loading
در حال بررسی درخواست شما
ناچو: تماشای بازی از نیمکت سخت بود
ناچو: تماشای بازی از نیمکت سخت بود

ناچو: تماشای بازی از نیمکت سخت بود

ناچو در حالی روی نیمکت نشسته بود که به زمین نیامد و شاهد پیش افتادن هال سیتی با دو گل بود.

با این حال توپچی ها نتیجه را برگرداندند تا عنوان قهرمانی را از آن خود کنند که این مسئله سختی تماشای بازی را برای مونرئال کم کرد.

"خاطرات خوبی دارم اما وقتی بازی می کردیم من مثل یک بازیگر و یک هوادار تماشاچی بود. روی نیمکت بودم و نمی توانستم به تیم کمک کنم پس می توانم بگویم سخت بود اما در نهایت پیروز شدیم.

"در لحظاتی که پس از گذشت 10 دقیقه 2-0 عقب بودیم، زمان دشواری بود چون برای رسیدن به فینال خیلی جنگیده بودیم و می خواستیم جام را بگیریم و دیدیم در 10 دقیقه همه چیز تمام شده به نظر می رسید. تیم قوی بود خیلی جنگیدند و در نهایت برنده شدیم.

مونرئال این فصل در جام حذفی نقشی کلیدی داشته و در 3 بازی حاضر بوده، همچنین در برابر منچستر در مرحله یک چهارم نهایی گل اول آرسنال را به ثمر رساند.

"مهم ترین مسئله قهرمان شدن است. مهم نیست من بازی کنم یا نه، وقتی فقط یک بازی است مهم ترین مسئله تیم است و اگر برای بازی کردن به اندازه کافی خوش شانس باشم بهترین توانم را به کار می گیرم، سعی می کنم تا جایی که می توانم به تیم کمک کنم و امیدوارم بتوانیم برنده شویم.

"می دانیم فقط یک بازی است و هر کسی می تواند برنده جام باشد. در این لحظه ما مدعی هستیم [روی کاغذ] اما این به معنای قهرمان شدن ما نیست. باید از آغاز بازی سخت تلاش کنیم، کنار هم و فشرده بازی کنیم و اگر این کار را بکنیم برای قهرمان شدن شانس بیشتری خواهیم داشت.

"تیم به خاطر دانستن این که این فرصت را داریم تا دومین جام حذفی متوالی را بگیریم هیجان زده است. برای ما، هواداران و باشگاه بسیار مهم است و ما میخ واهیم با قهرمان شدن، سال گذشته را تکرار کنیم. رویایی مجدد برای ما خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۸
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰