابر وست بروم بود.

"از فرم خود در انتهای فصل قبل خوشنودم. فکر می کنم از نظر ذهنی برای رفتن به فصل جدید به آن نیاز داشتم. دلم برای فوتبال زیادی تنگ شده بود و وقتی شما کنار زمین هستید و تماشا می کنید تیم به خوبی کار می کند، گاهی سخت است چون می خواهید برگردید و بازی کنید.

"من برگشتم و از فرم خودم راضی بودم، کمی از وقفه ایجاد شده دلسرد شدم. فقط 3 هفته استراحت کردم و سپس بلافاصله برگشتم بنابراین بی صبرانه منتظر شروع فصل هستم. 

"اولویت سپری کردن یک فصل کامل درون زمین است و فکر می کنم بهترین روش برای این که بهترین فرصت را برای خود فراهم کنید تا بتوانید آن کار را انجام بدهید داشتن یک پیش فصل خوب است. این پایه خوبی است و کمک می کند فصل را خوب آغاز کنید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۹
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰