loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: در فضایی مثبت بهتر بازی می کنیم
ونگر: در فضایی مثبت بهتر بازی می کنیم

ونگر: در فضایی مثبت بهتر بازی می کنیم


توپچی ها پس از اولین روز لیگ موفق شده اند 10 برد پیاپی در تمامی رقابتها کسب کنند و در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر و همچنین صدر جدول گروه خود در لیگ قهرمانان حضور دارند.

حالا همه صحبت از شانس آرسنال برای قهرمانی به میان می آورند و ونگر می خواهد در این مقطع ابتدایی فصل فشارها را از روی تیمش کم کند. با این حال به نظر او جو موجود میان هواداران در شروع خوب آنها تاثیر گذار بوده است.

ونگر در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت:

" نکته مثبت این است که تیم در جوی مثبت بهتر بازی می کند."

" فصل گذشته شرایط به گونه ای بود که کمتر کسی ما را باور داشت و همین موجب شد اعتماد به نفس تیم در سطح بالایی نباشد. چیزی که اخیراً تغییر کرده این است که جو پیرامون تیم مثبت است و هوادارانمان دوباره به ما ایمان دارند."

" اگر می خواهیم موفق شویم قطعاً این موضوع بسیار مهم خواهد بود، اگر این احساس را داشته باشید که هواداران به شما ایمان دارند و فکر می کنند شما تیم خوبی هستید. بارها گفته ام به نظر من این برای تیم مهم است که احساس کنند هواداران پشت تیم هستند."

" اما در مورد من و کار من برعکس است، این هواداران نیستند که باید مرا خوشحال کنند، خوشحال کردن هواداران وظیفه من است. به نظرم اگر آنها پشت تیم بمانند من این کار را خواهم کرد، چون این مساله به شما این احساس را می دهد که آنها کار درستی انجام داده اند."

با این وجود ونگر نمی خواهد تنها پس از گذشت شش هفته از لیگ برتر در مورد قهرمانی صحبت کند.

" چیزی که مهم است در نظر گرفتن همه جوانب کار است و شما هم می دانید که این صحبتها همیشه در فوتبال وجود دارد."

" این مثبت است چون نشان می دهد همه برای تیم شانس قائل هستند، اما این را هم باید در نظر گرفت که مردم همیشه فکر می کنند شرایط فعلی همواره پابرجا خواهد بود اما شما می دانید که شرایط فعلی فقط تصویری از زمانی است که شما در مورد آن حرف می زنید."

" البته که ما می خواهیم جامها را برنده شویم و برای همین تلاش می کنیم. تنها راهی که می توانیم در این مسیر شانسی داشته باشیم این است که روی روشی که بازی می کنیم تمرکز کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۱۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰