loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی: تشنه تر از هر زمانی هستیم
رمزی: تشنه تر از هر زمانی هستیم

رمزی: تشنه تر از هر زمانی هستیم

رمزی می گوید آرسنال سال 2013 را در حالی آغاز خواهد کرد که بیش از هر زمان دیگری تشنه ی موفقیت است.

پس از آخرین قهرمانی آرسنال در سال 2005 تا کنون آنها در چند موقعیت دیگر هم به فتح جام نزدیک شده اند که شامل حضور در فینال لیگ قهرمانان و 2 بار حضور در فینال جام اتحادیه هم می شود.

رمزی می گوید متقاعد شده است که آرسنال می تواند در سال 2013 جامی را به استادیوم امارات بیاورد به این شرط که از نظر ذهنی ثبات داشته باشند.

"اشتیاق تیم را در چهار سال گذشته دیده ام شاید در بازی ها نتوانسته ایم چیزی بدست بیاوریم اما اشتیاق همواره وجود داشته است"

"برای قهرمانی بیش از همیشه تشنه ایم می دانیم که می توانیم می دانیم که از لحاظ ذهنی باید در هر بازی در وضعیت درست قرار بگیریم و باور داشته باشیم که می توانیم برنده شویم"

"در لیگ انگلیس تیم ها به شما اجازه نمی دهند که به راحتی آنها را عقب بزنید بلکه این لیگ تبدیل به لیگی شده که در آن هر تیمی می تواند هر تیم دیگری را شکست دهد بنابراین در هر مسابقه باید بازی خودمان را بکنیم و نتیجه بگیریم از لحاظ ذهنی در شرایط درست باشیم و از نظر جسمانی هم فرم مناسبی داشته باشیم"

در فوریه 2010 آرون دچار شکستگی ای شد که در روند رشد او اختلال ایجاد کرد اما در آستانه 22 سالگی او امیدوار است در ماه های پیش رو به شکوفایی برسد.

"در ابتدا واقعا از این که می توانم یک فصل کامل بازی کنم و در همه چیز آن سهیم باشم هیجان زده بودم 44 بازی انجام دادم که پس از آن مصدویمت طولانی کمی تعجب آور بود"

"پیش از آن هیچ وقت فصل کاملی را پشت سر نگذاشته بودم بنابراین برایم کمی شوکه کننده بود و البته پایان آن هم چندان خوشایند نبود. امیدوارم این بار اوضاع متفاوت و در انتها شرایطمان بهتر از فصل قبل باشد. به کنار آمدن با آن شرایط بیشتر عدات کرده ام"

"در سال آینده می خواه مبه عنوان یک بازیکن رشد کنم و تبدیل به بازیکنی شوم که می دانم توانایی تبدیل شدن به آن را دارم. می دانم هنوز چیزهایی هست که باید بیاموزم هدف من این است که به طور اساسی قوی تر شوم و البته گل های بیشتری هم بزنم"

"فصل قبل چند فرصت گلزنی داشتم که میشد با کمک آنها فرایند بازگشتم را تسریع کنم این چیزی است که باید در ان پیشرفت کنم باید در آخرین لحظه خونسرد تر عمل کنم"

"فکر می کنم توان انجام خیلی بیشتر از اینها را دارم ولی همان طور که گفتم مسئله مهم خونسرد بودن است این فصل یک گل زده ام و امیدوارم باز هم در موقعیت های گلزنی قرار بگیرم و با توجه درس هایی که فصل گذشته آموختم اینبار گلزنی کنم"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۳۰
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۹۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰