loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: باید در رقابت باقی بمانیم
ویلشر: باید در رقابت باقی بمانیم

ویلشر: باید در رقابت باقی بمانیم


آرسنال فصل گذشته در همین مرحله از لیگ قهرمانان مقابل بایرن قرار گرفت و با وجود پیروزی ۰-۲ در خانه حریف و مساوی کردن ۳-۳ مسابقه در مجموع به دلیل قانون گل زده کم تر از خانه حریف از دور رقابت ها کنار رفت.

شروع ضعیف آرسنال در آغاز دیدار رفت فصل گذشته به بایرن اجازه داد تا از آن مزیت استفاده کند و ویلشر تاکید می کند که آرسنال در مسابقه این فصل تمرکز ذهنی بهتری خواهد داشت.

او گفت: " ما درمورد اهمیت ماندن در بازی صحبت کرده ایم، اگر در خانه بازی ۰-۰ شود باز هم شانس زیادی برای صعود داریم؛ زیرا گل خارج از خانه بسیار مهم است، به خصوص در این رقابت و زمانی که چنین بازی های بزرگی فرا می رسد.

" سال گذشته دیدید که ما به خاطر قانون گل زده در خانه حریف حذف شدیم بنابراین امسال باید کمی باهوش تر باشیم و در بازی باقی بمانیم.

" فکر می کنم سال گذشته با کمی اضطراب وارد بازی شدیم، پیش از آن مقابل بلکبرن در جام حذفی شکست خورده بودیم و با توجه به اینکه بازی مقابل بایرن بازی بزرگی بود اضطراب و تنش زیادی در ورزشگاه وجود داشت.

" زمانی که کمی آرام شدیم بازی را از آن ها گرفتیم و فرصت هایی ایجاد کردیم. گل سوم آن ها یک گل شانسی بود که تا حدودی ما را کشت اما امسال ما باهوش خواهیم بود. اول از همه روی وظایف دفاعی خود کار خواهیم کرد و سپس بازی خواهیم کرد."

آمار خط دفاعی آرسنال در این فصل بسیار خوب بوده است و گل استیون جرارد از روی نقطه پنالتی در دیدار یک شنبه رکورد ٦٩۵ دقیقه بسته نگه داشتن دروازه توپچی ها در خانه را شکست و ویلشر معتقد است کسب یک کلین شیت دیگر دور از دسترس نیست.

" در اینجا مدافعان فوق العاده ای داریم.توماس ورمالن بازی نمی کند بنابراین این نشان می دهد ما چقدر خوب هستیم، در عقب زمین رقابتی داریم و آن ها در این فصل عالی کار کرده اند. فلامینی استحکام بیشتری به خط میانی اضافه می کند بنابراین از نظر دفاعی مطمئن تر هستیم و می دانیم با بازیکنانی که داریم می توانیم فرصت هایی خلق کنیم.

" آرتتا نیز فوق العاده بوده، او به بازیکنان هجومی تر اجازه جلو رفتن می دهد و باید به خاطر داشته باشید که او در اورتون در پست شماره ۱۰ بازی می کرد و عادت داشت که جلو برود بنابراین او بازی خود را تغییر داده است. فلامینی این جنبه از بازی را دوست دارد، دوندگی و تکل زدن. آن ها به ما پایه و اساس خوبی برای پیشروی می دهند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰