loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: هنوز در کورس قهرمانی هستیم
ویلشر: هنوز در کورس قهرمانی هستیم

ویلشر: هنوز در کورس قهرمانی هستیم


توپچی ها شنبه با شکست ۰-۱ مقابل استوک به رده سوم جدول سقوط کردند تا اختلاف آن ها با تیم صدرنشین یعنی چلسی به ۴ امتیاز افزایش یابد.

ویلشر می گوید اگرچه آن ها مقابل استوک در بهترین فرم خود نبودند اما باز هم فرصت هایی برای پیروزی در این دیدار داشتند:

" باید خود را برای آن دیدار آماده می کردیم، زمانی که به اینجا می آییم از آنچه انتظار می رود آگاهیم؛ که این بازی سختی خواهد بود، باید مبارزه کنیم و روی توپ های دوم برنده شویم و سپس وقتی فرصت های گلزنی پیش می آید از آن ها استفاده کنیم.

" امروز این کار را انجام ندادیم، در نیمه اول یکی دو فرصت داشتیم و از آن ها استفاده نکردیم و در این صورت در اینجا مجازات خواهید شد.

" در بهترین فرم خود نبودیم، [ اما ] گاهی در این نوع بازی ها لازم نیست که حتما در بهترین فرم خود باشید.

" فکر می کنم برای بردن بازی به اندازه کافی تلاش کردیم. در نیمه اول چند فرصت داشتیم که اگر از آن ها استفاده می کردیم درحالی وارد بین دو نیمه می شدیم که با یک گل پیش می بودیم و بازی متفاوت می شد. می توانستیم سعی کنیم و بازی را نگه داریم اما در عوض به دنبال یک گل بودیم، آن ها نیز به دنبال یک گل بودند... بنابراین یک بازی باز بود و از این بابت ناامید هستیم."

ویلشر درمورد صحنه پنالتی می گوید که این گونه تصمیمات برای داوران دشوار است و هم به کوشلنی و هم به مایک جونز حق می دهد.

" این تصمیم دشواری بود، این تصمیمات بزرگ را داور باید بگیرد. سوت و تصمیم دشواری برایش بود... اگر دوباره آن را ببینید به نظر من وقتی که به سمت توپ می پرید دستتان به طور طبیعی بالا می رود اما داور آن را خطا اعلام کرد و ما باید با آن کنار بیاییم.

" در پایان باز هم فرصتی برای به تساوی کشاندن بازی داشتیم اما از آن استفاده نکردیم. مایوس هستیم اما بار دیگر خود را باز خواهیم یافت و پیش خواهیم رفت."


آرسنال در این ماه سه بازی دشوار در لیگ دارد که ابتدا باید در خارج از خانه مقابل تاتنهام و چلسی و سپس در خانه مقابل سیتی به میدان برود. زمانی که سوال شد آیا فاصله ۴ امتیازی چلسی در صدر جدول کار را برای جبران سخت می کند یا خیر ویلشر پاسخ داد:

" مساله خوب این است که در این ماه با آن ها بازی می کنیم، با تمام تیم های بالای جدول بازی می کنیم بنابراین این چیز خوبی است و اگر بتوانیم در آن بازی ها پیروز شویم در صدر جدول قرار خواهیم گرفت.

" باید مسیرمان را تا پایان ادامه دهیم، همانطور که امروز و در هفته های گذشته دیده اید هرچیزی می تواند اتفاق بیفتد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۲۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰