loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی در مورد وست هام ، گلش و موناکو
رمزی در مورد وست هام ، گلش و موناکو

رمزی در مورد وست هام ، گلش و موناکو


در مورد برد...

آن ها این فصل بسیار خوب کار کردند بنابراین انتظار بازیِ سختی را داشتیم و ما یقیناً در نیمه ی اول با این مسئله روبرو شدیم. راه های نفوذ را در آنانا به سختی پیدا می کردیم اما در پایان نیمه ی اول گلی را زدیم و در نیمه ی دوم بازی برای ما بازتر شد و ما از آن سود کامل را بردیم. در پایان کمی از نتیجه ای که ممکن بود اتفاق بیفتد ، نتیجه ی متقاعد کننده تری گرفتیم.


در مورد گل اول...

ما سعی می کردیم که در دفاع آن ها نفوذ کنیم و دروازه شان را باز کنیم و این کار را درست در پایان نیمهی اول انجام دادیم. الی (ژیرو) شوت خوبی زد ، هیچ دروازه بانی نمی توانست آن را مهار کند.


در مورد گل خودت...

من به او (ژِیرو) گفتم که توپ را ول کند و او این کار را انجام داد بنابراین من او را دیدم که در حال دویدن است بنابراین یک دو کردیم. من فقط خوشحالم که توپ در عقب تور دروازه جای گرفت و ما بازی را بردیم.


در مورد بازی با موناکو...

ما نیاز به زدن گل هایی داریم بنابراین به آن جا می رویم و تلاش می کنیم که سه گل یا بیشتر را به ثمر برسانیم و امیدوارم گلی را نخوریم. این هدف ما است و چیزی است که چگونه باید به آن نزدیک شویم. بازی رفت بدی را داشتیم و کار را برای خودمان سخت کردیم اما هنوز کار تمام نشده است. ما قادر به زدن بیش از سه گل هستیم. ما امروز سه گل به ثمر رساندیم و به خودمان باور کردیم. ما با این امید که می توانیم به هدفمان دست پیدا کنیم به بازی می رویم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰