loading
در حال بررسی درخواست شما
رابسون: ونگر مقصر است
رابسون: ونگر مقصر است

رابسون: ونگر مقصر است

 
آرسنال از ساوتهمپتون شکست خورد و با 13 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی و سیتیِ صدرنشین، هفته اول نیم فصل دوم را پشت سر گذاشت.
 
هافبک سابق آرسنال می گوید بازیکنان مقصر نیستند بلکه اشکال از ونگر به دلیل نداشتن درک تاکتیکی است.
 
"می توانید بروید و بهترین چهار مدافع جهان را بخرید ولی اگر به اندازه کافی در زمینِ تمرین کار نکنید و به خوبی سازماندهی نشوید، آنها باز هم مشکل خواهند داشت. مشکل از بازیکنان نیست. مشکل هنوز از مربی است.
 
"اگر تیم در دفاع وقتی توپ را ندارند و در حمله وقتی توپ را دارند بالانس مناسب را نداشته باشد، قهرمان لیگ و یا لیگ قهرمانان نخواهد شد.
 
"می خواهم بگویم در نیمی از بازی، آرسنال وقتی توپ را ندارد خوب دفاع نمی کند و این به دلیل نداشتن بازیکن برای انجام این کار نیست، به این دلیل است که آنها ساختار و درک کاری که باید انجام بدهند را ندارند.
 
"اگر ساختار نداشته باشید، سخت می شود تشخیص داد که مشکل از کجاست.
 
"اگر چندتا از بازیکنان قدیمی آرسنال را که از ونگر به شدت هم حمایت می کنند بنشانید و از آنها بپرسید 'از نظر تاکتیکی و بازی دفاعی چه چیزی یاد گرفتید؟' همگی خواهند گفت 'راستش هیچی، او چیز زیادی در این مورد به ما یاد نداد - او به ما یاد داد رژیم غذایی چیست و چگونه از خودمان مراقبت کنیم.
 
"این بازی پیشرفت کرده است، باید علاوه بر یک مدیر خوب و متخصص ورزشی، مربی خوبی هم باشید. به نظر من آرسن ونگر به اندازه کافی در زمین تمرین کار نمی کند و بُعد تاکتیکی بازی را درک نمی کند.
 
"فکر می کنم آرسنال باز هم خودش را بین چهار تیم برتر جا خواهد داد و بسیاری از مردم خواهند گفت اتفاق خیلی بدی هم نیفتاده است. ولی آرسنال با وجود این پولی که به بازیکنان دستمزد می دهد، با وجود پولی که به مربی می دهد و تعداد تماشاگرانی که در استادیوم دارند، باید با چلسی و سیتی بر سر قهرمانی رقابت کند. آنها باید در لیگ قهرمانان رقیب بایرن و رئال مادرید باشند. به نظر من فقط یک نفر است که جلوی این کار را می گیرد و او مربی است.
 
"اگر ژوزه مورینیو مربیِ همین آرسنال بود، آنها درست در صدر جدول بودند."
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : talksport
بازدید: ۱,۴۳۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰