loading
در حال بررسی درخواست شما
مرتساکر: از ضدحملات خود استفاده نکردیم
مرتساکر: از ضدحملات خود استفاده نکردیم

مرتساکر: از ضدحملات خود استفاده نکردیم


تیم آرسن ونگر در یک دیدار پایاپای و نزدیک مقابل اورتون در خانه با تساوی بدون گل متوقف شد. آرسنال در این بازی چندین فرصت گلزنی ایجاد کرد که بیشتر آن ها نصیب اولویه ژیرو شد اما توپچی ها نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

مرتساکر پس از این تساوی در گفت و گو با Arsenal Player اظهار داشت: " از بسته نگه داشتن دروازه خود خوشحالیم اما قطعاً از تساوی خوشحال نیستیم.

" فکر می کنم به خصوص در نیمه دوم ما بیشتر صاحب توپ بودیم و در بازی بسیار بهتر بودیم. اورتون تیم خوبی بود به ویژه در نیمه اول اما پس از آن کمی عقب نشستند و ما چند فرصت گلزنی داشتیم اما نتوانستیم برای کسب هر سه امتیاز به خوبی از آن ها استفاده کنیم.

" آن ها ما را تحت فشار قرار دادند و در نیمه دوم فضا و فرصت بیشتری برایمان وجود داشت تا بازی کنیم، زمانی که آن ها آشفته و به هم ریخته بودند چند ضد حمله خوب از طرف ما وجود داشت اما نتوانستیم به گل دست یابیم و این یک ناامیدی است، باید از آن ها استفاده می کردیم.

" سعی کردیم که از این بازی بیشتر از یک امتیاز کسب کنیم بنابراین کمی ناامید کننده است. در این مرحله از فصل باید چنین بازی های پایاپای و گره خورده ای را ببرید و این یکی از آن بازی های بسیار نزدیک بود.

" اما به نظر من خوب دفاع کردیم، به خصوص با چهار بازیکن خط دفاعی به همراه آرون و میکل، ما دائماً یکدیگر را پوشش دادیم. آنیچبه شخص قدرتمندی است اما مشکلات زیادی با واکنش ما داشت، این یک نکته حیاتی برای آینده است."


در ادامه فصل شاهد رقابت شانه به شانه ای بین چهار تیم برای کسب جایگاه سوم و چهارمی خواهیم بود. در حال حاضر آرسنال با بازی های بیشتر 2 امتیاز بیشتر از چلسی و تاتنهام دارد اما این دو تیم باید مقابل هم نیز بازی کنند.

مرتساکر در این باره افزود: " آن ها مقابل یکدیگر بازی می کنند و اورتون نیز بازی های سختی دارد. قطعاً این رقابت شانه به شانه ای است و برای خودمان امیدوارم که بتوانیم در بازی های مهم خود پیروز شویم به خصوص زمانی که شنبه در خانه فولام به میدان می رویم، این هدف بعدی ماست.

" ما در جایگاه جالب توجه ای هستیم و باید بسیار قدرتمند بازگردیم، در چند هفته گذشته به خوبی واکنش نشان داده ایم و هنوز در روند خوبی قرار داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۱۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰