loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: هرگز شانه خالی نمی کنم
ونگر: هرگز شانه خالی نمی کنم

ونگر: هرگز شانه خالی نمی کنم


او همچنین تصریح کرد فرم تیمش در بازیهای خانگی باعث شده آنها در این فصل رتبه خوبی در جدول نداشته باشند، آنها از 7 بازی خانگی خود در لیگ برتر فقط 3 بازی را پیروز شده اند، هواداران آرسنال در بازی مقابل سوانزی هم در بین دو نیمه و هم در پایان بازی اعتراض خود را به نمایش تیم نشان دادند.

ونگر که در راس انتقادات قرار دارد و بعضی از هواداران خواستار جدایی او هستند دیشب در مصاحبه ای اعلام کرد تا پایان قراردادش در آرسنال خواهد ماند.

" هر موقع از من در مورد آینده بپرسید من فقط یک جواب می توانم به شما بدهم، من همیشه به قراردادم احترام می گذارم، همین."

ونگر معتقد است بازیکنانش تا اینجا از نظر روانی نتوانسته اند خودشان را با انتظارات هواداران به خصوص در بازیهای خانگی وفق دهند.

آنها در این فصل موفق شده اند کوئینز پارک رنجرز، ساوتهمپتون و تاتنهام را در خانه شکست دهند، مقابل فولام و ساندرلند به تساوی رسیده اند و به چلسی و سوانزی بازی را واگذار کردند.

ونگر در این مورد گفت:

" در بازیهای خانگی فاقد آن باور و اعتماد به نفس لازم بوده ایم، نمی توان با قاطعیت در این مورد صحبت کرد چون ما تاتنهام را 5-2 بردیم و برای مدتی هم در خانه باخت نداشتیم.

" اگر الان به عدم قاطعیت بین هواداران نگاه کنید متوجه می شوید که آن باور و اعتقاد لازم برای اینکه ما را برنده بازیها بدانند وجود ندارد.

" نمی دانم که آیا این مساله روی عملکرد ما تاثیر دارد یا خیر، ما باید در داخل تیم به دنبال راه حل بگردیم و خیلی از محیط بیرون انتظار نداشته باشیم.

" معتقدم در حال حاضر کیفیت بازیمان راضی کننده نیست، و فکر می کنم یک مساله مهمتر از بحث روانی هم وجود دارد و آن بحث فیزیکی و خستگی بازیکنان است."

ونگر تصریح می کند از خواسته بعضی هواداران برای تغییر مربی ناراحت نشده ولی معتقد است تعویض مربی نمی تواند به سرعت شرایط را تغییر دهد.

" من می خواهم هوادارانمان خوشحال باشند و در آسمان ها سیر کنند، ولی نمی توانم بگویم این مساله روی احساسات من تاثیر گذار است. چون به نظرم باید روی کارم تمرکز کنم و به دنبال راه حلی باشم تا مشکلاتمان را حل کنم.

" ما این بازی را باخته ایم وعلیرغم اینکه این یک نا امیدی بزرگ است من نمی خواهم سریعاً تصمیم به جدایی بگیرم، ما باید بازی بعدی را پیروز شویم.

" می توانید با نگاه به بقیه نتایج ببینید که در حال حاضر نتیجه گرفتن برای همه تیمها دشوار است، حتی تیمهایی که پول زیادی خرج کرده اند، کار برای همه تیمها سخت است.

" ما می خواهیم تمرکز و اشتیاق و شوق به پیروزی خودمان را حفظ کنیم و وضعیت را تغییر دهیم، این گونه می توانیم جواب بگیریم، شما نمی توانید به خاطر یک بازی از مسئولیت شانه خالی کنید."

عملکرد ضعیف تیمی آرسنال در بازی مقابل سوانزی باعث شد استیو بولد دستیار اول ونگر نیز در رختکن از عملکرد بعضی از بازیکنان انتقاد کند و آنها را عامل شکستهای اخیر بداند.

او پس از بازی و در رختکن خطاب به بازیکنان گفته است:

" شما ما را در طول فصل نا امید کرده اید و همچنان به این کار ادامه می دهید، هیچ کدام از شما مسئولیتی که به عهده اش است را به درستی انجام نمی دهد."

این جلسه بیش از 40 دقیقه طول کشید و بازیکنان دلیل عملکرد ضعیف خود را فشردگی بازیها اعلام کردند و بعضی از آنها نیز از روشهای تمرینی تیم انتقاد کرده اند.

به همین دلیل به احتمال زیاد بعضی از بازیکنان اصلی برای بازی با المپیاکوس همراه با تیم به یونان نخواهند رفت.

لوکاس پودولسکی، سانتی کازورلا، ولکات، ویلشر و میکل آرتتا احتمالاً همراه با تیم سفر نخواهند کرد.

همچنین بعضی از بازیکنان جوان تیم مثل نیکو یناریس، سرژ نبری و ایگناسی میکل نیز دچار مصدومیت شده اند.

به نظر می رسد پس از نظر بازیکنان در مورد خستگی استیو بولد تمرینات خاص دیگری را برای بازیکنان طراحی خواهد کرد.

همچنین آندری آرشاوین و شماک که در لیست تیم برای بازی سوانزی حضور نداشتند در ماه ژانویه به فروش خواهند رسید تا پول حاصل از فروش آنها به بازسازی ترکیب تیم کمک کند، تئو ولکات نیز اگر تا ماه آینده قرارداد جدیدی امضا نکند در ژانویه فروخته خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Mirror
بازدید: ۹۴۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰