loading
در حال بررسی درخواست شما
گازیدیس: این پول صرف فوتبال می شود
گازیدیس: این پول صرف فوتبال می شود

گازیدیس: این پول صرف فوتبال می شود


آرسنال طبق قرارداد جدیدی که با امارات منعقد کرده سالانه 30 میلیون پوند دریافت خواهد کرد و این امر موجب می شود درآمد باشگاه افزایش چشمگیری داشته باشد.

گازیدیس می گوید این پولها صرف تقویت تیم خواهد شد.

" این قرارداد برای فوتبال است، این قرارداد امضا شده تا از یک روش درست و مدیریت شده به ما منابع لازم را بدهد تا بتوانیم با سرمایه گذاری آنها روی تیم هواداران را راضی کنیم.

" صحبتهایی با امارات در مورد زمان دریافت پولها کرده ایم و بخشی از آنها را جلو انداخته ایم پس می توانیم در همین سال مالی منابعی برای سرمایه گذاری در تابستان داشته باشیم، البته ما کمی پس انداز هم داریم تا اگر مربی فرصت مناسبی در ماه ژانویه پیدا کرد آن پول را در اختیارش قرار دهیم.

" تصمیمات برای چگونگی سرمایه گذاری با سرمربی تیم است و او در این سالها نشان داده در استفاده از منابع باشگاه فوق العاده کار می کند و انتظار داریم این روند ادامه پیدا کند، به هر حال او منابع بیشتری در اختیار خواهد داشت."

بوتروس بوتروس نماینده هواپیمایی امارات نیز گفت:

" آرسنال به باشگاهی بزرگ در دنیا تبدیل شده و این معامله برای ما برد به حساب می آید.

" ما دوست داریم آنها جامها را برنده شوند و امیدواریم این پولی که به آنها می دهیم توان سرمایه گذاری آنها را بالا ببرد، البته قانون فیرپلی مالی نیز اجرا خواهد شد که ما کاملاً باور داریم باشگاه در موضع قدرتمندی برای هماهنگی با آن است."

خیلی از قراردادهای مالی آرسنال که به تیم برای انتقال از هایبوری به ورزشگاه جدید کمک کرده بود رو به اتمام است، از جمله قرارداد با شرکت تولید کننده لباسهای ورزشی تیم یعنی نایکی که تا سال 2014 اعتبار دارد.

گازیدیس اضافه کرد:

" استراتژی ما که تحت حمایت کامل استن کرونکه مالک باشگاه و هیات مدیره است این بوده که درآمدهای تجاری تیم افزایش پیدا کند تا بتوانیم پول بیشتری روی تیم سرمایه گذاری کنیم و باشگاه را رو به جلو هدایت کنیم.

" این بخشی از برنامه بزرگی است که باشگاه داشته است، انتقال به استادیوم جدید اولین مرحله این برنامه بود و حالا بهبود قراردادهای تجاری مرحله دوم آن است.

" این مرحله درست مثل انتقال به استادیوم جدید دراماتیک است و باشگاه را در مسیر پیشرفت قرار می دهد.

" درآمدهای ما تا جایی افزایش پیدا خواهد کرد که بین پنج تیم برتر دنیا خواهیم بود و این مساله به ما توانایی می دهد تا روی تیم سرمایه گذاری بیشتری انجام دهیم و باعث پیشرفت تیم شویم، این چیزی است که همه می خواهیم، هیات مدیره، هواداران و همه کسانی که عاشق آرسنال هستند.

" با این پیشرفت مالی این توانایی را داریم که برای جذب بهترین بازیکنان دنیا با تیمهای دیگر رقابت کنیم، چه بازیکنانی که می خواهیم خریداری کنیم و چه بازیکنانی که می خواهیم آنها را حفظ کنیم.

" البته باید این نکته را متذکر شوم که نمی خواهیم در بازار ریخت و پاش کنیم، اینکه پول زیادی خرج کنید و از این بابت نتیجه ای درون زمین نگیرید کار آسانی است، ما یک مربی داریم که در دوران سختی که داشته ایم کاری شگفت انگیز انجام داده و حالا هم کاری شگفت انگیز برای سرمایه گذاری این پول در تیم انجام خواهد داد، من هیچ شکی در این مورد ندارم."

ونگر چند روز قبل در مصاحبه ای خطاب به ولکات اعلام کرده بود تا اگر خواستار ماندن در تیم است تعهد خود را به آرسنال به وضوح نشان دهد، ایوان گازیدیس به جزئیات روند مذاکرات اشاره ای نکرد ولی تصریح کرد اگر ونگر احساس کند باید قرارداد ولکات را به مبلغ زیادی افزایش دهیم پول لازم در باشگاه موجود است.

" نمی خواهم در مورد وضعیت قرارداد بازیکن خاصی صحبت کنم ولی طبیعتاً ما پول لازم برای اتخاذ تصمیمات درست برای باشگاه را داریم و این کار را با تشخیص آرسن انجام خواهیم داد."

40% از مجموع درآمدهای باشگاه آرسنال مربوط به درآمد حاصل از بلیط فروشی است که این درصد بالایی به حساب می آید، قرارداد جدید با شرکت امارات این درصد را کاهش خواهد داد، در صورتی که آرسنال گرانترین بلیط را بین تمام تیمهای لیگ دارد ولی گازیدیس هر گونه کاهش در قیمت بلیطها را رد می کند.

" من نگفتم قیمت بلیطها پایین خواهد آمد.

" فکر می کنم در قبال قیمت گذاری بلیط ها کاملاً مسئولانه عمل کرده ایم، از زمانی که به استادیوم جدید آمده ایم تا حالا دو بار قیمت بلیطها افزایش پیدا کرده که هر دو بار این افزایش قیمت در همه باشگاه ها رخ داد.

" ما به سختی در تلاشیم تا تعادل خوبی میان خرج کردن در نقل و انتقالات و همچنین احساس مسئولیتی که در قبال هوادارانمان داریم ایجاد کنیم.

" با اینکه بلیطهای ما گران است ولی همچنان افرادی هستند که در لیست انتظار حضور دارند، ما افزایشی در قیمت بلیطها نداشته ایم و سعی کرده ایم تا قیمتها را در سطحی متعادل نگه داریم.

" افزایش سطح درآمدها به ما کمک خواهد کرد تا این رابطه را مدیریت کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : London24 - BBC - Eurosport
بازدید: ۱,۲۴۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰