loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : اولین فرصت را موناکو به من داد
ونگر : اولین فرصت را موناکو به من داد

ونگر : اولین فرصت را موناکو به من داد

آرسن ونگر از باشگاه موناکو به خاطر اینکه اولین فرصت مورد نیاز برای موفقیت در عرصه مربیگیری داد سپاسگذاری کرد .

آرسن ونگر اولین جامهای خود را در عرصه ی مربیگری به همراه موناکو کسب کرد و پس از ورود به تیم آرسنال برنده ی 13 عنوان دیگر شده است.

بازی شب چهارشنبه، اولین باری خواهد بود که ونگر در بازی های رسمی مقابل باشگاه سابق خود قرار می گیرد و از این فرصت استفاده کرد تا مراتب قدردانی خود را نسبت به موناکو ابراز کند.

ونگر گفت: " من در ابتدای حرفه ی خود بودم و نمی دانستم چقدر در آن کار دوام خواهم آورد یا به کجا خواهم رسید. اولین شانس حضورم در یک باشگاه بزرگ بود، بسیار جوان بودم و شما همیشه قدردان چنین فرصتی هستید."

"جالب است. خوشحالم ازینکه مجددا موناکو به سطح بالا بازگشته است اما من برای 18 سال اخیر سرمربی باشگاه فوتبال آرسنال بودم و صرفا تمرکزم روی صعود به مرحله ی یک چهارم نهایی در تقابل با یک تیم خوب است."

"اولین بار است که دوباره سرمایه گذاری کلانی در تیم کرده اند زیرا پیش از این در دسته ی دوم حضور داشتند. این یعنی اولین باری که مجددا سرمایه وارد تیم کردند،به سطح اول بازگشتند و برای لیگ قهرمانان انتخاب شدند. در حال حاضر در فاز دوم آن پروسه قرار دارند یعنی بیشتر قانون فیرپلی مالی را رعایت می کنند و راهبردی دارند که بیشتر بر مبنای پرورش جوانان می باشد "

"موناکو در دور گروهی 11 امتیاز کسب کرد، 4 گل زد و تنها 1 گل دریافت کرد. یعنی آنها خیلی خوب دفاع می کنند. این چیزی است که آنها قطعا فردا در تلاش خواهند بود ، پیاده کنند و آنها هم چنین روی ضدحملات خیلی خوب هستند و در گذار از دفاع به حمله سریع می باشند. بنابراین این همان چیزی است که ما انتظار داریم آنها انجام دهند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۸۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰