آخرش که چی ؟؟

نویسنده: علی قاسمی

وبلاگ من
نویسنده: علی قاسمی
چرا
کل بازدید: 284,391 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

آخرش که چی ؟؟

امیدوارم اگه یکم حرف برا گفتن دارید بعد از خوندن متن بگید و یقین دارم حرف خیلی هاست و نتونستن بیان کنند ..



سالهاست که دلم یچیزی رو میخواد نمیدونم چه نتیجه ای داره اما به امید یک نگاه و حس خوب ساعتها وقت و برنامما براش گذاشتم ... سالهاست با خودم دو دو تا میکنم تا در خیالم امید به نتیجه ای رو پرورش بدم
سالهاست منتظر اون لحظه هستم که وقتی جدول لیگ رو میبینم اسم آرسنال رو بالا تر از همه ببینم .. هر هفته جدول لیگ رو زیرو رو میکنم تا با حساب ریاضی آخر فصل لااقل اسم آرسنال رو دوم ببینم ...
و من فقط ابتدای فصل و وقتی وارد سایت یورو اسپرت میشم آرسنال رو اول میبینم . ترتیبی که با توجه به حروف الفبا صورت گرفته !
و من اول لیگ اول جدول رو خیلی میبینم و امروز فکر میکنم خب که چی بشه  ..
هفته ای 6 ساعت ماهی 24 ساعت و سالی 12 روز کاملمو لااقل برای اینکه وقتی به جدول لیگ نگاه میکنم ببینم اینه

آرسنال
منچستر
چلسی
منچستر سیتی

خیالم راحت شد
بالاخره آرسنال بالا تر از منچستر قرار گرفت ...
و با فوتوشاپ هم باید این رو درست کنم تا این عقدهام گشوده بشه ...

شاید هم خیلی ها بگن جدول مهم نیست
و خیلی ها منتظر جرقه هستن تا تیم بره بالا و بگند ما تو شرایط سخت هم پشت تیم بودیم و دیدید تیم ما بالا رفت و دارم میبریم و کری بخونیم اون زمان
خب که چی ؟؟
 من گاهی با خودم فکر میکنم  یه چیزایی نشون میده که تیم میخواد برگرده با بالا
اما سیاست های باشگاه اینا نشون نمیده
و ما شدیم طرفدار های یک مهد بازیکن سازی و شاسکول پروری
دوستم دیروز بمن میخندید
میگفت کوسیلنی کوکلین جنکینسون فیریمپونگ ژورو ابودیابی  شاماخ و...
ای
نا کیند تیمتون داره ؟؟
غیر از شما کسی اینا رو میشناسه ؟


و من موندم دیگه بچی دل خوش کنم
باشگاه یا سابقست یا سیاست و امکانات یا مربی و بازیکن ها

الان کم کم
 سابقه داره به سخره تبدیل میشه و به خاطره میپیونده و بقول اون کارشناسه : آرسنالیها در آینده زندگی میکنند ..
سیاست باشگاه هم فکر نکنیم در این سالها طرفدار چندانی داشته باشه و گاهی برخی از رو دلسوزی دستی میزنند و میگن با توجه به دارایی ها خوب بود ...
مربی تیم این چند سال به سیبل تبدیل شده و سیاست های احتیاطی گاه شخصیت و صلاحیت او رو هم خراب کرده
بازیکن ها هم هیچ ...

و ما شادیم که مثل خیلی ها کثیف نیستیم ولی ته دلمون میخوایم یکم باشیم..


با خودم میگم شاید 3 بازی رو تو لیگ قهرمانان ببریم بریم فینال و..
گیرم که بارسا رو ببریم
آخرش که چی ؟؟ باشگاه درست میشه ؟؟ همه یهو تیم ما بدون برنامه سازمان یافته 40 درصد قدرتش رشد میکنه و میشیم بارسلونا؟ یک مسی اندازه کل بازیکن های ما میارزه و ما خیلی دور شدیم خیلی ... و امیدی هم با توجه به سطح بازیکن های ورودی نیست که بازیکنی با قیمت های بالا و کیفیت بالا پرورش بدیم

 و حالا تفاوت ما و بارسلونا شده تفاوت سوانسی و آرسنال شاید سوانسی آرسنال رو ببره اما با این روند هیچ وقت رقیب ما نیست...

و ما اینقد وقت میذاریم برای چیزی که هیچ وقت دست ما نیست و اصلا معلوم نیست آخر وقتی 5 سال دیگه تیم رو دیدیم و من به شخصه 27 ساله شدم آیا سیاست ها تیم رو تکون داده یا نه ..

خب که آخرش چی بشه ؟؟
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

m0rteza در 14/10/1391 | 17:34 گفت:

دوران بی پولی تمام شد.از این به بعد آرسنال رو ببینید.از این ماه به بعد هر ماه بهتر میشیم.فقط اندازه ی سر سوزنی صبر داشته باشید ببنید من شعر نمیگم.

m0rteza در 14/10/1391 | 17:32 گفت:

دهن بعضیا رو با ... خر هم نمیشه بست.وقتی آرسنال با بایرن بازی کرد میفهمید من چه چیزی رو در ایم میبینم که شما و طرفداران مونیخ نمیبینید.اون وقت وجدانا اگه شرف دارید اگه حلال زاده اید بیایید اینجا بگید اشتباه کردیم.و خودتونو درست کنید.شما حتی تا پایان فصل هم صبر نمیکنید.هیچ وقت داشته های تیم رو دیدید؟اصلا بعید میدونم بدونید آرسنال چه چیز هایی داره.فقط نداشته ها و جامها رو چشمتون میبینه.بازی برابر بایرن به زودی میرسه.اون وقت تمام منتقدین فعلی آرسنال رو خودم سرویس میکنم.خودم به تنهایی.وقتی نیم فصل دوم وارد رقابت برای رتبه ی دوم و سوم جدول شدیم میفهمید که به جز ونگر کسی نمیتونه با این ترکیب چنین کاری بکنه.شما که صبر ندارید و صبرتون کمه.حداقل تا بازی برابر بایرن صبر کنید کودکان عزیز.

Ali در 14/10/1391 | 01:27 گفت:

علی جان اون جدول خیالی که درست کردی رو چپش کن چون تو خیالاتم نمیشه آرسنال و اون بالا ها دید آخه با عقل جور در نمیاد و در نهایت مغز انسان هنگ میکنه و ازش دود درمیاد.مثل این شکلکه میشه:

Ali در 14/10/1391 | 01:21 گفت:

7 گل زدن به تیم نصفه ونیمه و خسته نیوکاسل زیاد هنر نبود که 4 روز ازش حرف زدین باختن به آخرین تیم جدول یه دنیا توش حرف هست که هیچکس دلشو نداره ازش حرف بزنه.
******************************
دمت گرم عجب حرفی زدی.یاد حرفای سعدی افتادم.بجه ها من یه پیشنهاد دارم هممون بریم بشینیم شقایقه داریوش و گوش کنیم آخ اون قسمت که میگه:مثل مردن میمونه دل بریدن ولی دل بستن آسونه .یا اون قسمت دیگش:شقایق درد من یکی دوتا نیست آخه درد من از بیگانه ها نیست .شقایق آخرین عاشق تو بودی تو مردی و پس از تو عاشقی مرد.

masoud mahmudpur در 13/10/1391 | 22:06 گفت:

اره منم از گانرز تراست پارسال بازی های ارسنال رو گوش میکردم.یه گزارشگر توپ ارسنالی داشت.اما امسال اصلا پخش رادیویی نداره

alireza در 13/10/1391 | 21:35 گفت:

یعنی شما واقعا نمیدونستین چنین سایت آرسنالی هست!!!!!!!! من فکر کردم وقتی علی آقا گفت سایت گانر تراست سایت اصلی آرسناله همه میاین میگین بابا ماکه از چند ماه پیش میدونستیم چنین سایتی هست اون سایت خوبیش اینه که میشه تو همه ی خبرا نظر داد گل های هر بازی رو چه گل هایی که آرسنال میزنه چه گل هایی که میخوره رو میشه بعد هر بازی دانلود کرد با صدای با حال گزارش گر انگلیسی و یه خوبی بزرگ دیگه داره نسخه ی موبایلم داره من وقتی خونه نیستم و به اینترنت دسترسی ندارم میرم تو اون سایت (نسخه ی موبایلش) نتایجو دنبال میکنم و از نظراتی که بچه ها تواون سایت میدن میتونم به صورت آنلاین از نتیجه و همینطور نحوه ی بازی تیم خبردار بشم شب تاسوعا یادم میاد وقتی دسته روی بودم بازی آرسنال -استون ویلا داشت برگزار میشد من از موبایل نتیجه و جریان بازی رو دنبال میکردم که آخرش صفر صفر شد

فقط یه بدی بزرگ داره من سه ماهی هست که میخام توش عضو بشم ولی نمیشه عضو شد میگه تا اطلاع ثانوی نمیتونید عضو بشید برین تو سایت گزینه ی عضو شدن رو بزنید خودتون متوجه میشین

T.Vermaelen در 13/10/1391 | 20:57 گفت:

ونگر:
"گوئيلهرمه دوپرادو" بخوبی پرورش داده نشده اما مثه تئو پسر خوبی ست و با این بازیش نظرم را نه مثبت کرد نه منفی !!!!

T.Vermaelen در 13/10/1391 | 20:56 گفت:

ونگر:
"گوئيلهرمه دوپرادو" بخوبی پرورش داده نشده اما مثه تئو پسر خوبی ست و با این بازیش نظرم را نه مثبت کرد نه منفی !!!!

T.Vermaelen در 13/10/1391 | 20:56 گفت:

ونگر:
"گوئيلهرمه دوپرادو" بخوبی پرورش داده نشده اما مثه تئو پسر خوبی ست و با این بازیش نظرم را نه مثبت کرد نه منفی !!!!

T.Vermaelen در 13/10/1391 | 20:56 گفت:

ونگر:
"گوئيلهرمه دوپرادو" بخوبی پرورش داده نشده اما مثه تئو پسر خوبی ست و با این بازیش نظرم را نه مثبت کرد نه منفی !!!!

T.Vermaelen در 13/10/1391 | 20:56 گفت:

ونگر:
"گوئيلهرمه دوپرادو" بخوبی پرورش داده نشده اما مثه تئو پسر خوبی ست و با این بازیش نظرم را نه مثبت کرد نه منفی !!!!

T.Vermaelen در 13/10/1391 | 20:56 گفت:

ونگر:
"گوئيلهرمه دوپرادو" بخوبی پرورش داده نشده اما مثه تئو پسر خوبی ست و با این بازیش نظرم را نه مثبت کرد نه منفی !!!!

T.Vermaelen در 13/10/1391 | 20:56 گفت:

ونگر:
"گوئيلهرمه دوپرادو" بخوبی پرورش داده نشده اما مثه تئو پسر خوبی ست و با این بازیش نظرم را نه مثبت کرد نه منفی !!!!

T.Vermaelen در 13/10/1391 | 20:56 گفت:

ونگر:
"گوئيلهرمه دوپرادو" بخوبی پرورش داده نشده اما مثه تئو پسر خوبی ست و با این بازیش نظرم را نه مثبت کرد نه منفی !!!!

حامد نوری در 13/10/1391 | 20:55 گفت:

سوتی
cheng=change
http://arsenal.ir/images/smile/21.gif

هادی در 13/10/1391 | 20:47 گفت:

کاشکی می شد بچه هی سایت gunnerstrust.com دعوتشون می کردیم اینجام عضو می شدن یه شامی هم باهم می خوردید خواهرای محترمه هم انجا زیاد عضون این سایت ما هم از یکنواختی در می امد

حامد نوری در 13/10/1391 | 20:47 گفت:

بزرگترین مشکل آرسنال تو این چند ساله درجا زدنش هست و بعضی مواقع باعث پسرفت آرسنال هم شده ، از زمان مورینیو که پرتو رو قهرمان اروپا کرد و بعد به چلسی اومد فوتبال جزیره منقلب شد و به تبع اون قوی شدن من سیتی ، تاتنهام ، اورتون و همه تیمها و همچنین انقلابهای تاکتیکی و تکنیکی در ارائه سیستمهای فوتبالی با روی کار آمدن گواردیولا و اخیرا آنتونیو کنته و بسیاری از مربیان جوان دیگه همه وهمه در کنار درجا زدن تاکتیکی و ارائه تمرینات 15 سال پیش به تیم ( اون موقع باعث چند قهرمانی شد) و دموده شدن شیوه های دفاعی آرسنال باعث مریضی آرسنال شده .

و باید گـــــــــــــــفــــــــت آرســــــنال به یــــــک مـــــــرض هــــــفــــت ســـــــــــــــالـــــــــــــه دچــــــــار شـــــــــــده

و تـــــــــــغـــیــــــیــــر (cheng ) تــــــــــــــنـــــــــــــها راه درمـــــــــــــــــــان آرسنــــــــــــــــــــالـــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!

هادی در 13/10/1391 | 20:46 گفت:

کاشکی می شود بچه هی سایت gunnerstrust.com دعوتشون می کردیم اینجام عضو می شدن یه شامی هم باهم می خوردید خواهرای محترمه هم انجا زیاد عضون این سایت ما هم از یکنواختی در می امد

sepehr najafian در 13/10/1391 | 20:45 گفت:

آره.فردا رسما اعلام ميشه.بلاخره دوران فروش بازيکنا به پايان رسيد

توپچی جنوب در 13/10/1391 | 20:33 گفت:

و داستان تئو به خوبی به پایان رسید
آرسنال و والکات به توافق رسیدند
حقوق هفتگی 90000 و 4ساله فردا سایت رسمی اعلام میکنه

maryam در 13/10/1391 | 20:33 گفت:

بچه ها بد سایتی نیس ها؟!! :دی
بعضی چیزاش از سایت خودمون بهتره. اساسا بدم نیست! اینجوری شاید یه رقابتی باشه بین بهترکردن سایتا توسط بچه ها و مدیرا. یه اشکالات ضایعی داره سایتمون که میشه راحت حلش کرد.مث بخش ویدیوش. سال به سال آپدیت نمیشه.بعد هر بازی یه هایلایت بزاریم خیلی قشنگ تر میشه ها! یا مث تویتری که الان اون یکی سایت زده! اگه موافقید بجنبید دست به کار شیم سایتو در حد وُسعمون بهتر کنیم!

سینا در 13/10/1391 | 20:14 گفت:

این gunnertrust ویدئوهاش خیلی خوبه همیشه یه سره می فتم ویذئوهای متفرقش تاحالا صفحه اصلی شو ندیده بودم ونگر چقدر ترسناک افتاده

Setare در 13/10/1391 | 20:04 گفت:

چرا شما واسه هفت سال بی جامی اینقدر نومیدید.من که خودم حتی یه قهرمانی آرسنالو ندیدم اما دوسش دارم. هفت سال که سهله حتی اگه مث گذشته هفده سالم جام نگیره باز عاشقشم.آخه تیمی که هفده سال افت کنه دوباره میتونه به روال گذشته و حتی بهتر از اون برگرده؟بله آرسنال این کارو کرده.راستی کی بود که واسمون دبل آورد؟آرسن ونگر.کی بود که پات ویراو دنیس و تیری رو به تیم آورد؟آرسن ونگر. اون از بازیکنای جوون نتیجه گرفته واسه همینه که اینکارارو میکنه.در ضمن نگه داشتن بازیکن تو تیم به آرسن ونگر هیچ ربطی نداره کسی نخواد تو تیم بمونه رو نباید به زور گیر داد.آرسن اینو به عهده ی بازیکنا میزاره یا مث دنیس با فوتبال تو آرسنال خداحافظی میکنن یا مث ون پرسی به تیمشون پشت پا میزنن.در ضمن تیممون رو نباید با بارسا مفایسه کرد تیم ما کاری کرد که رویای همه ی تیم ها بود وحتی الانم هیچ تیمی نمیتونه اون کاررو بکنه،اونم پاس کاری های عالی بدون مکث بود که منجر به گل میشد.وهمیشه هم به آرسنال افتخار میکنم.

هادی در 13/10/1391 | 19:26 گفت:

دوستان یه سر به سایت http://gunnerstrust.com/ بزنید جالبه چرا طرفدارای آرسنال 2 تا سایت دارن ؟ متفرقن
بابا دمتون گرم تو ایرانم سرمونو دارن کلا می زارن کی؟ا خودتون فکر کنید می فهمید نمیشه گفت

حمیدرضا در 13/10/1391 | 19:21 گفت:

دایی کدوم سود دهی؟ فلای امیریتس گفته میخواد پولی که به آرسنال میده رو کم کنه. اون موقع بگو سود دهی. مگه اینکه تیم از راه تبلیغات دیگه پول در بیاره

هادی در 13/10/1391 | 19:14 گفت:

چه ها سایت اصلی آرسنال این استhttp://gunnerstrust.com/تمامی مطالب سایت از اینجا کپی میشود و با تقریبا 4 ساعت تاخیر
علی جون دمت گرم ولی ظاهرا نمی شه عضو بشی، ولی بیشتر اخبار از arsenal.com ترجمه شده واسه منم اصل خبر ایمیل می شه با امضا ونگر آخه من arsenal.com عضوم

ali در 13/10/1391 | 18:31 گفت:

بچه ها سایت اصلی آرسنال این استhttp://gunnerstrust.com/تمامی مطالب سایت از اینجا کپی میشود و با تقریبا 4 ساعت تاخیر

alireza در 13/10/1391 | 18:08 گفت:

با این بخش از حرفای علی آقا موافقم که گفته زندگیتونو به پای فوتبالو آرسنال نذارید و فقط هنگامی که وقت دارید بشینید بازیای آرسنالو ببینیدیا به سایت سر بزنید دو ماه پیش اگه نظراتمو یادتون بیاد همش انتقاد از تیمو ونگر بود چون خیلی خیلی زیاد رو زندگیم تاثیر داشت ولی الان سطح توقعاتمو آوردم پایین و خیلی کم از لحاظ فنی ازتیم انتقاد میکنم و آرسنالو به همون اندازه ای که هست میبینم نه بیشتر ما تو تیممون مشکلات زیادی داریم و اصلا بازیکنایی که داریم در حد قهرمانی نیستن فقط برا اینکه دل خودمون رو خوش کنیم اول فصل میایم میگیم امسال دیگه ما قهرمانیم وگرنه طرفدارای تیمای دیگه اصلا مارو مدعی نمیدونن و فقط این ماییم که داریم به خودمون امید واهی میدیم به قول احمد آقا مابرای چهارمی بسته شدیم این دیگه غصه ی زیاد نداره که ما چرا الان اول دوم نیستم البته اینو طبیعی میدونم که توبازیهایی که اصلا انتظارشو نداریم امتیاز نمیگیریم اعصابمون خورد بشه ولی نه اینکه خودمونو براش بکشیم وتا یه هفته تو زندگیمون تاثیر منفی داشته

من آینده ی این باشگاهو روشن میبینم حالا چرا؟؟ به خاطر اینکه ما باشگاهمون دائم در حال سود دهیه از اسپانسرهایی که جذب کردیم تا فروش بازیکنا و قیمت زیاد بلیط ورزشگاهمون و فروش لباس و.... الان چرا نمیتونم خرجای هنگفت بکنیم چون هنوز تیممون اون بدهیای ورزشگاه رو داره و پولی که بدست میاره هم باید صرف دستمزد بازیکنا بشه هم باید صرف خریدبازیکنا و اعضای کادر فنی بشه وهم یه بخشیش صرف بدهی ورزشگاهمون بشه والبته من بارها گفتم همین الانشم میتونیم بازیکنای خوبمون رو نگاه داریم اگه ما چندین بازیکن بیکیفیت خانه نشینمونو که هیچ سودی برا باشگاه ندارن رو رد کنیم میتونم دستمزدشونو به بازیکنای با کیفیتمون بدیم که حداقل به خاطر دستمزدنذارن نرن

بعضیا شایدبگن ما اصلا چرا به ورزشگاه نیاز داشتیم که بشیم در حد تیم درجه2 من برا اینم جواب دارم ما بالاخره باید ورزشگاه جدیدو میساختیم چه الان چه ده سال دیگه به اکثر تیمای بزرگ نگاه کنین این کارو کردن خودمون یوونتوس و بایرن مونیخ و لیورپولم داره این کارو میکنه چرا تیمایی مثل بارسلون رئال منچستر این کارو نکردن چون اونا ورزشگاه مدرن داشتن (ازین نظر یه قدم از تیمای دیگه جلوترن که این یه پوئن خیلی مثبته براشون)نیازی به ساخت ورزشگاه جدید نداشتن چلسیم یه روزی مجبور میشه ازون مکعب مستعطیل بیاد بیرون ویه ورزشگاه جدید بسازه که از اینجا مشکلات چلسیم یواش یواش شروع میشه و این همون مشکل بزرگیه که ما ازش گذر کردیم من به شخصه نظرم اینه ما شاید تا5-6 ساله دیگه هم جامی نگیریم ولی به خاطر همون موضع سوددهی زیادی که داریم ازون به بعد که تیممون هم از لحاظ مالی وهم از نظر فنی به یکی از غول های اروپا تبدیل میشه و هممون به اینکه اینهمه به پای این تیم موندیم افتخار میکنم

masoud mahmudpur در 13/10/1391 | 18:00 گفت:

اقا علی دقیقا حرفایی که بابام به من میزنه رو میزنی.منم میدونم که حرفای بابام منطقیه و این ارسنال هم پولم رو میگیره هم قسمت مهمی از وقتم رو اما یه جوریه نمیشه ازش دست برداشت.البته این بعضی وقتا عواقب خوبم داره.مثلا همون بازی با بارسایی که اقا شهرام گفت.واقعا تا چهار پنج روز خیلی خر کیف بودم.فکر کنم دو سال جوون شده بودم.البته چند روز بعدش دوباره با باخت تو فینال کارلینگ کاپ دوباره ناراحت شدم.اما دو سال پیر نشدم!

sepehr najafian در 13/10/1391 | 17:27 گفت:

آقا مثل اينکه تئو قراردادشو 3 سال تمديد کرد.با 90 هزار دستمزد

حمیدرضا در 13/10/1391 | 16:19 گفت:

حتی مربیشون هم با کیفیته. دست کم زیر دست بهترین مربی دنیا بوده

حمیدرضا در 13/10/1391 | 16:17 گفت:

امیدوارم با من هم عقیده باشین که تنها وفا داری برای بالا نگه داشتن تیم کافی نیس. وفا داریه بدون بازیه خوب به درد نمیخوره. الان فقط بازیه خوب فقط بازیکن خوب نه فقط وفا دار. حالا ممکن یکی بگه بارسلونا هم وفا دارن ولی تیمشون بالاست. باید بگم اونا تو ترکیبشون گیبش ندارن کاسورلا ندارن آرتتا ندارن سانیا ندارن. اینا همشون خوبن ولی در حد آرسنال هستن؟ اگه بودن تیم اینجا نبود. بارسلونا هم فقط وفاداری نداره بلکه بازیکنای با کیفیت هم داره. قول شرف میدم اگه فقط وفاداری و غیرت داشتن و بازیکن با کیفیت نداشتن الان اول دنیا نبودن.

حمیدرضا در 13/10/1391 | 16:12 گفت:

ما فقط میتونیم با برد ها, سابقه و جام های آرسنال پز بدیم و سرمونو بالا بگیریم. ولی ونگر و مدیرا نمیخوان همینم بمون بدن. پس ما هیچ سهمی از آرسنال نخواهیم برد. تقریبا 10 سالی میشه که هواداره پرو پا قرص آرسنالم ولی بخدا هیچوخت آرسنالو اینجوری کوچیک ندیدم هیچوخت. تورو خدا از روی تعصب بیخودی نگین آرسنال بزرگه و ازین حرفا. بزرگیش کو؟ غیر از سابقش چیز دیگه ای هم داره که بزرگ باشه؟ شفیلد یونایتد_ چارلتون_ وست برومویچ هم یابقه دارن حالا یا یکم بیشتر یا یکم کمتر ولی کجای لیگن؟ کجا؟ نیو کاسل کجاست؟ اونکه سابقش خیلی بالاست الان کجای لیگه؟ همین منچستر سیتی تا پارسال پریسال بازی کردن باش شبیه شوخی بود الن چیشده؟ چطور اینطور شده؟ با بازیکن و مربی با کیفیت خریدن. اگه میخواین رو عنصر وفا داری تیمو ببندین همون بهتر چهارم پنجم یاشیم. الان دوره ی بازیه خوبه نه وفا داری. یه زمانی وفا داری خوب بود. ولی وقتی که وفا داری برای تیم دیگه نتونست کاری کنه و همه جدا شدن باید وفا داری رو گذاشت تو سطل آشغال

حمیدرضا در 13/10/1391 | 15:59 گفت:

احمد جون درسته ما خیلی فراتر از انتظار باشیم چهارم میشیم. ولی این حق ما نیست که بهتر بشیم؟ این حق ما نیس که سابقه و جام های خودمونو بزنیم تو سر منچستریا و چلسیا؟ نیس؟ اگه هست فقط و فقط با خریدن درست میشه. خریدن بازیکنای خوب و نیمکت نشین کردن بازیکنای بی کیفیت. خداییش ونگر نباید یا استفا بده یا خرید خوب انجام بده؟ خوب این ینی خیانت. کاری که ونگر الان داره میکنه خیانته. خودش میدونه که نمیخواد و نمیتونه بازیکن خوب بخره و تیمو رشد بده. پس باید بخواطر آینده ی آرسنال یا بذاره بره یا سیاستشو اصلاح کنه. هرچند اگرم بره مدیرا فک کردین کیو میارن؟ گواردیولا؟ مورینیو؟ آنجلوتی؟ نه دایی اینارو نمیارن. میرن کسیو میارن مثل ونگر باشه. لاشی و بی عقل و منطق. بازیکنا پولشونو میگیرن بازیم میکنن. ونگر هم پولشو تا آخرین پوند آخرشو میگیره. مدیرا هم که با پول دارن حموم میکنن. این وسط کیا دارن فراموش میشن؟ هوادارا و اسم آرسنال.

علی قاسمی در 13/10/1391 | 14:58 گفت:

توپچی جون در صورتی میتونی این حرف رو بزنی که توی آسایش و بدون ناراحتی و غم و غصه زندگی کنی داداشد
منم خوشم میاد بازی های تیم رو ببینم اما در حد یک فیلم سینمایی و مدتیه که وقتی تیم گل میزنه به هوا نمیپرم

اونایی که مخالفن باید این رو بدونند که هنوز به عقیده ای که این روز ها و مدتهاست بهش رسیدم اونها نرسیدند

اره همه ما اعتیاد به آرسنال رو دارم مگر نه الان اینجا نبودیم ...

اما امیدوارم یه زمانی به خودتون نیاید که دیر شده باشه
و باید این رو بدونید که ما عده زیادی نیستیم که اینجا پیام میذاریم و شاید نهایت 50 نفر بشیم

و اصلا حرف های من به مساوی دیشت ربط نداشت

حاکم 26 در 13/10/1391 | 14:14 گفت:

راستی بازی بعدی با کیه؟ )روز از نو روزی ازنو

حاکم 26 در 13/10/1391 | 14:13 گفت:

من به طور فجیهی معتاد این سایت شدم .. . چرا ؟ 1.به خاطر توپچی ها ، به خاطر آرسنال . اصن یه وضی . زیادم دوست ندارم کل زندگیم رو درگیر یک تیم فوتبال کنم. چون زندگی یه معنی خاصی داره. اما من عااااااشق شدم! الانم ناراحتم ولی بیش از دیروز تیم رو دوست دارم !!!
In Iranian Arsene Arsenal Trust

محمد مهدی در 13/10/1391 | 14:09 گفت:

احمد راس میگی. ما که میدونستیم و میدونیم چهارم میشیم پس چرا غصه میخوریم نمیدونم. حتما حالش به همینه. راستی بازی بعدی با کیه؟ )روز از نو روزی ازنو

محمد مهدی در 13/10/1391 | 14:07 گفت:

شهرام جان منم درست و دقیق مثه خودتم به جز اخراش. ارسنال بجشه بزرگی از زندگیه من شده. نمیتونم یه روز نیام تو این سایت. من با این تیم و بردو باختاش زندگی کردم. من از سال ۲۰۰۶ طرفداره ارسنال شدم. یعنی هنوز جام گرفتنو ندیدم. میدونم بیشتر از ارسنال غصه گیرم اومده تا شادی ولی وقتی اون شادی رو دارم هر چی غمه یادم میره. من زیاد رو ارسنال تعصب دا م؟ بیش از ح ه میدونم. فایده ای نداره میدونم. ولی عاااااااااااااااااشقشم. عااااااااااااااشق.

ahmad behrozi در 13/10/1391 | 13:58 گفت:

این همه نا امیدی و ناراحتی واسه یه مساویه بابا بیخیال تورو خدا بچه ها .
از اول فصل همه میدونستیم چهارمیم آخرش هم چهارم میشیم دیگه این همه ناراحتی نداره.

توپچی جنوب در 13/10/1391 | 13:50 گفت:

متن احساسی و خوبی نوشتی بدون شک تو استعداد نویسندگی خوبی داری علی قاسمی جان.
من کامنت های همه بچه ها رو خوندم که همه تقریبا با هات موافق بودن به جز مریم.

اما من کاملا باهات مخالفم نمیدونم تو یا بقیه بچه ها چه احساسی نسبت به ارسنال دارین ولی من دیوانه وار عاشق آرسنال هستم آرسنال شده بخشی از زندگی من و برنامه های هفتگیم رو طوری تنظیم میکنم که حتما بازی های ارسنال رو ببینم.

شاید بعضی وقت ها نا اومید بشم یا دلسرد بشم یا بی حوصله بشم ولی بعد چند ساعت باز میرم و برنامه و سایت رو می بینم تا بدونم بازی بعدی چه روزی و چه ساعتیه که دوباره ونگر رو با اون کت بلندش ببینم دوباره جنگندگی و تعصب جک ویلشر رو ببینم تکنیک ناب سانتی کازورلا و سرعت تئو و و قدرت ورمیناتور و خونسردی پر مرته ساکر و آرتتا و و و و و ......

من واسه دوباره دیدن آرسنال لحظه شماری میکنم شک نکنید اگر من انگلیس بودم همه بازی ها رو میرفتم و از نزدیک میدیدم و از تیمم تو بد ترین شرایط هم حمایت میکردم.

نه من اسم این رو وقت تلف کردن نمیگذارم این بخشی از زندگی منه که وقتی میبره شاد و شنگول میشم و دنیا رو بغل میگیرم و خوشی رو با تمام وجودم احساس میکنم(بازی بارسلون)
و وقتی هم میبازه تا چند ساعت یا روز نا راحتم(بازی منچستر) ولی زندگی همینه.

من به این تیم و ونگر ایمان دارم و با تشکیل هسته بریتانیایی و همچنین قوی تر کردن آکادمی تیم و با تمام شدن مشکلات مالی و بستن قرار دادهای جدید با اسپانسر ها تا چند سال دیگه منچستر و چلسی که چیزی نیست بارسلونا رو هم به زیر میکشیم.

این بود نظر من در مورد پستت علی جان.

nima در 13/10/1391 | 13:42 گفت:

عالی بود خیلی قشنگ گفتی!!!از یه حرفت خیلی خوشم اومد هر چند شاید به طنز بود ولی واقعا عین حقیقته!!!این که فقط ابتدای فصل و وقتی وارد سایت یورو اسپرت میشم آرسنال رو اول میبینم . ترتیبی که با توجه به حروف الفبا صورت گرفته!

parsa در 13/10/1391 | 13:10 گفت:

پسر عالی بود.مرسی
تیممون زیاد از حد بی ثباته!

هادی در 13/10/1391 | 13:04 گفت:

دوستان بازی دیشب داور گل کاملا سالم حریف آفساید گرفت

علی قاسمی در 13/10/1391 | 12:52 گفت:

فرشاد جون متنتا کامل خوندم و نظرت برای خودش یه پست میارزید

و من کاملا با حرفت موافقم و باید این رو بدونیم که تیم اصلا برای قهرمانی بشه تمیشه و ون پرسی رفت چون حتی با اون هم نمیتونستیم برای قهرمانی بجنگیم
ما چند ساله منچستر رو نبردیم
چند بار با بارسلونا بازی کردیدم و همش حذف شدیم و

ناصر و هادی جون هم زاست میکند و ما طرفدارا های خوبی بودیم وقت گذاشتیم اما این مهد کودک هر سال داره ضهیف تر میشه و ما داریم به قول دوستمون به آزاکس تبدیل میشیمو فقط اسم بزرگی از گذشته برای ما مونده و
مهرشاد هم حتما خیلی وقته به حرف من رسیده و خیلی ها به حرف من رسیدن

پارسا جون بالاخره یکی باید این حرف رو بزنه
خود ونگر هم میگه بیشتر از این حقمون نبود
دیشب اونا 6 ضربه به دروازه داشتن ما یکی و حق اونا بود ما رو ببرند
تیم 17 جدول
و حالا میریم نیوکاسل رو میبریم
ردینگ رو میبریم

ونگر جون ما گوشامون درازه
لندن نیستیم مگر نه خودمم به نشانه اعتراض نمیرفتم ورزشگاه تا بدونن باید با همه رو راست باشند

ونگر میاد میگه هافبک دفاعی نیاز نداریم
نمیبینه بازیکن هایی که این فصل خریده چقد بکارش امدند

خرید نمیکنه تا عیارش مشخص نشه باید این رو بگم
سر جات بشین و سعی کن رکورد بزنیم و 50 سال دیگه بگن ونگر مثل فرگوسن 25 سال موند و ورزشگاهم ساختن اما من یه اون هایبوری رو به صد تا ورزشگاهی که بهترینها رو از تیم میبره و تیم رو 20 سال به عقب میبره و میلیونها هوادار رو از تیم دور میکنه عوض نمیکنم

farshad در 13/10/1391 | 12:31 گفت:

به یک مسئله مهم که خیلی ها بهش تا امروز توجه نکردن دقت کردین. میدونید چرا تیم ما تو تمام بازی های خارج از خانه مورد تمسخر قرار میگره و از همه بیش تر ونگر رو مسخره میکنن. دلیلش فقط یه چیزه چون تیم ما شخصیت قهرمانی اش رو از دست داده و در اصطلاح عامیانه فقط داریم ادعا میکنیم اونم فقط قبل از شروع رقابتها وتو فصل نقل و انتقالاته که همه جا داد میزنیم این فصل دیگه ما اولیم ما پدر همه تیم ها رو در میاریم دیگه سال های بی جامی به سر رسید و از این حرفها.
لیورپول هم مثل ما تیم بزرگ و با ریشه ای هست اما احترامی که به اون تیم گذاشته میشه به قهرمان لیگ برتر گذاشته نمیشه چون هواداران اونا خیلی وقته که دیگه هیچ ادعایی ندارن و با ضعیف شدن تیمشون خیلی راحت کنار اومدن ودر حقیقت مثل ما از تیمشون توقع بیجا ندارن و خودشون رو گول نمیزنن ومیدونن که در مقابل تیم های بزرگ حرفی برای گفتن ندارن.
معلومه دیگه وقتی4 سال یه همچین تیمی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان بسته بشه و مربیش بگه ما تو لیگ هم مدعی هستیم از سال پنجم دیگه باید برای رتبه 10 تو لیگ و شرکت کردن تو لیگ اروپا تلاش کنن و بعدش هم بگن ما موفق شدیم این کار رو بکنیم یعنی دقیقا پایان این فصل تمام این اتفاقات برای تیم خواهد افتاد واز فصل بعد ما باید به فکر رتبه های پایین تر از 7 باشم و اگه 2 هفته اومدیم بین 3 تیم باز بگیم که ما این فصل فهرمانیم.
7 گل زدن به تیم نصفه ونیمه و خسته نیوکاسل زیاد هنر نبود که 4 روز ازش حرف زدین باختن به آخرین تیم جدول یه دنیا توش حرف هست که هیچکس دلشو نداره ازش حرف بزنه.
90% طرفداران فوتبال فکر میکنن نیمکت ذخیره جایی هست که بازیکنانی که در سطح بقیه نیستن باید اونجا بشینن البته این حرف من تو تیم خودمون کاملا صدق میکنه وحتی بازیکنان داخل زمین مون هم همچین مالی نیستن اما هر وقت از 25 نفر تیم 20 نفرشون در سطح یه بازیکن کلاس جهانی بودن اون موقع سر تون رو بالا بگیرید و مثل کوه پشت تیمتون بایستید و ازش انتظار موفقیت های بین المللی رو داشته باشین اگر به غیر این بود مثل یه تیم معمولی بهش نگاه کنید ونه از پیروزی هاش زیاد خوشحال بشین ونه با شکست هاش گریه کنید چون هر بازی برای اون تیم یه چالش جدیده وهیچکش نمیدونه چه اتفاقی براش خواهد افتاد. البته این وسط نقش یه مربی خود خواه رو هیچ وقت فراموش نکنید.

(( یا حق ))

ناصر در 13/10/1391 | 12:28 گفت:

دومنک رو خوب اومدی آقا هادی
طرفدار بی معرفتی نبودم-هم سال های خوب آرسنال رو دیدم و هم سال های بدش رو-اما انصافا بیش از حد معمول از وقتم زدم و دنبال آرسنال بودم-حالا اگه تو لندن زندگی میکردم یه چیزی-حداقل میرفتم چندتا از بازی هاشونو از نزدیک میدیدم.

ناصر در 13/10/1391 | 12:22 گفت:

هر باشگاهی 4-5 سال تو اوجه و بعد از دوره ی اوجشون برای چند سال افت میکنه.
میزان تو اوج بودن و افول کردن هر باشگاهی بستگی به هوش،ذکاوت و برنامه ریزی مدیران و مربیان اون باشگاه داره.

بارسای حال حاضر نمونه ی خوبی از اون باشگاهایی هست که از سال 2008 تو اوج هستش و طوری برنامه ریزی کردن که حالا حالا ها باشن و لیورپول دقیقا نمونه ی برعکس بارسا هست که تو دهه ی 70 که خیلی توی اوج بودن افت کرده که هنوز هم این سیر نزولی شون ادامه داره

هادی در 13/10/1391 | 12:12 گفت:

به نظر من ونگر باید یا سیاست هاشو تغییر بده و یا اینکه یه مدرسه فوتبال بهش بدن بازیکن بسازه بفروشه به قول ناصر تیم رده های نونهالان تا نهایتش نوجوانان سرپرستی کنه بسشه، و یا بره همکار دومنک بشه مربی قبلی فرانسه اونم یه مدرسه فوتبال داره
ما یه مربی جسور، به روز مثل مورینیو نیاز داریم که مدیرای تیم هم ازش حساب ببرن و نه اینکه برده مدیرای تیم باشه

ناصر در 13/10/1391 | 12:09 گفت:

دمت گرم علی آقا،حرف دو سال پیش منو که تو همین سایت به بجه ها گفتم رو گفتی.
شدیم خدنگ یه مشت پول پرست بی عرضه!!!

هادی در 13/10/1391 | 12:07 گفت:

علی جون من 15 سال دارم بازی های تیم تماشا می کنم 7 سال پیش که باشگه ه ضعیف شد اما بازیکنای آینده داری مثل نصری، ون پرسی، سسک، فلامینی، ولکات و خیلی های دیگه تو تیم بودن باخودم می گفتم چند سال اینده تیم میشه قدرت برتر اروپا چون مشخص بود این بازیکنا بازیکنای مطرح و شاخصی هستند. اما باشگاه هر سال یکی می فروخت و من ناامید تر الان به این نتیجه رسیدم 5 سال دیگه باید حسرت جک ویلشر بخوریم ما دقیقا طرفدار مدرسه فوتبال ارسنال شدیم.

ناصر در 13/10/1391 | 12:05 گفت:

آخر شاهنامه خوشه!!!!!!
شدیم آژاکس،خودمون خبر نداریم.
اگه یه مربی با کیفیت و دانش فنی بالا رو میذاشتن جای ونگر و ونگر رو میکردن مربی نونهالان آرسنال +کرونکه،هیلوود و گازیدیس رو در ملا عام به دار مجازات میاویختند همه چی درست میشد.

هادی در 13/10/1391 | 12:01 گفت:

maryam:
Dislike!
علی جون like دمت گرم حرف دل من زدی

mehrshad در 13/10/1391 | 12:00 گفت:

خداییش راست میگه فوتبال عامل پس رفت ماست چند دفعه ای خواستم ترکش کنم نشد
یا نشستم پرو زدم یا بازیهارو نگاه کردم یا خودم رفتم بازی کردم
آخرش که چی همش اعصاب خوردیش به ما رسید دیگه اصلا طرفداری بارسا هم به درد نمی خوره که بشینی وقتتو بذاری پاش ارزش نداره از درس و دانشگاه همینجوری افتادیم آخرش چی @:

amir در 13/10/1391 | 11:54 گفت:

بابا عجب خرشناسه این شانچستر
سه تا از چهارتاگلشون رو اشتباهای دفاع های ویگان بود
جلوی ما ویگان میشه منتخب جهان
الحبسی دروازبانشون میشه لو یاشین
تورو خدانگاه کنید چ گلهایی زدن
http://video.varzesh3.com/video/%D8%B3%D8%A7%D9%88%D8%AA%D9%87%D9%85%D9%BE%D8%AA%D9%88%D9%86-1-1-%D8%A2%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%A7%D9%84/

parsa .R در 13/10/1391 | 11:49 گفت:

داداش نکن این کارو با ما من خودو اعصابم خورد با این حرفی که زدی الان یه جوری شدم والا احساس میکنم تمام این غیرتی که پای ارسنال گداشتم هیچ بوده

amir در 13/10/1391 | 11:43 گفت:

بابا عجب خرشناسه این شانچستر
سه تا از چهارتاگلشون رو اشتباهای دفاع های ویگان بود
جلوی ما ویگان میشه منتخب جهان
الحبسی دروازبانشون میشه لو یاشین
تورو خدانگاه کنید چ گلهایی زدن
http://video.varzesh3.com/video/%D8%B3%D8%A7%D9%88%D8%AA%D9%87%D9%85%D9%BE%D8%AA%D9%88%D9%86-1-1-%D8%A2%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%A7%D9%84/

amir در 13/10/1391 | 11:43 گفت:

بابا عجب خرشناسه این شانچستر
سه تا از چهارتاگلشون رو اشتباهای دفاع های ویگان بود
جلوی ما ویگان میشه منتخب جهان
الحبسی دروازبانشون میشه لو یاشین
تورو خدانگاه کنید چ گلهایی زدن
http://video.varzesh3.com/video/%D8%B3%D8%A7%D9%88%D8%AA%D9%87%D9%85%D9%BE%D8%AA%D9%88%D9%86-1-1-%D8%A2%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%A7%D9%84/

علی قاسمی در 13/10/1391 | 11:42 گفت:

مریم خانم من که میدونم برای چی میگید دیس لایک

بچه ها از من شنیدیدم زیاد وقتتونا سر فوتبال نذارین و مثل یک فیلم سینمایی نگاه کنید .. من که گاهی فوتبال میبینم توی مغازم نشیتم و زمانی از کارم رو برای فوتبال نمیذارم و صدمه نمیزنه .. از درس و دانشگامم نمیزنه


اما از من شنیدید وفتی اونا که برای تیم تصمیمی میگیرند بیخیالن ما خودمونا بکشیم هم فایده نداره

اگه این زمانی که صرف این کار میکنیم رو صرف هر کاری کنید نتیجه شیرین تر و قابل کنترل تری رو برای شما خواهد داشت

maryam در 13/10/1391 | 11:35 گفت:

Dislike!

محمد مهدی در 13/10/1391 | 11:29 گفت:

همه گفتنیا رو گفتی. تف تو باعث و بانیای این وضعیت

hossein در 13/10/1391 | 11:28 گفت:

حرفی برا گفتن ندارم

Hossein Y در 13/10/1391 | 11:22 گفت:

حرفات قشنگ بود......

Hossein Y در 13/10/1391 | 11:22 گفت:

حرفات قشنگ بود......

masoud mahmudpur در 13/10/1391 | 11:20 گفت:

پسر اشکمو در اوردی