loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو: در جلوی زمین موثرتر بودیم
ژیرو: در جلوی زمین موثرتر بودیم

ژیرو: در جلوی زمین موثرتر بودیم

 
در مورد پیروزی...
 
واقعا به این سه امتیاز نیاز داشتیم تا از عملکردمان مقابل وستهم فاصله بگیریم. می‌خواستیم بازی خودمان را انجام دهیم. بازی را برنده شدیم ولی می‌توانستیم زودتر کار را تمام کنیم ولی تعلیقی هم که وجود داشت دلپذیر بود.
 
در مورد گلزنی زودهنگام...
 
بله قطعا موثر است. به عنوان یک مهاجم گلزنی همیشه خوب است چون پس از آن با آزادی و اعتماد به نفس بیشتری می‌توانید بازی کنید. می‌توانید چیزهای بیشتری را امتحان کنید و بیشتر ریسک کنید. همانطور که گفتم اگر روی پاس‌های آخر تصمیمات بهتری می‌گرفتیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. به هر حال از اینکه سه امتیاز را گرفتیم خوشحالیم و این مهمترین چیز برای تیم است.
 
در مورد گلی که زدی...
 
وقتی مهاجم هستید گلزنی زیبا است، خصوصا گلی مثل آن با همان ضربه اول. ظاهرا از 16 گلی که فصل گذشته زدم، 9 گل با همان ضربه اول بوده است. رئیس به من گفت در محوطه جریمه باید کار را با ضربه اول تمام کنم بنابراین سعی کردم انجامش بدهم و البته سانتر خوبی هم از سوی مسوت بود. در بازی از نظر فیزیکی احساس خوبی داشتم و این برای آینده خوب است. باید برای دوشنبه آینده برابر لیورپول آماده باشیم. بازی بسیار بسیار بزرگی است.
 
در مورد پذیرفتن انتقادات...
 
وقتی ببازید، همیشه مورد انتقاد قرار می‌گیرید - خصوصا اگر در خانه باخته باشید - ولی می‌دانیم که ما چه تیمی هستیم. در ابتدای لیگ بردهای بیشتری می‌خواهیم و اساسا می‌خواهیم لیگ را برنده شویم - بنابراین با پیروزی‌ها باید در کورس قهرمانی قرار بگیریم. وقتی این را می‌گوید، باید با انتظارات هم رو به رو شوید. نمایش برابر وستهم یک بدشانسی بود ولی با وجود اینکه هفته گذشته باختیم، مهمترین مسئله در فوتبال برگشت به بازی‌ها در هفته پس از شکست، حفظ ایمان و بازی تیم است. سعی کردیم در بازی برابر پالاس همین کار را انجام دهیم و موفق شدیم.
 
در مورد جنگندگی بیشتر...
 
بله، مسلما وقتی در لیگ برتر بازی می‌کنید باید آماده باشید. باید نهایت تعهد را به خرج دهید. شاید هفته گذشته کمی فاقد آن بودیم ولی فکر می‌کنم بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و نشان دادیم از اشتباهات درس گرفته‌ایم. در جلوی زمین موثرتر بودیم و توانستیم با سه امتیاز از بازی خارج شویم.
 
در مورد شکل گلزنی و خوشحالی پس از آن...
 
شاید یک ضربه والی یا یک قیچی بود. شاید هم کمی خوش شانس بودم ولی این همان کاری است که می‌خواهم انجام دهم بنابراین بله، از زدن این گل خوشحال هستم. به دوستم دبوشی گفته بودم اگر گل بزنم با او خوشحالی خواهم کرد به همین خاطر به سمت او رفتم.
 
در مورد تکنیکی که داری...
 
دوست دارم کمی صبر کنم. یعنی اینکه کمی برای سانتر صبر کنم تا فضاسازی داشته باشم. دوست دارم کمی فضاسازی کنم تا زمان بیشتری برای گلزنی داشته باشم. سانتر خوبی از طرف مسوت بود. فکر می‌کنم بهترین شانس را با همانگونه ضربه داشتم و کمی هم خوش شانس بودم ولی کاری بود که می‌خواستم انجام بدهم بنابراین برای من و تیم خوب بود.
 
در مورد اینکه بازیکنان می‌دانستند باید واکنش نشان دهند...
 
بله، در اینگونه موارد می‌فهمید که آیا قدرت ذهنی خوبی دارید یا نه. بازگشت پس از یک عملکرد بد در خانه، مهمترین مسئله است. در بازی هواداران را دیدیم و آنها شگفت انگیز بودند. واقعا می‌خواستیم برای آنها برنده شویم و حتی اگر فوق العاده هم نبودیم، توانستیم سه امتیاز را بگیریم.
 
در مورد اینکه کار باید زودتر تمام می‌شد...
 
بله بله، می‌توانستیم زودتر بازی را یکسره کنیم ولی تعلیق در پیروزی هم دلپذیر بود. بازی بسیار خوبی بود و چشمان زیادی را به سمت خودش کشید. من و هم‌تیمی‌هایم احساس بسیار خوبی داشتیم. فکر می‌کنم می‌توانیم پیشرفت کنیم و بهتر و بهتر شویم. این سه امتیاز برای اعتماد به نفس ما در بازی‌های آینده حیاتی بود.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۲۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۹۲۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰