loading
در حال بررسی درخواست شما
شماره ده هایم را تطبیق میدهم
شماره ده هایم را تطبیق میدهم

شماره ده هایم را تطبیق میدهم

این هافبک آلمانی از زمان وروودش به آرسنال زیر فشار انتقادات قرار داشته و کماکان در حال بازیابی وضعیت خود بعد از جام جهانی است.  اوزیل یکی از بازیکنان شماره دهیست که ونگر در اختیار دارد . سانتی کازورلا ، جک ویلشر ، توماس روزیسکی  و آرون رمزی نیز در این پست راحت هستند اما ونگر میگوید آنها را تر ترکیب جا خواهد داد.
 
"کسی که توپ را در اختیار دارد بازیکن اصلیست و بقیه اطراف او سعی میکنند برای بازی چاره سازی کنند. هر تیم نقطه قوتش را پیدا میکند تا از آن طریق در بازی پیشروی کند و به طور ناخودگاه تیم از این طریق جلو میرود."
 
"اوزیل پسر با اعتماد به نفسیست. او برای تیم ملی آلمان بازی میکند و بهمراه آنها قهرمان جام جهانی شد و حرفی برای گفتن باقی نگذاشت. با وجود اینکه در خلال جام جهانی زیر تیغ انتقادات قرار داشت اما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در تمام بازیها به میدان رفت. شما همه این بحث را مطرح میکنید اما باید فکر کنید که این بحثها درست است یا اشتباه؟"
 
"زیدان در ازای 82 میلیون پوند به رئال پیوست و در سمت چپ بازی میکرد. سرعت او نه از شما بیشتر بود و نه از من !  هیچ وقت بحثی در این باره وجود نداشت و او باید آنجا میبود چرا که آنها رونالدو و رائول را در وسط داشتند و زیدان میبایست برای آنها جا باز کند و در سمت چپ بازی میکرد. وقتی شما توپ را در اختیار دارید به هر کجا که میخواهید میروید و در هر منطقه ای که میخواهید بازی میکنید."
 
" این بحث همواره وجود داشته ، از زمانی که فوتبال بازی شده است. وقتی شما به تیم ملی برزیل در سال 1970 نگاه کنید، آنها توستائو ، رولینیو ، پله ، جرزینیو ، گرسون و کلودالدو را داشتند که همگی در باشگاهایشان پست شماره ده داشتند. آنها نمیدانستند چه کاری باید انجام دهند و همه آنها را در کنار یکدیگر به کار گرفتند و سرانجام در روشی متقاعد کننده قهرمان جهان شدند."
 
"آیا ویلشر اساسا یک شماره ده است؟ او تمام عمر خود را آنجا بازی کرده و فقط یک نفر میتواند در آن پست بازی کند. آیا او ویلشر است؟ اوزیل یا رمزی ... بنابرین شما بازیکنان خوبتان را کنار میگذارید یا در کنار هم از آنها بازی میگیرد. این جاه طلبانه است اما بدون جاه طلبی نمیتوانید پیشرفت کنید. ما میل داریم  بازی خوبی در کنار یکدیگر ارائه دهیم و من فکر میکنم میتوانیم به آن برسیم. میتوانیم تیمی خارق العاده داشته باشیم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۲۹
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenl.com
بازدید: ۱,۱۴۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰