loading
در حال بررسی درخواست شما
بازیکنان آرسنال کمتر از توانایی خود بازی می کنند
بازیکنان آرسنال کمتر از توانایی خود بازی می کنند

بازیکنان آرسنال کمتر از توانایی خود بازی می کنند

آرسنال با خرید الکساندر لاکازت و پیرامریک اوبامیانگ در این فصل دو خرید گران قیمت داشته است و با دو بار شکست رکورد نقل و انتقالات باشگاه سعی داشته است ترکیب خود را تقویت کند.

توپچی ها با توجه به خریدهای گران قیمت خود نمایش ضعیف و دور از انتظاری داشته اند و در حال حاضر احتمال زیادی وجود دارد که حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد را از دست بدهند. سرمربی آرسنال آرسن ونگر به دلیل نتایج ضعیف زیر فشار و انتقادات شدیدی قرار گرفته است اما ایان رایت اسطوره ی آرسنال اعتقاد دارد که بازیکنان آرسنال باید بیش از همه مورد سرزنش قرار بگیرند و آنها هستند که دارند پایان دوران آرسن ونگر را رقم می زنند.

ایان رایت در مورد این موضوع گفت:"من فکر می کنم بازیکنان آرسنال جواب اعتماد مربی خود را نداده اند این را به راحتی می توان از نتایج بدست آمده متوجه شد.من اعتقاد دارم آرسن ونگر عطش لازم برای پیروزی را دارد اما نمی دانم چقدر در انتقال این پیام به بازیکنان خود موفق بوده است.بازیکنان آرسنال کیفیت لازم را دارند اما بازی هایی که آنها انجام می دهند بسیار کمتر از توانایی واقعی آنها است.وقتی شما به تیم روی کاغذ نگاه می کنید تیم بسیار خوبی می بینید اما در زمین آنها بسیار ضعیف تر از سطح خود و به دور از انتظار ظاهر می شوند، شرایط و حال و روز تیم خوب نیست و اگر بازیکنان آرسنال کاری انجام ندهند شرایط بدتر نیز می شود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Express
بازدید: ۳,۳۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰