loading
در حال بررسی درخواست شما
همه چیز در اینجا برای آینده ای بزرگ مهیاست
همه چیز در اینجا برای آینده ای بزرگ مهیاست

همه چیز در اینجا برای آینده ای بزرگ مهیاست

یاران آرسن ونگر در هشت دیدار گذشته خود شش پیروزی و دو تساوی کسب کرده اند و اگر بتوانند سه دیدار آینده شان را پیروز شوند،سهمیه صعود به لیگ قهرمانان برای آنها در دسترس خواهد بود.

بعد از دست دادن بهترین بازیکنانش در دو فصل گذشته آرسن ونگر اذعان میکند تیمش به زمان نیاز داشته است و در حال حاضر در داخل و یا خارج زمین در موقعیت خوبی قرار دارد.

ونگر میگوید:"من باور دارم که باشگاه امروز در موقعیت بسیار بسیار قدرتمندی قرار دارد و دوره بسیار حساسی را با روشی هوشمندانه پشت سر گذاشته است.

"بعد از این،همه چیز در اینجا برای آینده ای فوق العاده مهیاست.ما گروه هواداری خوبی داریم،ما در حال حاضر وضعیت مالی قدرتمندی داریم ،بازیکنان جوان خوبی داریم و ترکیبی از بازیکنان جوان با کیفیت که آینده درخشانی پیش رویشان است.در حال حاضر تنها مهم است که به خوبی این وضعیت مدیریت شود."

این هفته آینده ونگر در آرسنال تیتر خبرها بوده است و ونگر موقعیت خود را بدون تغییر میداند.

"تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که من کارم را با تعهد و وفاداری بسیار زیادی انجام میدهم.تلاش میکنم تا جایی که میتوانم کارم را به خوبی برای باشگاه انجام دهم.باور دارم در باشگاه بزرگ هرکسی باید کارش را انجام دهد و من تلاش میکنم تا کارم را انجام دهم.

"باشگاه در موقعیتی بسیار قدرتمند برای آینده است.برای باقی اش، شخص من در اهمیت کمتری قرار دارد.آنچه مهم است آینده باشگاه است.

"من به قراردادم احترام میگذارم.همه بازیهای فوتبال مرا هیجان زده میکنند و هنوز هم فوتبال به طور کلی برایم هیجان آور است.عشقم به این باشگاه نیز وجود دارد.اگر کارم را خوب انجام دهم میخواهم بمانم و اگر در نظر بگیرم و یا باشگاه در نظر بگیرد که کارم را خوب انجام داده ام،این همه چیز خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۱۳
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۶۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰