loading
در حال بررسی درخواست شما
کازورلا: هواداران فوق العاده بوده اند
کازورلا: هواداران فوق العاده بوده اند

کازورلا: هواداران فوق العاده بوده اند


هافبک اسپانیایی و ملی پوش آرسنال تا اینجای فصل با 11 گل و 9 پاس گل آمار خوبی از خود به جای گذاشته است، او که در تابستان از مالاگا خریداری شد به عنوان یکی از خلاقترین بازیکنان تیم آرسن ونگر شناخته می شود.

با توجه به اینکه سانتی به تازگی در توئیتر نیز حضور دارد رابطه اش با هواداران نزدیک تر از قبل شده و خود او فکر می کند اگر حمایت هواداران نبود نمی توانست به این خوبی در تیم جا بیفتد و خودش را با شرایط وفق دهد.

" بله، فکر می کنم از این بابت خوش شانس بوده ام. برای هر فوتبالیستی مهمترین چیز این است که کسانی که از شما حمایت می کنند را خوشحال کنید و جواب محبت های آنها را در زمین بدهید.

" نهایت کاری که می توانم بکنم این است که هر چه در توان دارم انجام دهم تا آنها از تماشای بازیهای آرسنال لذت ببرند، اینکه آنها از کار من راضی باشند. از اولین لحظه ای که به اینجا آمدم حمایت آنها از من خیره کننده بوده است. نمی توانم به اندازه کافی از آنها تقدیر کنم، فقط امیدوارم در آینده بتوانیم موفقیت کسب کنیم و همه در کنار هم از این موفقیت ها لذت ببریم.

" من برای مدتی طولانی در توئیتر نبودم و کمی در جامعه های مجازی سر در گم هستم و کم کم دارم به آن عادت می کنم، اینکه به هواداران نزدیکتر باشید مهم است. به نظرم اینکه اتفاقات روزمره بازیکنان فوتبال را به هواداران نشان دهیم چیز خوبی است."

بر هیچکس پوشیده نیست که سانتی به خوبی خودش را با فوتبال فیزیکی و سریع انگلستان وفق داده است. ستاره سابق لا لیگا انتظار داشت با سبک فوتبالی فیزیکی تر مواجه شود ولی یک چیز او را سورپرایز کرده و آن هم جو موجود در فوتبال انگلستان است.

" به نظرم اگر یک چیز باشد که لیگ برتر را از سایر لیگها جدا کند جو موجود در استادیوم هاست، جوی که هواداران ایجاد می کنند و به بازیکنان احترام می گذارند.

" حتی زمان برگزاری بازیها در اینجا نیز با اسپانیا متفاوت است، عادت کردن به برنامه بازیهای جدید، اشتیاقی که مردم و بچه های اینجا به فوتبال دارند شگفت انگیز است و این چیزی است که بیش از همه مرا شگفت زده کرده و از آن لذت می برم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۰۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰