loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرز: فراتر از توقعاتم عمل کردم
چمبرز: فراتر از توقعاتم عمل کردم

چمبرز: فراتر از توقعاتم عمل کردم

 

این مدافع با عملکرد خوبش در پست دفاع راست و وسط پس از پیوستن از ساوتمپتون تاثیرگذاری خود را نشان داد.
 
او همچنین سه بازی برای تیم ملی بزرگسالان انگلیس انجام داده است و خود معترف است که فکر نمی کرده مسیر پیشرفت را به این سرعت طی کند. 
 
او اذعان دارد: "در این مدت زمان کم میزان رشد من بسیار زیاد بوده است. نسبت به توقعاتی که در ابتدای فصل از عملکردم داشتم فراتر عمل کردم."
 
"تنها می توانم از مربی و بازیکنان به خاطر کمک کردنم در این راه تشکر کنم و فقط می خواهم به راه خودم ادامه بدهم، روز به روز پیشرفت کرده و به بهترین بازیکنی که می توانم تبدیل شوم تا به خود مباهات کنم."
 
"بازی کردن برای آرسنال مثل بازی در لیگ قهرمانان و تیم ملی یک دستاورد محسوب می شود. به خودم اقتخار می کنم و می خواهم رو به جلو حرکت کنم و به بهترین سطح بازیم در آرسنال برسم و تا آن لحظه از حرکت نخواهم ایستاد."
 
چمبرز اعتراف می کند که یکی از دلایل اصلی پیوستنش در تابستان گذشته بازی کردن زیر نظر آرسن ونگر بود، و این مدافع خوشحال است که توانسته جواب اعتماد مربی را بدهد. 
 
"رفتار او با من فوق العاده بوده است، کاملا از من حمایت کرده و به من فرصت بازی داده است. به خاطر این از او بسیار ممنونم. هر کس توقعاتی دارد اما او فراتر از سطح توقعات من بوده است."
 
"نمی توانم آن طور که باید از او تشکر کنم. فکر می کنم پشت هر عمل او فکری نهفته است، و می دانید که او به هر کس فرصت بازی می دهد و به بهترین شکل ممکن از او بازی می گیرد، که ویژگی بسیار خوبی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۹
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰