loading
در حال بررسی درخواست شما
والکات: همه تلاش خود را افزون کرده اند
والکات: همه تلاش خود را افزون کرده اند

والکات: همه تلاش خود را افزون کرده اند

 

درباره بودن در آرسنال برای 10 سال...
 
در این مدت از یک پسربچه به یک مرد تبدیل شده ام. از زمانی که به باشگاه پیوستم تا الان همه چیز عوض شده است. امثال فردی لیونگبرگ، رابرت پیرس، تیری آنری، سول کمپل و بقیه اینجا بودند و بدون شکست فاتح لیگ شده بودند. ورود به چنین ترکیبی موفقیت بزرگی بود.
 
درباره این که آیا آرسنال اکنون در بهترین فرم است...
 
بنظرم همینطور است. رقابت زیادی در پست های مختلف وجود دارد و به همین خاطر همه تلاششان را بیشتر کرده اند و بسیار خوب بازی می کنند. این شرایط را برای کسانی که می خواهند وارد تیم شوند کمی سخت تر می کند. فکر می کنم خصوصا در این فصل کسی فکر نمی کرد که ما دوم باشیم و برای فتح لیگ رقابت کنیم. 
 
در سال 2015 ما بهترین تیم اروپا بوده ایم. این قوی ترین ترکیب تا به حال است و همه در تلاشند تا روی فرم بمانند. نکته مهم این است که مصدومیت های زیادی در ترکیب وجود ندارد. اگر فصلی بدون مصدومیت داشتیم، فکر می کنم می توانستیم لیگ را ببریم.
 
درباره فشار حاصل از عوض شدن شماره از 32 به 14...
 
آن زمان من شماره 8 را می خواستم. مثل زمانی که در ساوتمپتون بودم 32 می پوشیدم اما 8 را می خواستم. تا این که سمیر نصری را خریدیم. انتخاب دوم من 7 بود اما به خاطر توماس روسیچکی این ممکن نبود، به همین خاطر 14 را پوشیدم. فقط می خواستم که یک شماره پایین را بپوشم. آن زمان نمی دانستم که 14 شماره آنری بوده است و تازه وقتی آن را گرفتم متوجه شدم. من این فرصت را داشتم که او را از نزدیک ببینم و هر روز با او تمرین کنم. این افتخاری برای من است که این شماره را بپوشم.
 
درباره شباهت های بین او و آنری...
 
می توانید به سرعت هر دوی ما و نحوه تمام کنندگیمان دقت کنید. تعداد گل های زده او باورنکردنی است و نزدیک شدن به آن افتخاری عظیم برای من محسوب می شود. در نحوه حمله کردن ما به مدافعان و تمام کنندگی ما شباهت های زیادی وجود دارد. می خواهم خودم باشم و جنبه هایی از بازی بازیکنان دیگر را به خودم اضافه کنم. 
 
وقتی جوان تر بودم او الگوی من بود و به دقت او را زیر نظر داشتم. از وقتی که باید در پست وینگ بازی می کردم باید بازی ام را تغییر می دادم و فردی لیونگبرگ و فرار های او بهترین الگوی من بود. با خضور تیری آنری فوتبال بعضی اوقات بسیار ساده به نظر می رسید. 
 
درباره ارتباطاتش در زمین...
 
با امثال جک ویلشر و آرون رمزی رابطه خوبی دارم، کسانی که معمولا بین مدافعین میانی و کناری دنبال توپ می گردند، جایی که من عاشق فرار به آن جا هستم. تمام چیزی که لازم است یک ارتباط چشمی کوچک است و آن وقت آن ها می فهمند که می خواهم چه کار کنم.
 
مسوت هم بازیکنی مشابه است. او اول به جلو نگاه می کند و دوست دارید که تعداد زیادی از این بازیکنان در تیم داشته باشید. گزینه های زیادی مثل او در تیم داریم. 
 
Arsenal.com

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۱۰
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰