loading
در حال بررسی درخواست شما
شزنی: در اینجا بسیار خوشحالم
شزنی: در اینجا بسیار خوشحالم

شزنی: در اینجا بسیار خوشحالم


دروازه لهستانی توپچی ها در دو دیدار اخیر تیمش مقابل بایرن مونیخ و سوانزی جای خود را به هم وطنش لوکاژ فابیانسکی داده است و گزارشات حاکی از آن است که آرسن ونگر اعتقادش را به این دروازه بان 22 ساله از دست داده و به دنبال جذب یک دروازه بان جدید در تابستان است.

این مساله می تواند باعث خروج شزنی از آرسنال در پایان فصل شود تا در تیم دیگری به طور ثابت بازی کند اما او تاکید می کند به هیچ وجه قصد ترک آرسنال را ندارد و مصمم است که برای سال ها در آرسنال بماند.

شزنی در گفت و گو با روزنامه لهستانی Gazeta Wyborcza اظهار داشت: " از نظر فیزیکی می توانم خودم را در باشگاه دیگری تصور کنم اما در نظر روحی مطلقاً نه، من در اینجا بسیار خوشحالم.

" چه تضمینی وجود دارد که در جای دیگر جام ها را برنده شوم؟ آرسنال بار دیگر جام ها را فتح خواهد کرد، من به فلسفه باشگاه ایمان دارم و در اینجا یک دِین دارم.

" نمی خواهم در جای دیگری باشم. قرارداد من سال 2015 به پایان می رسد، 100 بازی برای آرسنال انجام داده ام و امیدوارم که صدها بازی بیشتر انجام دهم."

شزنی تصدیق می کند که این فصل برای تمام اعضای باشگاه سخت بوده اما امیدوار است که آن ها این فصل ناامید کننده را در بین چهار تیم برتر تمام کنند.

" می دانم که آرسنال نباید بد بازی کند، در اواسط ماه مارچ هستیم و همه چیز را از دست داده ایم. تنها 9 بازی داریم تا باشگاه و خودمان را از تحقیر شدن نجات دهیم.

" آرسنال در 16 سال اخیر در لیگ قهرمانان حضور داشته و در حال حاضر صعود نکردن به آن وحشتناک خواهد بود. این بازی ها مهم ترین بازی های دوران حرفه ای ما هستند، از زمانی که من به اینجا آمده ام این سخت ترین دوره ماست."


شزنی درمورد حضور نداشتن در ترکیب ثابت آرسنال در دو دیدار اخیر اذعان می کند فرمش در ماه های اخیر ناآماده بوده و لوکاژ فابیانسکی در حال حاضر شایسته این است که سنگربان ثابت آرسنال باشد.

" فرم من در حال حاضر ناآماده است که این مساله با توجه به سن و سالم طبیعی است.

" می دانستم که مقابل بایرن بازی نخواهم کرد و آماده شدم تا به جای آن از تلویزیون بازی را تماشا کنم، قطعاً دوست داشتم بازی کنم اما درحال حاضر لوکاژ در وضعیت بهتری نسبت به من قرار دارد.

" اگر تیمم بدون من دو بازی را به صورت متوالی برنده می شود نمی توانم شکایت کنم. مهم ترین مساله این است که آرسنال دارد خوب کار می کند، در دیدار بعدی لیگ برتر لوکاژ بازی خواهد کرد.

" همین وضعیت در تیم ملی نیز وجود دارد که آرتور بروس دروازه بان ساوتهمپتون در حال حاضر بسیار بهتر از من است."


اخیراً نظرات درمورد آرسن ونگر متفاوت بوده است و انتقادهای شدیدی از او شده است اما شزنی می گوید به رئیس ایمان دارد و تاکید می کند که او می تواند بار دیگر شکوه را به آرسنال بازگرداند اگرچه این کار به آسانی سال های گذشته نیست.

" نمی توانم اینجا را بدون سرمربی تصور کنم، با تمام احترامی که برای هم تیمی هایم قائلم کار کردن با دنیس برگکمپ، رابرت پیرس و تیری آنری راحت تر بود.

" اکنون ترکیب قدرتمندی داریم اما بازیکنی با کلاسِ آنری در تیم وجود ندارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports & arseblog & Daily Mail
بازدید: ۹۳۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰