loading
در حال بررسی درخواست شما
گابریل - نخستین مصاحبه
گابریل - نخستین مصاحبه

گابریل - نخستین مصاحبه

گابریل به آرسنال خوش آمدی، امضای قرارداد با باشگاه چه حسی دارد؟

پیش از هر چیز، می خواهم از خدا به خاطر این فرصت تشکر کنم. این رویای دیگری برای دوران حرفه ای من بود که به واقعیت پیوست. درست همین لحظه به باشگاه رسیدم ولی اینجا در لندن حس واقعا خوبی دارم. در باشگاهی سطح بالا حضور دارم بنابراین این مسئله من قدرت بیشتری می دهد تا قادر باشم کار کنم و ادامه بدهم، تا قادر باشم در دوران بازیم فتوحات بیشتری داشته باشم.

در مورد آرسنال چه می دانی؟

همیشه بازی های آرسنال را تماشا می کردم و همواره می توانستم ببینم این باشگاه، باشگاهی بزرگ با زیربنایی مستحکم و خارق العاده است. بنابراین فکر می کنم آنچه در موردش فکر می کردم من را خیلی غافلگیر نکرد زیرا وارد سازمان بسیار بزرگی شدم. این باشگاه عظیمی است، حتی بیش از آنچه انتظارش را داشتم. به خاطر همه چیز بسیار خوشحالم، همه افرادی که از لحظه رسیدن با آنها در ارتباط بوده ام.

در مورد بازی کردن برای آرسنال، چه چیزی بیش از همه برایت جذاب است؟

من از باشگاهی آغاز کردم که در فوتبال برزیل چندان تیم بزرگی نبود ولی به فوتبال اسپانیا رفتم و بازی کردن در اروپا رویایی دیگری بود که به حقیقت پیوست. چندی قبل تمایل زیادی به بازی کردن در لیگ برتر داشتم و از آن زمان در ذهن خودم انجامش را مرور می کردم. با خانواده ام صحبت کردم و گفتم که بازی کردن در لیگ برتر رویای من بوده است. آمدن به چنین باشگاه بزرگی بسیار لذت بخش است.

این واقعا خوب است. انتظار این انتقال را نداشتی؟

بله. در پیش فصل دو بازی دوستانه در اینجا داشتیم و پس از آن دو بازی (فکر کردن به لیگ برتر) شروع شد. گاهی این تفکرات مرا فرا می گرفتند. نمی توانم توضیح شان بدهم...تفکرات خوب. فقط می خواستم در انگلستان بازی کنم. به هیچ چیز یا هیچ تیمی فکر نمی کردم، فقط می دانستم می خواهم در لیگ برتر بازی کنم. خدا را شکر، این باشگاه فوق العاده برای جذب من آمد و می توانند روی من برای کمک کردن به همه حساب کنند.

چقدر مشتاق بازی کردن در استادیومی مثل امریتس هستی؟

برای بازی کردن در چنین سطح بالایی بسیار اشتیاق دارم که برای یک بازیکن جوان عادی است. برای بازی کردن در چنین استادیوم بزرگ و زیبایی، استادیومی که هواداران به آن می آیند تا ما را تشویق کنند واقعا اشتیاق دارم. این چیزی است که هر موقع بازی آرسنال را تماشا می کردم نظر مرا جلب می کرد. مشتاق تمرین کردن با هم تیمی های جدیدم و آشنا شدن با آنها هستم تا شروع خوبی داشته باشم.

نقش آرسن ونگر در تصمیمت برای پیوستن به باشگاه چقدر بود؟

برای من، این مسئله بسیار بزرگی است. من به درخواست او، درخواست مربی، پاسخ دادم. او خواست با من قرارداد ببندد و این به من قدرت بیشتری برای کار کردن می دهد. من می بینم که او مربی ای است که برای سال های زیادی اینجا بوده و این بسیار مهم است، نه فقط برای تیم، بلکه برای کل باشگاه. برای همه کسانی کهیامجا در باشگاه کار می کنند داشتن مربی مانند او بسیار مهم است.

عملکرد این فصل آرسنال را چگونه می بینی؟

در طول فصل چند بازی معدود را تماشا کرده ام، دیدم که ظرفیت برای بهتر شدن وجود دارد، می توانیم فتوحات زیادی داشته باشیم زیرا آرسنال باشگاه بسیار بزرگی است، ما باید همواره در بالاترین سطح باشیم. فکر میک نم این باشگاهی است که در طول فصل رشد خواهد کرد و در آینده نزدیک قادر خواهیم بود عناوین مهمی را به دست بیاوریم. 

برای حضور در ترکیب با بازیکنانی مثل مرتساکر و کوشلنی رقابت خواهی کرد، سطح آنها را چطور ارزیابی می کنی؟

من به باشگاه بسیار بزرگی آمدم و می دانم که کنار بازیکنان بسیار بزرگی بازی خواهم کرد، با احترام به همه، من می خواهم برای جایگاهم در تیم بازی کنم. می دانم ساده نخواهد بود باید پتانسیلم را نشان بدهم باید نشان بدهم می توانم در گروه باشم، مربی می تواند روی من حساب کند. بقیه بازیکنان هم همین طور هستند. من راهی را که از آغار دوران بازیم پیموده ام ادامه خواهم داد. برای رسیدن به جایی که اکنون هستم برای همه احترام قائل بوده ام و [برای آینده] چیزهای بیشتری می خواهم.

نسبت به توان آرسنال برای رقابت بر سر قهرمانی در جام های بزرگ چقدر مطمئنی؟

می دانم که ما بازیکنان بزرگ با استاندارد بالایی داریم، بازیکنانی که ستارگان واقعی هستند، زیرا اگر ستاره نبودند اینجا حضور نداشتند. آرسنال همیشه باشگاه بزرگی بوده و باید برای بزرگترین جام های جهان رقابت کند. باید تکرار کنم، آرسنال باید برای کسب مهم ترین عناوین جهان رقابت کند.

در آخر، پیغامی برای هواداران آرسنال داری؟

حالا به یک باشگاه بزرگ آمده ام و هواداران می توانند انتظار گابریلی را داشته باشند که می خواهد به همه کمک کند. فقط به خودم فکر نمی کنم چون برای من چنین چیزی اهمیت ندارد. بیشتر به کمک کردن به تیم و هم تیمی هایم اهمیت می دهم. می خواهم به همه کمک کنم بنابراین هواداران می توانند انتظار گابریلی را داشته باشند که در زمین تمایل زیادی دارد تا به تیم در بردن جام های مهم کمک کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۸
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۹۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰