loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی: چیزهای بیشتری از من خواهید دید
رمزی: چیزهای بیشتری از من خواهید دید

رمزی: چیزهای بیشتری از من خواهید دید


هافبک ولزی آرسنال قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کرد تا در انتهای فصل به این باور برسد که در بهترین روزهای دوران حرفه ای خود قرار دارد.

رمزی که در این فصل ۱۳ گل زده است در آستانه سال جدید میلادی با مصدومیتی مواجه شد، این بازیکن ۲۳ ساله اکنون می خواهد که آمادگی خود را به دست آورد و وارد سطح جدیدی شود.

آرون در گفتگو با Arsenal Player اظهار داشت: " احساس می کنم که چیزهای بیشتری برای به نمایش گذاشتن وجود دارد. این فصل ثابت کردم که تعداد زیادی ار مردم اشتباه می کنند.

" در دوران پس از مصدومیتم زمان سختی وجود داشت اما آن زمان را پشت سر گذاشته ام. کاملاً احساس اعتماد به نفس می کنم و چنین احساسی دارم که با انجام هر بازی در حال پیشرفت هستم.

اکنون امیدوارم که بتوانم با بیشترین سرعت ممکن به میدان مسابقه بازگردم و توانایی های خود را نشان دهم و امیدوارم که فصل را در چنین روشی به پایان برسانم.

" به نظرم این بهترین فصلم بوده است، فکر می کنم تعداد گل هایی که از ابتدا تا کریسمس به ثمر رسانده ام برای یک هافبک کاملاً خوب بوده و این یکی از بزرگ ترین نقاط پیشرفتم بوده است.

" در مقابل دروازه خیلی خونسردتر بوده ام و از شانس هایم استفاده میکنم، هر هفته باثبات تر بوده ام بنابراین باید بگویم که تا کنون بهترین فصلم بوده است.

" معتقدم که برای رسیدن به سطح بعدی باید وارد بازی های بزرگ بشوم و واقعاً توانایی و قدرتم را در آن بازی ها نشان دهم. بر بازی مسلط شوم و به همه ثابت کنم که می توانید این را به طور پیوسته در بازی های بزرگ انجام دهید، فکر می کنم که این گام بعدی خواهد بود."


حدود ٦ سال قبل زمانی که رمزی به آرسنال منتقل شد به عنوان یکی از بهترین استعدادهای فوتبال بریتانیا شناخته میشد، در آن زمان او گزینه های زیادی داشت اما معتقد است که تصمیم درستی گرفته است.

" در آن زمان چند تصمیم دشوار داشتم، در آن زمان به چند باشگاه مختلف سفر کردم. زمانی که مطلع شدم کاردیف قصد فروش مرا را دارد آن موقع سرمربی ( آرسن ونگر ) در بازی های یورو حضور داشت به همین خاطر او من و خانواده و ویکلم را به آنجا در سوئیس آورد تا شخصاً با او ملاقات و گفتگو کنیم.

" غذا را نیز با هم صرف کردیم پس این واقعاً نشان می داد که او چقدر مرا میخواست و باور داشت که می تواند به پیشرفتم کمک کند. آن واقعاً مرا متقاعد کرد و معتقدم که درمورد آمدن به اینجا تصمیم درستی گرفته ام.

" آرسنال بازیکنان جوان زیاد و خوبی را جذب می کند و آن ها را به بازیکنان سطح جهانی تبدیل می کند، او ( ونگر ) به جوان ترها فرصت هایی می دهد و اگر احساس کند که به اندازه کافی خوب هستید به شما بازی خواهد داد، این فاکتورها برایم بسیار مهم بودند. واقعاً احساس می کردم که این باشگاه خواستار من است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰