loading
در حال بررسی درخواست شما
فلامینی: بازیکنان به هم اعتماد دارند
فلامینی: بازیکنان به هم اعتماد دارند

فلامینی: بازیکنان به هم اعتماد دارند


این هافبک فرانسوی که تابستان گذشته برای دومین بار به آرسنال پیوست یکی از عوامل 10 برد پیاپی تیم بوده است.

تیم آرسن ونگر پس از شکست در بازی اول مقابل استون ویلا در خانه مورد انتقاد قرار گرفت ولی فلامینی همیشه مطمئن بود که آنها می توانند خلاف حرفهای منتقدان را ثابت کنند.

" افراد زیادی در خارج از باشگاه در مورد ما صحبت می کنند ولی ما درون تیم می دانیم که کیفیت های زیادی داریم. ما دوران سختی داشتیم ولی مربی هیچگاه فلسفه خود را تغییر نداد و ایمان زیادی به تیم داشت. واقعاً خوشحالم که او ثابت کرده کاری که انجام داده درست بود."

" ما به همدیگر اعتماد داریم. این نتیجه ی کار زیاد است. اعتماد نکته مهمی است. اصلی ترین فاکتور داشتن کیفیت در تیم است ولی پس از آن شما به روحیه تیمی نیاز دارید."

" وقتی به همدیگر کمک می کنید و برای هم در زمین می جنگید این به شما کمک می کند تا بازیها را برنده شوید. مخصوصاً در دوران دشوار این به شما کمک می کند تا متمرکز بمانید و به عنوان یک تیم و در کنار هم این دوره ی بد را کنار بگذارید و وارد دوران خوبی شوید."

" پیدا کردن روحیه تیمی مشکل است و حفظ کردن آن هم همینطور، ما باید روی این موضوع خیلی کار کنیم. چیزی که تفاوت ایجاد می کند داشتن انسجام تیمی است. توانایی فنی یک چیز دائمی است ولی شما برای داشتن انسجام تیمی باید تلاش زیادی بکنید."

پیوستن فلامینی به آرسنال زیر سایه خرید مسوت اوزیل قرار گرفته ولی این هافبک فرانسوی نقشی کلیدی در ترکیب آرسنال در این فصل ایفا کرده است.

" من یک مهاجم نیستم، من یک هافبک دفاعی هستم که باید از خط دفاعی حفاظت کنم و بین دفاع و حمله تفاوت ایجاد کنم."

" این خیلی مهم است. وقتی یک تیم از نظر دفاعی قدرتمند باشد تفاوت رقم خواهد خورد. اگر می خواهید جامها را برنده شوید و اگر می خواهید در خانه حریفان بازی کنید باید از نظر دفاعی قدرتمند باشید. با توجه به کیفیتی که در تیم داریم مطمئن هستم در هر جایی می توانیم گل بزنیم."

" شاید کارهای دفاعی نسبت به گل زدن یا پاس گل کمتر دیده شود، ولی این موضوع در حفظ تعادل تیم بسیار مهم است. بردن بازیها نشان دهنده زحمت کشیدن ماست، این یک کار تیمی است، من سعی می کنم بهترین عملکردم را برای تیم ارائه کنم."

" چهار بازیکن خط دفاعی خیلی زحمت می کشند و من هم سعی می کنم تا جایی که می توانم از خط دفاع محافظت کنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۱۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰