loading
در حال بررسی درخواست شما
فراتر از انتظارم پیشرفت کرده ام
فراتر از انتظارم پیشرفت کرده ام

فراتر از انتظارم پیشرفت کرده ام


جوان بااستعداد آلمانی پیش از نمایش خیره کننده در سطج جوانان، آرسن ونگر را متقاعد ساخت تا در تیم اصلی از او استفاده کند و در مجموع 4 بار برای تیم اصلی به میدان رفته است.

ونگر پس از عملکرد قابل توجه نبری از او به عنوان امیدی بزرگ برای آینده یاد کرده بود و این موضوع به افزایش خود باوری این بازیکن 17 ساله کمک زیادی کرده است.

" این بیشترین چیزی است که می تواند باعث افزایش اعتماد به نفستان شود. آرسن ونگر یکی از بزرگ ترین مربیان دنیاست و من از بودن در این جایگاه خوشحالم. تلاش می کنم تا جواب اعتماد او به خود را بدهم.

" این از آغاز پیش فصل برایم خوب پیش رفته. من در لیگ برتر و لیگ قهرمانان بازی کرده ام و قطعا این یک گام بزرگ است. بسیار افتخار می کنم. همیشه فکر می کردم در فوتبال این می تواند سریع یا آهسته باشد اما اصلا انتظار نداشتم اینقدر سریع رخ دهد.

" از نظر روحی روانی دشوار است اما باید از آن استفاده کنید. در ابندا کمی متفاوت است؛ ورزشگاه و جمعیت، بودن در آنجا دلپذیر است. بازیکنان بزرگ تری وجود دارند که بسیار قدرتمند هستند و تا حدی تازگی دارد؛ زیرا پیش از این مقابل رده های سنی خودم بازی کرده بودم و اکنون بازی کردن مقابل بازیکنان 30 ساله کمی متفاوت است. "

نبری که یکی از بازیکنان آلمانی آرسنال است از لوکاس پودولسکی و پر مرتساکر به خاطر کمک هایشان تشکر می کند.

" حضور دو بازیکن آلمانی در تیم بسیار خوب است. می توانم با آن ها در مورد زبانم صحبت کتم و این کمک زیادی به من می کند. آن ها به من می گویند فقط ادامه بده، به سختی تلاش کن و از حضور در تیم اصلی لذت ببر.

" این یک رویاست اما اکنون باید آن را تحقق ببخشید. در حال حاضر این فضایی است که در آن قرار دارم. آن ها ملی پوشان آلمان هستند و در همه جا شناخته شده هستند. جانشین بعدی آن ها بودن بسیار خوب است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۲۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۲۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰