loading
در حال بررسی درخواست شما
مرته ساکر: ما به یک شب رویایی نیاز خواهیم داشت
مرته ساکر: ما به یک شب رویایی نیاز خواهیم داشت

مرته ساکر: ما به یک شب رویایی نیاز خواهیم داشت


توپچی ها برای صعود به یک چهارم نهایی با نبرد دشواری روبه رو خواهند شد بعد از این که چهارشنبه در ورزشگاه امارات بازی را 3-1 به موناکو واگذار کردند.

مرته ساکر از نتیجه بسیار ناامید است اما می گوید تیم تسلیم نخواهد شد ، به امید این که در 17 مارس یک پیروزی عالی بدست آورند.

"ما به عنوان یک تیم از عملکردمان راضی نیستیم اما تلاش می کنیم که به جام برگردیم. ما هنوز به بازی برگشت امیدواریم و از این نتیجه ی ناامید کننده ، قوی تر ظاهر می شویم."

"ما سعی می کنیم با سفر هوادارانمان ، جو مخصوصی در ورزشگاه ایجاد کنیم. ما در انجام کار های خاص توانا هستیم حتی اگر دور از خانه باشد."

"بیایید تلاش کنیم در برابر موناکو سطح هر کدام از خودمان را ارتقا دهیم. بیایید در آن جا ریتم خودمان را پیدا کنیم. [در دور رفت] ما می توانستیم بیش از 3 گل به آن ها بزنیم و قطعا می توانیم آن ها را به زحمت بیندازیم."

"ما نمی توانیم به گذشته بنگریم و بیش از حد به این بازی فکر کنیم. ما اشتباهاتمان را آنالیز خواهیم کرد اما زمانی که مقابل موناکو قرار می گیریم باید رو به جلو و شجاع باشیم و بهترین عملکردمان را ارائه دهیم."

"ما شب های زیادی را در جام ها دیده ایم که با معجزه همراه بوده اند. وقتی در آلمان یک بچه ی کوچک بودم ، معجزه های زیادی وجود داشت ، خصوصاً در اروپا. شب بازی های اروپایی می تواند بسیار خسته کننده باشد ، اما در همین حال می توانند بسیار رویایی هم باشند. ما یک شب رویایی نیاز داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۸
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰