loading
در حال بررسی درخواست شما
هانری:اوزیل باید بهتر باشد
هانری:اوزیل باید بهتر باشد

هانری:اوزیل باید بهتر باشد

هانری این فصل، فعالیت خود را به عنوان کارشناس تلویزیونی شبکه ی اسکای اسپورت شروع کرده است ، .وی پیش از دیدار آرسنال و چلسی با اسکای مصاحبه ای داشت که در ذیل صحبت های او را خواهیم خواهند .


تیری هانری پیش از این دیدار در صحبت های خود گفت ، اگر سرمربی آرسنال بود، سسک فابرگاس را به خدمت می گرفت و مسوت اوزیل را نیمکت نشین وی می کرده است.

پس از سوت پایان بازی، هانری گفت آرسنال با ترکیب فعلی خود، و به خصوص ژیرو در نقش مهاجم مرکزی، قادر به تصاحب لیگ برتر نخواهد بود و مسوت اوزیل نیاز دارد تا دیدار های بزرگ بیشتری بازی کند .

آنری گفت باشگاه گفت: "به نظر من آرسنال نیاز به یک ستون فقرات جدید دارد که با خرید 4 بازیکن میسر خواهد شد .آنها نیاز به یک دروازه بان دارند، همنین یک مدافع وسط و یک هافبک دفاعی نیاز هست، من متاسفم اما برای بردن دوباره ی این لیگ، احتیاج به یک مهاجم خیلی سطح بالا نیز دارند."

"امروز بهترین مثال در این مورد، یعنی چلسی را دیدیم. فصل پیش برای بردن لیگ به دست و پا افتادند ، بعد از آن کورتوا، ماتیچ، سسک و کاستا را خریدند.

"این حرکت خیلی چیزها را به من می گوید و امروز دیدید که یک تیم آن را عملی کرد و دیگری نه، و تیم اول در آستانه ی فتح لیگ قرار دارد."

"ونگر نیز باید چنین کاری انجام دهد . شما نیاز به این جنبه ی رقابتی در گروه خود دارید و برای قهرمانی در لیگ، این ویژگی باید شکل بگیرد."

وی هم چنین تاثیر اوزیل را هم زیر سوال برد: "بازیکنان نیز باید عملکرد خوبی از خود نشان دهند. اوزیل را به طور جداگانه بررسی می کنم. امروز هشتمین بازی وی مقابل تیمی از چهار تیم اول بود که حاصل آن هیچ گل و دو پاس گل برای او بوده است."

"این ارقام کافی نیست.به طور کلی از زمانی که وی به آرسنال آمده است 14 پاس گل داده است. شما فابرگاس را می بینید که در تنها یک فصل 16 پاس گل داده است. بالاخره جایی می رسد که بازیکنان باید عملکرد مناسبی ارائه دهند."

هانری در مورد ژیرو گفت: "به نظرم ژیرو بسیار خوب کار می کند. اما آیا می توان با او قهرمان لیگ شد؟ من اینگونه فکر نمی کنم."

"او وظیفه ای انجام می دهد، و خیلی هم خوب آن را انجام می دهد، اما شما قهرمان ی لیگ نمی شوید. آرسنال فصل گذشته در صدر جدول حضور داشت اما همان زمان هم همه اذعان داشتند که آنها قادر به کسب عنوان قهرمانی در لیگ نخواهند بود."

"اگر من بازیکنی در این تیم باشم با خود خواهم گفت: "یک دقیقه صبر کن، من الان در صدر جدول هستم !" ولی مردم هم چنان آن عقیده را داشتند. بازیکنان باید بازی های بهتری انجام دهند."

هانری در مورد مصدومیت های رکوردشکن آرسنال در هر فصل نیز گفت: "خیلی از آنها مشکل همسترینگ است. من در کمپ تیم حضور ندارم که از نحوه ی تمرینات آنها اطلاع داشته باشم ، اما یک چیزی باید سروسامان پیدا کند."

"هر بار تعداد مصدومیت ها تبدیل به یک رکورد می شود و این رکوردی است که شما نمی خواهید داشته باشید. شما برای ارائه ی عملکرد درست، نیاز دارید که بازیکنان در دسترس باشند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : telegraph.co.uk
بازدید: ۱,۷۵۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰