loading
در حال بررسی درخواست شما
پیرس: اوزیل مرا به یاد زیدان می اندازد
پیرس: اوزیل مرا به یاد زیدان می اندازد

پیرس: اوزیل مرا به یاد زیدان می اندازد


اوزیل پس از اینکه در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال از رئال مادرید به شمال لندن منتقل شد خیلی زود در ترکیب آرسنال جا افتاد و در دیدار مقابل ناپولی نخستین گلش را برای باشگاه به ثمر رساند و تا اینجا زمینه ساز 5 گل دیگر نیز بوده است.

پیرس شک ندارد که اوزیل موفقیت بزرگی در ورزشگاه امارات خواهد بود و باور دارد این خرید بیانیه ای واقعی از سوی باشگاه درمورد اهدافش است.

پیرس در گفتگو با نشریه رسمی باشگاه اظهار داشت: " به عقیده من آرسن ونگر و آرسنال با خرید مسوت اوزیل یک بازیکنان کلاس جهانی را جذب کرده اند.

" به نظر من او در پست شماره 10 در اروپا بهترین است. با رئال مادرید و آلمان این مساله را ثابت کرده است، به عقیده من او دقیقاً همان بازیکنی است که تیم کم داشت.

" این حرکت فوق العاده ای بود که آرسنال در این تابستان انجامش داد و اوزیل نه تنها از جنبه فوتبالی تیم را تقویت خواهد کرد بلکه به سایر بازیکنان تیم نیز اعتماد به نفس بیشتری خواهد داد و حریفان دوباره از آرسنال خواهند ترسید و همچنین از جنبه اعتبار نیز ثابت کرد که آرسنال هنوز هم باشگاه بزرگی است.

" اگر لازم باشد اوزیل را با کسی که در طول دوران حرفه ای خود با او بازی کرده ام مقایسه کنم فکر می کنم باید بگویم او بخشی از خصوصیات زین الدین زیدان را دارد؛ مانند دید در زمین، کار با توپ و نبوغی که باعث می شود در زمین سایرین در اطراف او بازی کنند.

" مثل همه هواداران آرسنال که برای چندین سال در انتظار چنین خرید بزرگی بوده اند من نیز بسیار خوشحالم که او اکنون یک توپچی است؛ زیرا او برای ما فوق العاده خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۱۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰