loading
در حال بررسی درخواست شما
فلامینی: جاه طلبی زیادی داریم
فلامینی: جاه طلبی زیادی داریم

فلامینی: جاه طلبی زیادی داریم


توپچی ها چهارشنبه شب در دیدار رفت لیگ قهرمانان میزبان بایرن مونیخ خواهند بود و فلامینی تاکید می کند که آن ها آماده اند تا هرچه در توان دارند را برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان به کار گیرند.

آرسنال فصل گذشته در همین مرحله توسط بایرن حذف شد و غول آلمانی که اکنون با اختلاف ۱٦ امتیاز در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد به نظر می رسد که زیر نظر پپ گواردیولا حتی نسبت به سال گذشته هم قوی تر شده است.

فلامینی می گوید آرسنال پس از شکست دادن لیورپول و صعود به دور بعد جام حذفی اکنون می خواهد به دور بعد لیگ قهرمانان نیز راه پیدا کند.

" می دانیم که بازی آسانی نخواهد بود؛ زیرا بایرن تیم بسیار قدرتمندی است اما ما هم آرسنالیم و اگر می خواهیم صعود کنیم باید نتیجه خوبی مقابل بایرن کسب کنیم.

" چیزی که می خواهم درمورد این فصل بگویم این است که تعهد فوق العاده ای می بینم، می بینم که همه درون زمین سخت تلاش می کنند و به یکدیگر کمک می کنند."


همبستگی

فلامینی که پیش از رفتن به سری A و گذراندن یک دوره ۵ ساله در میلان بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ در سال ۲۰۰۴ نیز به آرسنال پیوسته بود معتقد است نمایش و روحیه همبستگی ای که توپچی ها در نیمه دوم بازی مقابل لیورپول از خود نشان دادند برایش یادآوار تجربه و خاطرات نخستین دوره حضورش در باشگاه است.

" به نظرم مانند نخستین دوره ای که در اینجا داشتم بود که ما در جام حذفی سال ۲۰۰۵ قهرمان شدیم؛ زیرا یکشنبه بازی دشواری مقابل لیورپول داشتیم و از شروع بازی تا آخرین لحظه همه تلاش بسیار زیادی انجام دادند، حتی بازیکنانی که در خط هجومی بازی می کردند.

" از آن ها خواستیم که دفاع کنند و به کمک تیم بیایند و این کار را خیلی خوب انجام دادند که چیز بسیار مهمی برای ماست. مهم بود که شخصیت و همبستگی خود را درون زمین نشان دهیم.

" امسال آرسنال جاه طلبی زیادی دارد و ما در حال مبارزه برای قهرمانی در لیگ هستیم، در جام حذفی صعود کرده ایم و برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان نیز تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد."


تعهد


آرسنال یکشنبه موفق شد با گل های الکس اوکسلید چمبرلین و لوکاس پودولسکی با نتیجه ۱-۲ لیورپول را شکست دهد و فلامینی معتقد است که چنین نتایجی نشان می دهد که تردید منتقدان درمورد قدرت تیم آرسن ونگر اشتباه است.

" فکر می کنم تعهد تیم در این فصل بسیار مهم و بسیار خوب است. ما گروهی از بازیکنان را در اختیار داریم و به تک تک آن ها نیاز داریم چرا که می خواهیم جامی را کسب کنیم.

" این فصل بازی های دشواری انجام داده ایم و زمانی که در این بازی ها باید مبارزه و رقابت می کرده ایم نیز این کار را انجام داده ایم.

" ما پیروزی های خارج از خانه زیادی داشته ایم و برایمان نکته مثبتی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۰۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰