loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: بازی در کناره ها به جک کمک می کند
ونگر: بازی در کناره ها به جک کمک می کند

ونگر: بازی در کناره ها به جک کمک می کند


هافبک ملی پوش آرسنال به علت مصدومیت بازیکنان در بازیهای اخیر در سمت چپ زمین به کار گرفته شده و ونگر از دیدن اینکه ویلشر چگونه با این پست تطبیق پیدا کرده خوشحال است.

سرمربی آرسنال دیگر جک ویلشر را یک شماره 10 ذاتی نمی داند - بر خلاف شماره پیراهنش - و معتقد است نقش جدید ویلشر در تیم می تواند به این بازیکن 21 ساله کمک کند تا حرکات انفجاری خود را دوباره به دست آورد.

" او در حال برگشت به بهترین فرم خودش است و فکر می کنم بازی در کناره های زمین در این راه به او کمک می کند چون در کناره ها شما باید حرکات انفجاری زیادی انجام دهید. او بالاخره به آن فرم قبلی بازخواهد گشت، از نظر فیزیکی عملکردهای اخیر او مشابه آن زمان است.

" بازی به عنوان هافبک میانی و در کناره های زمین بهترین پستها برای او هستند چون او در حال حاضر در جلوی زمین به اندازه کافی راحت نیست. او دوست ندارد پشت به دروازه بازی کند، بیشتر دوست دارد در بازی درگیر باشد.

" چرا؟ چون او این توانایی را دارد که پا به توپ بازیکنان حریف را جا بگذارد. وقتی عقب تر بازی می کند می تواند به خوبی این کار را انجام دهد، او به خوبی برای خودش فضا سازی می کند و از بین بازیکنان حریف عبور می کند. جک از نظر فیزیکی قدرتمند است و بدن خوبی دارد. او می تواند در درگیری ها برنده شود و در حرکت رو به جلوی تیم تفاوت ایجاد کند."

ونگر آرون رمزی را نمونه بازیکنی می داند که حتی اگر در کناره های زمین هم به کار گرفته شود همچنان می تواند بازیکن برجسته ای باشد و معتقد است چند پسته بودن جک ویلشر می تواند به درخشش او کمک کند.

" شما از هر بازیکن فوتبال بپرسید به شما خواهد گفت که دوست دارد در مرکز زمین بازی کند. هیچکس نمی گوید می خواهم در کناره ها بازی کنم، من تا حالا چنین چیزی نشنیده ام.

" اما در طرف مقابل من نصری را داشتم، او و داوید سیلوا هر دو در کناره ها بازی می کنند. این بدان معنا نیست که آنها مجبور هستند برای تمام بازی در کناره های زمین باقی بمانند. در بازی ناپولی آرون رمزی در سمت راست زمین بازی کرد و نمایش فوق العاده ای داشت، چون او را در سمت راست زمین محدود نکرده بودیم و او می توانست در زمین جا به جا شود.

" جک می تواند در هر جایی از زمین بازی کند. او بازیکن بزرگی در ترکیب ماست و در طول فصل بازی خواهد کرد، ولی طبیعتاً رقابت زیادی بر سر پستها وجود دارد. از یک طرف مردم می خواهند بازیکنان خوبی داشته باشید و از طرف دیگر این بدین معناست که جایگاه هیچکس در ترکیب اصلی تضمین شده نیست."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۱۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰