ُسکوت..+کاسیاس در رادار+آزمون درلباس آرسنال

نویسنده: علی قاسمی

وبلاگ من
نویسنده: علی قاسمی
چرا
کل بازدید: 284,898 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

ُسکوت..+کاسیاس در رادار+آزمون درلباس آرسنال

.. . کمی متفاوت تر مینویسم ....



هر یک از بازدید کننده های سایت برای نیتی خاص وارد سایت شده و هر یک از
نویسندگان سایت جهت ارائه تصوری که در ذهن خود مجسم کرده اند مطلبی را در
سایت قرار میدهند ولی اگر امروز نگاهی به سایت بیندازیم شاید همه افراد با
یک نیت وارد سایت میشوند و هر کس نیت خود را فقط خود میداند .
ولی آنچه بیش از همه به نظر میرسد آن است که در زمانی که ارسنال در رده اول
جدول قرار داشت بازدید ها و نظرات کاربران سایت کاهش شدیدی پیدا کرده و
شور او اشتیاق تا حدود زیادی فروکش کرده بود تا جایی که یکی از مدیران سایت
به این مهم شکایت خود را در قالب یک مطلب ابراز کرد .
روزی در یکی از مطالب خود بر این نکته پا فشاری کردم که اگر هر سال قهرمان
شویم میل طرفداران برای حمایت از تیم و پیگیری نتایج کاهش پیدا خواهد کرد و
آن روز افراد زیادی این گفته را تمسخر کردند ولی امسال در زمانی که تیم در
بهترین فرم خود بود همه ساکت بودند و شاید بهتر باشد بگوییم که اکثرا ساکت
بوده اند و فقط نظارگر بودند ولی زمانی که تیم اختلاف خود از سایر رقبا را
از دست داد همه وارد سایت شده و نظرات بچه ها اوج گرفت و در اینجا فقط به
یک نتیجه میرسیم و آن هم این است که ما برای انتقاد بیشتر ساخته شده ایم تا
افتخار .  ما بیشتر برای ایراد گرفتن ساخته شده ایم و حتی گاهی در بهترین
پست ها هم اکثر خوانندگان در پی یافتن اشتباه هستند تا اینکه نکات مثبت را
برجسته نمایند و شاید این طبیعته اکثر خوانندگان باشد ولی باید کمی متفاوت
تر  نگاه کرد و باید در زمان دشواری ها سکوت پیشه کرد سکوت به معنای صبوری و
دوری از هرج و مرج در سایت طرفداری . امروز که تنها جام حذفی امید تیم
میباشد شاید کسب سهمیه و کسب جام حذفی بتواند روحیه جاه طلبی را در تیم
افزایش و ناامیدی رو بین طرفداران را کاهش دهد .

حال خبر مربوط به ایکر کاسیاس:

Real Madrid goalkeeper Iker Casillas warms up during a training session ahead of the Champions League quarter-final second leg at Borussia Dortmund (AFP)

بعداز گذراندن دو فصل نسبتا کابوس وار شاید این فصل جدایی کاسیاس از جمع
کهکشانی ها محتمل تر به نظر برسد . این در حالی است که همواره انتقال
بازیکن از رئال به ارسنال و برعکس با رضایت بیشتری در مقایسه با انتقال
بازیکن از ارسنال به بارسلونا صورت گرفته است . ورود اوزیل به امارات نمونه
بارز این مدعا میباشد و حال با توجه به خروج احتمالی فابیانسکی در انتهای
فصل از جمع توپچی ها شاید گزینه مناسب برای ورود تجربه و روحیه قهرمانی در
ارسنال و افزایش اطمینان و تجربه در دروازه ایکر کاسیاس باشد این دروازبان
32 ساله میتواند در کنار ژسنی و ویویانو ترکیب متعادلی را در دروازه ارسنال
ایجاد کند همانطور که انتقال اوزیل با ارسنال دور از ذهن به نظر میرسید
شاید ورود این دروازبان به امارات هم بعید به نظر برسد ولی انتقال اوزیل به
انجام رسید و این انتقال هم نمیتواند بعید باشد و این در حالی است که با
این روند کاسیاس تا حدود زیادی جایگاه خود را به دیه گو لوپز داده است
وهمچنان چند سال از دوران ورزشی وی باقی مانده است و شاید نتواند در رئال
مادرید فوتبال خود را به اتمام برساند .
کازورلا در این باره ابراز
تمایل خود را اعلام کرده است و بر این نکته تاکید کرده است که کاسیاس تا
بحال برای بازی در لیگ برتر انگلیس کنجکاو بوده است شاید این کنجکاوی اگر
ملموس تر شود بتوان ایکر را در ارسنال دید .
شاید ایکر کاسیاس با توجه
به حضور مونرئال و کازورلا و ارتتا انگیزه لازم را برای پیوستن به توپچی ها
داشته باشد اگر بتواند چالش های مربوط به بازی در لیگ برتر انگلیس را به
جان بخرد همان راهی کا دیوید دخیا با پیوست از یک تیم دیگر مادریدی به
منچستر پیموده است ...




تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

saeid top در 22/1/1393 | 11:37 گفت:

سال پیش که میتونستنن سزار رو مفتی بیارن نیوردن حالا میخوان کاسیاس خدا تومنی بیارن.دفاع و دروازه بان تجربشونه که مهمه.
اینها فقط بازار گرمیه کاسیاس نمیاد.
من که از خدامه سردار بیاد ارسنال به افتخار جوان ایرانی........

علی قاسمی در 21/1/1393 | 11:30 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : نقل قول : نقل قول : کاسیاس دیگه کاسیاس سابق نیست

بعدشم ما تو دروازه مشکل خاصی نداریم

کل هم و غم ونگر باید یه نوک باشه


پاسخ شما : اتفاقا بعد مهاجم مهمترین خرید برامون میتونه گلر باشه
شزنی خیلی سوتی زیاد میده و بگیر نگیره
خیلی از گلهایی که خوردیم تقصیر ژسنی بود
5تا از 6تا گلی که از چلسی خوردیم مقصر اصلیش ژسنی بود
منچستر اگر دخیا رو نداشت الآن دهم هم نبود
ژسنی خیلی بی تجربست برای سالهای بعد خوبه ولی باید یکی دوسال یه گلر باتجربه ی بالا بیاریم
1-مهاجم
2-گلر
3-دفاع راست
4-هافبک دفاعی
5- دفاع وسط جوون و خیلی با استعداد


پاسخ شما : سالار جان خیلی بی انصافی
اگه شزنی یه دونه گل به سبک والدز بخوره چیکار میکنی؟
از اول فصل تمام گل های خورده آرسنال رو دیدم
کدوم گل تقصیر شزنی بود؟
خداوکیلی شزنی رو میای با ده خیا مقایسه میکنی؟
اون که از هوگو لوریس هم پایین تره
بازی یونایتد با ساندرلند رو دیدی ده خیا چه گل هایی خورد؟؟؟


پاسخ شما : آقا تعصبی قضاوت نکن
همین گل اسکار که گفتم بازی با چلسی همه داشتن میخندیدند که چرا توپی که در حد پاس نبود باید گل بشه
بازی با وستهام همون نیمه شروع نشد یه گل بد خورد
ده دفعه تو خروجاش اشتباه کرده
گل های خیلی ساده ای میخوره!!!!
من همه ی بازی های آرسنال رو 2ساله دارم میبینم حتی بازی های پیش فصل
تک تک بازیکنامون رو آنالیز کردم میدونم همشون چه فاکتور هایی دارند
ژسنی تا 1-2 سال دیگه به عنوان گلر تیمی که میخواد قهرمان بشه مناسب نیست
درمورد دخیا هم باید بگم هر گلری حتی گلر های افسانه ای هم گاهی اشتباه میکنن تازه دخیا خیلی هم جوونه و اشتباهات گهگاه اقتضای سنشه
ولی اشتباهات ژسنی این فصل و فصل قبل که نیمکت نشین شد بعضی اوقات مرگبار بودند!!!!!!


پاسخ شما : - منم در دوسال گذشته بازی هایی که از دست دادم به تعداد انگشت های دسته...ولی
1-شزنی عموما خیلی خوب کار کرده و فقط در بازی هایی که کل تیم بد کار کردن ، بد بوده و اشتباه های کمی داشته ،،، اونم به خاطر اینه که مهاجم و هافبک ها و مدافع میتونه کلا بازی رو ول کنه اما اون دروازه بان بدبخته که همه ی توپ ها بهش میرسه...
در ضمن دخیا فقط یک سال از شزنی جوون تره پس حرف الکی نزن و تا این فصل که سومین فصلشه ،
فقط فصل پیش خوب بوده و فصل اول و این فصل همیشه ازش انتقاد شده....
کلا خرید دروازه بان رو نیاز نمیبینم


پاسخ شما : در صورت خروج فابیانسکی ما نیاز به خرید دروازبان داریم یه دروازبان با تجربه
فابیانسکی هم 90 درصد در تابستان از تیم خارج میشه و ما نیاز داریم 1 دروازبان خوب در حد کاسیاس با تجربه بخریم

ژسنی 6 دانگ نیست ولی میتونه خوب تر بشه ولی هنوز سوتی زیاد میده و تو بازی هایی که زیاد گل میخوریم به هیچ توپی نه نمیگه و خیلی هم پنالتی میده و تو خروج ها گاها سوتی بدی میده مثلا بازی با تاتنهام و از طرفی وقتی پا به توپ میشه خیلی بد گاهی توپ رو لو میده و در کل نمیشه برای قهرمانی با ژسنی برای گل فصل پیش رفت و باید به نظر من یه دروازبان بخریم ککه دفاع رو هم جمع کنه و وقتی تیمی پشت هم حمله میکنه 6 تا نخوریم و تو اون بازی ها به کمک تیم بیاد و با تجربه باشه

خود کاسیاس میتونه اینطور باشه و دوستموم راست گفت .. فندرسار چقد خوب بازی میکرد برای منچستر و کاسیاس میتونه اونطور باشه تازه فندرسال تو فولهام بود کاسیاس تو رئال و از طرفی نکر نکنم بالای 18 تا براش رئال بخواد و دروازبان جوون به درد تیم نمیخوره
چه تیمی جرات میکرد به لمن بالای 4 تا بزنه ؟؟

در کل ما نیاز به کردن کلفتی و تجربه داریم

مازیار در 21/1/1393 | 09:59 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : نقل قول : کاسیاس دیگه کاسیاس سابق نیست

بعدشم ما تو دروازه مشکل خاصی نداریم

کل هم و غم ونگر باید یه نوک باشه


پاسخ شما : اتفاقا بعد مهاجم مهمترین خرید برامون میتونه گلر باشه
شزنی خیلی سوتی زیاد میده و بگیر نگیره
خیلی از گلهایی که خوردیم تقصیر ژسنی بود
5تا از 6تا گلی که از چلسی خوردیم مقصر اصلیش ژسنی بود
منچستر اگر دخیا رو نداشت الآن دهم هم نبود
ژسنی خیلی بی تجربست برای سالهای بعد خوبه ولی باید یکی دوسال یه گلر باتجربه ی بالا بیاریم
1-مهاجم
2-گلر
3-دفاع راست
4-هافبک دفاعی
5- دفاع وسط جوون و خیلی با استعداد


پاسخ شما : سالار جان خیلی بی انصافی
اگه شزنی یه دونه گل به سبک والدز بخوره چیکار میکنی؟
از اول فصل تمام گل های خورده آرسنال رو دیدم
کدوم گل تقصیر شزنی بود؟
خداوکیلی شزنی رو میای با ده خیا مقایسه میکنی؟
اون که از هوگو لوریس هم پایین تره
بازی یونایتد با ساندرلند رو دیدی ده خیا چه گل هایی خورد؟؟؟


پاسخ شما : آقا تعصبی قضاوت نکن
همین گل اسکار که گفتم بازی با چلسی همه داشتن میخندیدند که چرا توپی که در حد پاس نبود باید گل بشه
بازی با وستهام همون نیمه شروع نشد یه گل بد خورد
ده دفعه تو خروجاش اشتباه کرده
گل های خیلی ساده ای میخوره!!!!
من همه ی بازی های آرسنال رو 2ساله دارم میبینم حتی بازی های پیش فصل
تک تک بازیکنامون رو آنالیز کردم میدونم همشون چه فاکتور هایی دارند
ژسنی تا 1-2 سال دیگه به عنوان گلر تیمی که میخواد قهرمان بشه مناسب نیست
درمورد دخیا هم باید بگم هر گلری حتی گلر های افسانه ای هم گاهی اشتباه میکنن تازه دخیا خیلی هم جوونه و اشتباهات گهگاه اقتضای سنشه
ولی اشتباهات ژسنی این فصل و فصل قبل که نیمکت نشین شد بعضی اوقات مرگبار بودند!!!!!!


پاسخ شما : - منم در دوسال گذشته بازی هایی که از دست دادم به تعداد انگشت های دسته...ولی
1-شزنی عموما خیلی خوب کار کرده و فقط در بازی هایی که کل تیم بد کار کردن ، بد بوده و اشتباه های کمی داشته ،،، اونم به خاطر اینه که مهاجم و هافبک ها و مدافع میتونه کلا بازی رو ول کنه اما اون دروازه بان بدبخته که همه ی توپ ها بهش میرسه...
در ضمن دخیا فقط یک سال از شزنی جوون تره پس حرف الکی نزن و تا این فصل که سومین فصلشه ،
فقط فصل پیش خوب بوده و فصل اول و این فصل همیشه ازش انتقاد شده....
کلا خرید دروازه بان رو نیاز نمیبینم

مازیار در 21/1/1393 | 09:59 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : نقل قول : کاسیاس دیگه کاسیاس سابق نیست

بعدشم ما تو دروازه مشکل خاصی نداریم

کل هم و غم ونگر باید یه نوک باشه


پاسخ شما : اتفاقا بعد مهاجم مهمترین خرید برامون میتونه گلر باشه
شزنی خیلی سوتی زیاد میده و بگیر نگیره
خیلی از گلهایی که خوردیم تقصیر ژسنی بود
5تا از 6تا گلی که از چلسی خوردیم مقصر اصلیش ژسنی بود
منچستر اگر دخیا رو نداشت الآن دهم هم نبود
ژسنی خیلی بی تجربست برای سالهای بعد خوبه ولی باید یکی دوسال یه گلر باتجربه ی بالا بیاریم
1-مهاجم
2-گلر
3-دفاع راست
4-هافبک دفاعی
5- دفاع وسط جوون و خیلی با استعداد


پاسخ شما : سالار جان خیلی بی انصافی
اگه شزنی یه دونه گل به سبک والدز بخوره چیکار میکنی؟
از اول فصل تمام گل های خورده آرسنال رو دیدم
کدوم گل تقصیر شزنی بود؟
خداوکیلی شزنی رو میای با ده خیا مقایسه میکنی؟
اون که از هوگو لوریس هم پایین تره
بازی یونایتد با ساندرلند رو دیدی ده خیا چه گل هایی خورد؟؟؟


پاسخ شما : آقا تعصبی قضاوت نکن
همین گل اسکار که گفتم بازی با چلسی همه داشتن میخندیدند که چرا توپی که در حد پاس نبود باید گل بشه
بازی با وستهام همون نیمه شروع نشد یه گل بد خورد
ده دفعه تو خروجاش اشتباه کرده
گل های خیلی ساده ای میخوره!!!!
من همه ی بازی های آرسنال رو 2ساله دارم میبینم حتی بازی های پیش فصل
تک تک بازیکنامون رو آنالیز کردم میدونم همشون چه فاکتور هایی دارند
ژسنی تا 1-2 سال دیگه به عنوان گلر تیمی که میخواد قهرمان بشه مناسب نیست
درمورد دخیا هم باید بگم هر گلری حتی گلر های افسانه ای هم گاهی اشتباه میکنن تازه دخیا خیلی هم جوونه و اشتباهات گهگاه اقتضای سنشه
ولی اشتباهات ژسنی این فصل و فصل قبل که نیمکت نشین شد بعضی اوقات مرگبار بودند!!!!!!


پاسخ شما : - منم در دوسال گذشته بازی هایی که از دست دادم به تعداد انگشت های دسته...ولی
1-شزنی عموما خیلی خوب کار کرده و فقط در بازی هایی که کل تیم بد کار کردن ، بد بوده و اشتباه های کمی داشته ،،، اونم به خاطر اینه که مهاجم و هافبک ها و مدافع میتونه کلا بازی رو ول کنه اما اون دروازه بان بدبخته که همه ی توپ ها بهش میرسه...
در ضمن دخیا فقط یک سال از شزنی جوون تره پس حرف الکی نزن و تا این فصل که سومین فصلشه ،
فقط فصل پیش خوب بوده و فصل اول و این فصل همیشه ازش انتقاد شده....
کلا خرید دروازه بان رو نیاز نمیبینم

علی قاسمی در 21/1/1393 | 09:26 گفت:

من فکر کنم نظر خیلی از بچه ها رو گفتم
در مورد مهرزاد هم باید این رو بگم که خیلی ها میان و میگن که تیم میتونه قهرمان بشه و یا میتونه لیگ رو بگیره و خیلی ها هم میان میگن که نمیتونه شاید تو دوران برد هم خیلی ها این دو حرف رو بزنند
لیورپول اصلا در حد ما بازیکن نداره و تونست با دو سه بازیکن تراز اول و سرمربی خوب و با انرژی اونطور توی این چند هفته کار کنه که الان امید قهرمانیه و ما اصلا بخاطر بازیکن نیست که جام رو از دست میدیم و اینقد بد میبازیم

هر یک از این بازیکن های ما برای خودشون یه پا تیم هستند
مرتساکر و ژسنی و سانیا و ویلشر و رمسی و اوزیل و گیبس و والکات و چمبو و کازورلا و روسیچکی و.... همه بازیکن های اصلی تیم ملی کشورشونند و خیلی هم خوب بازی میکنند و میتونند حتی شاید از خیلی از بازیکن های بایرن هم بهتر باشند ولی 23 مشکل هست

1ونگر دیگه نمیتونه اون انگیزه لازم برای قهرمانی رو به بازیکن ها بده و شاید این جام حدفی بتونه مرهمی باشه تا شوک وارد بشه
2 ما نیاز به دو سه بازیکن تراز اول داریم که تیم رو گردن کفت کنه و بقیه تیم ها از ما حساب ببرند
شاید کاسیاس کاوانی (فالکائو) حتی سونگ دروگبا و...
شاید خیلی از اینها بالای 150 تا در هفته دستمزد بخواند ولی باید حد اقل 3 تا از اینها و این چنین بازیکن هایی رو توتیم بیاریم تا شخصیت پیدا کنیم دیدی با اومدن اوزیل چقد تیم روحیه گرفت و چطور میبرد؟؟ شاید حتی اوزیل کار خاصی نمیکرد ولی تیم روحیه گرفت و شخصیت گرفت
یادم میاد یه بازی 1-0 جلو بودیم و گالاس و کلیچی تو تیم ما بودند و کلیچی سوتی داد و گل خوردیم و گالاس رو ول میکردی میرفت کلیچی رو میکشت و رفت تابلو کنار زمین رو شوت زد و داش منفجر میشد
باید این نوع بازیکن ها تو تیم باشند تا جون بگیریم

محمد در 21/1/1393 | 01:27 گفت:

درور بر آرسنال و آرسن ونگر امسال آرسنال هم سردار آزمون را می خرد و هم ایگر کاسیاس

مهناز پرتوی در 21/1/1393 | 00:27 گفت:

اوایل فصل به خاطر این سکوت کردیم چون میدونستیم به زودی شاهد یه دژاوو دیگه میشیم...

farzam در 20/1/1393 | 23:56 گفت:

در مورد کاسیاس هم اصلا دوست ندارم بیاریمش چون به نظرم شسنی دروازه بان تقریبا مطمینیه به هر حال بهترین دروازه بان جزیره تو 2013 شده بود و پولی که میخوایم سر کاسیاس خرج کنیم 100% تو پست های دیگه مثل مهاجم نوک,دفاع وسط,دفاع راست خیلی بیشتر احتیاج داریم

farzam در 20/1/1393 | 23:44 گفت:

در مورد شلوغ شدن سایت تو ایام ناکامی باید بگم که اکثر اعضا از جمله خودم برای تخلیه احساسات و میشه گفت تسکین دردمون شروع به انتقاد و نظر دهی میکنیم یکی از دلایلشم اینه که نقاط ضعف ما مخصوصا موقع باختامون بیشتر تو چشمن و واسه ما ملموس ترن تا نقاط قوتمون و از اونجایی که این نقاط ضعف به کرات تکرار میشن و پوشش داده نمیشن واقعا واسه من تماشاگر خیلی دردناکه و در نتیجه باید بیام تو این سایت با هم دردام و با عاشقان آرسنال درد دل کنم و نظر اونا رو بدونم ونظر خودمو منتقل کنم

سالار لاری در 20/1/1393 | 21:36 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : کاسیاس دیگه کاسیاس سابق نیست

بعدشم ما تو دروازه مشکل خاصی نداریم

کل هم و غم ونگر باید یه نوک باشه


پاسخ شما : اتفاقا بعد مهاجم مهمترین خرید برامون میتونه گلر باشه
شزنی خیلی سوتی زیاد میده و بگیر نگیره
خیلی از گلهایی که خوردیم تقصیر ژسنی بود
5تا از 6تا گلی که از چلسی خوردیم مقصر اصلیش ژسنی بود
منچستر اگر دخیا رو نداشت الآن دهم هم نبود
ژسنی خیلی بی تجربست برای سالهای بعد خوبه ولی باید یکی دوسال یه گلر باتجربه ی بالا بیاریم
1-مهاجم
2-گلر
3-دفاع راست
4-هافبک دفاعی
5- دفاع وسط جوون و خیلی با استعداد


پاسخ شما : سالار جان خیلی بی انصافی
اگه شزنی یه دونه گل به سبک والدز بخوره چیکار میکنی؟
از اول فصل تمام گل های خورده آرسنال رو دیدم
کدوم گل تقصیر شزنی بود؟
خداوکیلی شزنی رو میای با ده خیا مقایسه میکنی؟
اون که از هوگو لوریس هم پایین تره
بازی یونایتد با ساندرلند رو دیدی ده خیا چه گل هایی خورد؟؟؟


پاسخ شما : آقا تعصبی قضاوت نکن
همین گل اسکار که گفتم بازی با چلسی همه داشتن میخندیدند که چرا توپی که در حد پاس نبود باید گل بشه
بازی با وستهام همون نیمه شروع نشد یه گل بد خورد
ده دفعه تو خروجاش اشتباه کرده
گل های خیلی ساده ای میخوره!!!!
من همه ی بازی های آرسنال رو 2ساله دارم میبینم حتی بازی های پیش فصل
تک تک بازیکنامون رو آنالیز کردم میدونم همشون چه فاکتور هایی دارند
ژسنی تا 1-2 سال دیگه به عنوان گلر تیمی که میخواد قهرمان بشه مناسب نیست
درمورد دخیا هم باید بگم هر گلری حتی گلر های افسانه ای هم گاهی اشتباه میکنن تازه دخیا خیلی هم جوونه و اشتباهات گهگاه اقتضای سنشه
ولی اشتباهات ژسنی این فصل و فصل قبل که نیمکت نشین شد بعضی اوقات مرگبار بودند!!!!!!

مهرزاد در 20/1/1393 | 20:24 گفت:

جالبه!

اگه مثلا هم کاسیاس بیاد(که به نظر امکانش خیلی کمه) ممکنه ذخیره ی جسنی بشه!(البته من قبولش دارم ولی از ونگر چیزی بعید نیست)

کار جسنی بد نیست که!؟

اگر بیاد شخصیت تیم خیلی میره بالا.

حسین در 20/1/1393 | 20:21 گفت:

نقل قول : کازورلا غلط کرده کاسیاس رو بکش سمت ارسنال اصلا به این پیرمرد نیازی نداره ارسنال مهاجم وهافبک میخواد نه دروازه بان خود کازورلا اضافیه آشغال اسپانیایی.

پاسخ شما : گلرمنچستریادت رفته // وندرفار//

مهرزاد در 20/1/1393 | 20:20 گفت:

علی اقا! سر یکی از بازی های نیم فصل دوم(فکر کنم با فولام) یکی از دوستان بعد بازی اومد بلاگ گذاشت که ما هیچی نمی شیم بازیکنا هیچی نیستن ونگر چیزی بلد نیست والبته با لحن خیلی تند.در صورتی که ما اول بودیم.

تو اون مقطع اکثرا کامنت گذاشتیم که چرا داری اینجوری می نویسی و تا حدی فحش می دی(خیلی کم گفتن که حرفش درسته)

اگه اون موقع اعتراض می کردیم بعضی ها می گن طرفدار تیم نیستی. و خیلی از این حرف هایی که الان زده می شه.

همه می دونستن که این جیرود چیزی نیست.یه خورده اگه دقت کنیم فقط اون گلی که با اولین پاس اوزیل بود نسبتا سخت بود. ایشون کدوم گلش محصول خلاقیت خودشون هست؟(خواهشن کلید رو بازی سازی ایشون نکنید. ما گلزن می خوایم و اگرنه یه هافبک جاش می زاریم.)

همه می دونستن که مونرال واسه بازی های بزرگ خوب نیست سر یه بازی ای که با یه تیم اسون داخل هست و ارسنال می بره بیایم بهش گیر بدیم؟

وقتی تیم داره می بره کسی جرات داره بگه ونگر مثلا ترسو هست؟همه بهش حمله می کنن.

مثلا سر بازی با دورتمند اگه یه بی طرف بازی رو نگاه می کرد به احتمال زیاد می گفت برد حق دورتمند بود(از نظر من تو هر دو بازی از ما خیلی قشنگ تر بازی کردن)

تیمی که می ره پشت 18 هی پاسکاری می کنه حتی اگه 10 بازی پشت سر هم نبازه اون موقع من بیام بگم که چرا اینجوری هست دیگران حرفی نمی زنند؟

نمی شه! فکر کن الان بیاییم از تیم تعریف کنیم که چه قدر همه چی خوبه.
اگه اون موقع هم حرفی می زدیم مصداق همین وضعیت داشت.

ارسنال واقعا داشت خوب کار می کرد بیایم بگیم که این تیم هیچی نیست!؟

خیلی ها واسه این سکوت کردن که تجربه ی 9 ساله دارن.

اگه اول فصل تعریف کنیم بعد از شاهکارهای تیم که انتقاد می کردیم یه عده می گن که رنگ عوض کردیم.
حرفی نزنیم الان انتقاد کنیم یه سری همین حرف شما رو می زنند.

علی قاسمی در 20/1/1393 | 19:11 گفت:

حمید جون فکر کنم دوستمون از فابرگاس ناراحته و سر کازورلا خالی میکنه

در کل اسپانیایی جماعت بی معرفته این به من ثابت شده

حمیدحسین زاده در 20/1/1393 | 18:51 گفت:

نقل قول : کازورلا غلط کرده کاسیاس رو بکش سمت ارسنال اصلا به این پیرمرد نیازی نداره ارسنال مهاجم وهافبک میخواد نه دروازه بان خود کازورلا اضافیه آشغال اسپانیایی.

پاسخ شما : اشغال ما کازورلا نیست ژیرو آشغال ارسنال هست ما مهاجم خلاق سگ دو مثل سوارز میخوایم نه ژیرودی که فقط خوب توپ استپ میکنه

علی در 20/1/1393 | 18:45 گفت:

کازورلا غلط کرده کاسیاس رو بکش سمت ارسنال اصلا به این پیرمرد نیازی نداره ارسنال مهاجم وهافبک میخواد نه دروازه بان خود کازورلا اضافیه آشغال اسپانیایی.

علی قاسمی در 20/1/1393 | 17:21 گفت:

خب مرسی از دوستان گلم
در برخی نظر ها به این نکته اشاره شد که تیم وقتی خوب نتیجه میگیره خب چرا باید سکوت نکنیم
و این همراه با حدیثی هم گفته شد

خیلی جالبه برای من
منم دقیقا همین رو عیب گرفتم
مگه ما میای سایت برای شکایت ؟؟
مگه ما میایم سایت برای بحث و جدل ؟؟
ما نهایت 200 نفر هستیم که میایم و مطلب مینویسیم و کامنت میذاریم و ...
اما هزاران نفر وارد سایت میشن و نظر ما رو میخونند و روی اونها تاثیر میذاره
ما طرفدارای ارسنال هستیم و در روز های خوشی و ناخوشی باید تو یک رنج خاص حرف بزنیم حالا با یه لحنی متفاوت و باید در هر شرایطی سایت رو پر شور نگه داریم
ما میایم سایت تا حمایت کنیم نه انتقاد
من 4 ماه نبودم به دلیل کنکور
قبلش قشنگ یادمه که هیچ وقت سایت به اون اندازه ساکت نیود و حتی علی ارشدی عزیز هم گلایه کرد در قالب یه پست
اره گلایه کردن هم داره اما دلیل جمع شدن ما اینجا چیزی جدا از این چیز هاست .
همه میدونیم که من سیتی کمپانی رو ارزون خرید و الان بهترین های دنیاست چرا ما 10 ساله چنین فردی پرورش ندادیم برای دفاع ؟؟ اگه ادعای بازیکن سازی میکنیم . چرا 10 ساله یه مهاجم نوک خوب ساختیم فقط اونم مصدومه اکثرا و اونم از دستمون پرید ... چرا هیچ وقت ما یه بازیکن نداشتیم که بهترین بازیکن دنیا بشه و...
خب خیلی انتقاد ها وارده ولی ما طرفدار تیم هستیم و نه میگم کور کورانه حرف بزنیم نه به اون شکل


در مورد ازمون هم باید این رو بگم که من خیلی امیدوارم و 80 درصد قطعیه و خوده کسی که مصاحبه کرد خیلی چیز ها رو تو ایران ورزشی نگفت و به نظر میرسه که آزمون به اون گفته که ارسنال مقصد بعیدیشه و به صورت سکرت پیش مصاحبه کننده مونده
در مورد کاسیاس هم با یکی از دوستامون که گفته کاسیاس تجربه اسم و کیفیت و ... داره و به درد ژسنی میخوره موافقم کاملا

آرین در 20/1/1393 | 16:22 گفت:

درسته شزنی خیلی خوب کار کرده ولی کاسیاس یه چیز دیگست.از اون دسته بازیکناییه که هر باشگاهی بره کلی طرفدار هم با خودش میاره.جدا از اون فروش لباسش و.. هم خواهد ترکوند و کلا هرچی پاش خرج کنیم از اون طرف برمیگرده و حتی بیشتر.امیدوارم بیاد
اه اه اه چه عکسای جلفی! مخصوصا وسطیه ! ونگرو بقل نکنی بهتره.اونجا برداشت بد میکنن

امیرحسین در 20/1/1393 | 16:08 گفت:

آره قبول دارم که تو این مدت که آرسنال نتایج خوبی نمیگرفت همه به جون هم افتادیم ولی چه میشه کرد همه از یه طرف چیزی رو برداشت میکنن اگر هر عزیزی که توی سایت انتقاد کرد چه تند چه منطقی به خاطر این بوده که دلشون برای آرسنال میسوزه و ما هیچکدوممون خوشمون نمیاد که تیممون ببازه یه سری عصبانی میشن و یه سری خودشونو کنترل میکنن.
در ضمن کسی که خوب کار کنه انتقاد ازش کمتر و سختر میشه تا کسی که پر اشتباه بازی میکنه.
ولی در کل پست خوبی بود که تلنگری به بچه ها بخوره که به خودشون بیان بلاخره ما تیممون آرسناله و مربی این تیم ونگره حالا اگر ته جدولی باشه یا صدر 6تا از همه بخوره یا 10 تا به همه بزنه یه سری از بچه ها براشون فرقی نمیکنه تیمشون یدونس.
آرسنال.

رضا T در 20/1/1393 | 15:27 گفت:

نقل قول : مرسی علی جان

درباره سکوت
یه حدیث درباره حضرت زهرا (سلام الله علیها) هست که می فرماید تا ضرورت ایجاب نکرد سخن مگوی.
علی جان اخرین جام ارسنال سال 2005 بوده من اون موقع 17 سالم بود یادمه اون موقع ارسنال قدرت که چی بگم ابر قدرت بود
از اون موقع تا الان تقریبا 9 سال میگذره
تو این 9 سال هیچوقت از ونگر اعتراض نکردم که چرا جام نمیگیره چون تیمش رو که نگاه میکردم تیم قهرمان نبود
روزا میگذشت و تیم معمولی بود بازیکن ستاره میرفت معمولی میومد تحقیر میشدیم دو بر صفر میبردیم
این طرفداران تا کی سکوت کنن
این طرفداران تا کی سیاست های باشگاه رو ببینند و باز سکوت کنن
این طرفداران تا کی ببینند دورتمند با اون همه مصدوم رئال رو سرخ میکنه ولی ما 6 تا میخوریم سکوت کنن
ایا سکوت ما اگر باشه تیم قهرمان میشه
ایا سکوت ما اگر باشه ستاره ها میمونن
ایا سکوت ما اگر باشه تیم تحقیر نمیشه

فکر کنم طرفداری ارسنال جز صبورترین طرفدارای دنیا باشند
علی جان وقتی تیم رو دور برد بره قلب اتیش گرفته ما اروم میشه و سکوت میکنیم چون ارومیم
ارامشی که 9 ساله نداریم
اما......... سکوت ما دوباره شکست چون بازم اون داغ 9 سال قبل دوباره رو قلبمون زده شد
علی جان سکوت ما روزی پایداره میشه که مدیران باشگاه و البته ونگر بجای به فکر خودشون بودن به فکر
این طرفداران صبور و داغ دیده باشن
سکوت ما روزی پایدار میشه که همون بلایی که مورینیو سر ونگر اورد ونگر سر مورینیو بیاره
سکوت ما روزی پایدار میشه که تیمای حریف از ما بترسن و وقتی با ما بازی دارن از پیش خودشون رو برنده اعلام نکنن
سکوت ما روزی پایدار میشه که مثل بارسا و بایرن ترسناک بشیم

درباره کاسیاسم بگم همه چیز امکان داره رائول با اون بزرگیش رفت شاید کاسیاسم بره

امیدوارم سردار جان عزیزم تو تابستون به ما ملحق بشه


پاسخ شما : درود بر شما کاملا موافقم

...* Ayda *... در 20/1/1393 | 15:19 گفت:

اگه واقعأ سردار این را گفته پس حتمأ میاد آرسنال!!!!!

من کاسیاس را خیلی دوست دارم چون نشون داده برترین دروازه بان جهانه و اسپانیایی هم هستش!!!!
امیدوارم جذب بشه که می ارزه....

abolfazl alayi fard در 20/1/1393 | 14:57 گفت:

نقل قول : https://uk.eurosport.yahoo.com/blogs/early-doors/overreaction-theatre-something-funny-arsenal-062440117.html
علی جان این مقاله رو ترجمه کن بذارتش تو سایت
خیلی به نکته خوبی اشاره کرده


پاسخ شما : مقاله خوبی بود.

به نظرت مشکل تیم و ترکیب شکننده (fragile squad) با چیزی غیر از خرید خوب حل میشه؟

قبول دارم ونگر بعضی جاها توی ارنج تیم به نظر اشتباه میکنه ولی توجیهش میتونه این باشه که کسی که سطح آمادگی بازیکنارو تو تمرین میبینه ونگره نه ما یا کارشناسا و مقاله نویسا.

abolfazl alayi fard در 20/1/1393 | 14:50 گفت:

شزنی دروازه بان تیم منتخب 2013 لیگ برتر بوده.

رضا در 20/1/1393 | 14:41 گفت:

نقل قول : نقل قول : کاسیاس دیگه کاسیاس سابق نیست

بعدشم ما تو دروازه مشکل خاصی نداریم

کل هم و غم ونگر باید یه نوک باشه


پاسخ شما : اتفاقا بعد مهاجم مهمترین خرید برامون میتونه گلر باشه
شزنی خیلی سوتی زیاد میده و بگیر نگیره
خیلی از گلهایی که خوردیم تقصیر ژسنی بود
5تا از 6تا گلی که از چلسی خوردیم مقصر اصلیش ژسنی بود
منچستر اگر دخیا رو نداشت الآن دهم هم نبود
ژسنی خیلی بی تجربست برای سالهای بعد خوبه ولی باید یکی دوسال یه گلر باتجربه ی بالا بیاریم
1-مهاجم
2-گلر
3-دفاع راست
4-هافبک دفاعی
5- دفاع وسط جوون و خیلی با استعداد


پاسخ شما : سالار جان خیلی بی انصافی
اگه شزنی یه دونه گل به سبک والدز بخوره چیکار میکنی؟
از اول فصل تمام گل های خورده آرسنال رو دیدم
کدوم گل تقصیر شزنی بود؟
خداوکیلی شزنی رو میای با ده خیا مقایسه میکنی؟
اون که از هوگو لوریس هم پایین تره
بازی یونایتد با ساندرلند رو دیدی ده خیا چه گل هایی خورد؟؟؟

میثم محمودی در 20/1/1393 | 14:25 گفت:

https://uk.eurosport.yahoo.com/blogs/early-doors/overreaction-theatre-something-funny-arsenal-062440117.html
علی جان این مقاله رو ترجمه کن بذارتش تو سایت
خیلی به نکته خوبی اشاره کرده

میثم محمودی در 20/1/1393 | 14:08 گفت:

مرسی علی جان

درباره سکوت
یه حدیث درباره حضرت زهرا (سلام الله علیها) هست که می فرماید تا ضرورت ایجاب نکرد سخن مگوی.
علی جان اخرین جام ارسنال سال 2005 بوده من اون موقع 17 سالم بود یادمه اون موقع ارسنال قدرت که چی بگم ابر قدرت بود
از اون موقع تا الان تقریبا 9 سال میگذره
تو این 9 سال هیچوقت از ونگر اعتراض نکردم که چرا جام نمیگیره چون تیمش رو که نگاه میکردم تیم قهرمان نبود
روزا میگذشت و تیم معمولی بود بازیکن ستاره میرفت معمولی میومد تحقیر میشدیم دو بر صفر میبردیم
این طرفداران تا کی سکوت کنن
این طرفداران تا کی سیاست های باشگاه رو ببینند و باز سکوت کنن
این طرفداران تا کی ببینند دورتمند با اون همه مصدوم رئال رو سرخ میکنه ولی ما 6 تا میخوریم سکوت کنن
ایا سکوت ما اگر باشه تیم قهرمان میشه
ایا سکوت ما اگر باشه ستاره ها میمونن
ایا سکوت ما اگر باشه تیم تحقیر نمیشه

فکر کنم طرفداری ارسنال جز صبورترین طرفدارای دنیا باشند
علی جان وقتی تیم رو دور برد بره قلب اتیش گرفته ما اروم میشه و سکوت میکنیم چون ارومیم
ارامشی که 9 ساله نداریم
اما......... سکوت ما دوباره شکست چون بازم اون داغ 9 سال قبل دوباره رو قلبمون زده شد
علی جان سکوت ما روزی پایداره میشه که مدیران باشگاه و البته ونگر بجای به فکر خودشون بودن به فکر
این طرفداران صبور و داغ دیده باشن
سکوت ما روزی پایدار میشه که همون بلایی که مورینیو سر ونگر اورد ونگر سر مورینیو بیاره
سکوت ما روزی پایدار میشه که تیمای حریف از ما بترسن و وقتی با ما بازی دارن از پیش خودشون رو برنده اعلام نکنن
سکوت ما روزی پایدار میشه که مثل بارسا و بایرن ترسناک بشیم

درباره کاسیاسم بگم همه چیز امکان داره رائول با اون بزرگیش رفت شاید کاسیاسم بره

امیدوارم سردار جان عزیزم تو تابستون به ما ملحق بشه

سالار لاری در 20/1/1393 | 13:38 گفت:

نقل قول : کاسیاس دیگه کاسیاس سابق نیست

بعدشم ما تو دروازه مشکل خاصی نداریم

کل هم و غم ونگر باید یه نوک باشه


پاسخ شما : اتفاقا بعد مهاجم مهمترین خرید برامون میتونه گلر باشه
شزنی خیلی سوتی زیاد میده و بگیر نگیره
خیلی از گلهایی که خوردیم تقصیر ژسنی بود
5تا از 6تا گلی که از چلسی خوردیم مقصر اصلیش ژسنی بود
منچستر اگر دخیا رو نداشت الآن دهم هم نبود
ژسنی خیلی بی تجربست برای سالهای بعد خوبه ولی باید یکی دوسال یه گلر باتجربه ی بالا بیاریم
1-مهاجم
2-گلر
3-دفاع راست
4-هافبک دفاعی
5- دفاع وسط جوون و خیلی با استعداد

محمد مهدي نوروزي در 20/1/1393 | 13:27 گفت:

کاسیاس دیگه کاسیاس سابق نیست

بعدشم ما تو دروازه مشکل خاصی نداریم

کل هم و غم ونگر باید یه نوک باشه

abolfazl alayi fard در 20/1/1393 | 13:21 گفت:

نقل قول : ابوالفضل عزیز مرسی از نظرت و منطقی بود حرفت در مورد مقایسه ما با مربی و اینکه وقتی تیم خوب بازی میکنه رو نیمکت میشینه و... تا حدودی حرفت رو قبول دارم ولی شاید این شور و علاقه برای انتقاد در ما به نوعی متفاوت باشه با زمانی که تیم خوب نتیجه میگیره اگه بخواد اینطور باشه و تیم خوب نتیجه بگیره و همه هیچی نگیم و زمانی که بد نتیجه میگیره بیایم سایت و داد و بیداد کنیم اگه انطور باشه باید دعا کنیم نتیجه نگیره تا همه بیایم سایت و سایت شلوغ بشه و... چون اگه دو سال خوب نتیجه بگیره و ما بیشتر برای انتقاد بیایم سایت خب سایت درش تخته میشه چون هیچ کس نمیاد

پاسخ شما : آره علی جان حمایت و حضور همیشه لازمه ولی چه میشه کرد که ما ایرانیا منتقد به دنیا میایم

علیرضا در 20/1/1393 | 13:21 گفت:

مرسی بابت پست خوبت علی.تا حدود زیادی با حرفات موافقم و واسه منم سواله که چرا موقع ناکامی ها اینقدر سایت شلوغه و موقع پیروزی ها کم درحالی که قاعدتا باید برعکس باشه.
من خودم ونگرو هنوز قبول دارم به واسطه کارهایی که برا آرسنال کرده و به نظرم هنوزم باید بهش فرصت داد.چون زمانی که آرسنال به اون نیاز داشت پشت نکرد به تیم و پای تیم ایستاد در حالی که خیلی ها مشتریش بودن و اینم چیزی حدود 8 سال میشه.نشونم داده که اگه بازیکن داشته باشه هم خوب بازی میکنه وهم خوب نتیجه میگیره.پس به نظزم حداقل باید یه فصل دیگه بهش فرصت داد.
ولی چیزی که مغز آدمو میترکونه و هیچ توجیهی براش نیست این باختای تحقیر آمیز این چند وقته اخیره که لکه ننگیه تو تاریخ باشگاه.ما فقط نباختیم تو بازی های بزرگ بلکه تحقیر شدیم.به خدا تیمای پایین جدولم اینجوری نباختن که ما باختیم.الان با طرفدارای هر تیمی بخوای کلکل کنی یه باخت تپل جلو تیمش آوردی وسرت پایینه.ماشالله یکی دو تام نبود.6 تا 5 تا 6 تا 8 تا و به نظر من هیچ ایرادی به اعتراض بچه ها بابت این قضیه نمیشه گرفت

Mobinho در 20/1/1393 | 13:06 گفت:

سردار شرف داره به سانوگو.سردارو همه ی تیما میخان ولی سانوگو رو ذرت کاران هم نمیخاست

simone در 20/1/1393 | 12:56 گفت:

کاسیس :کاسیاس

simone در 20/1/1393 | 12:55 گفت:

سردار بیا که دلمون میخوادت؛واقعا اگه سردار آزمون بیاد ارسنال بیشتر خوشحال میشم تا ورود کاسیس!

یه جوون ایرونی تو آرسنال

این یعنی اکثر بازیهای تیممون رو زنده میبینیم

باعث رشد و پیشرفت بازیکنای خودمون هم میشه

حسین ملازینل در 20/1/1393 | 12:55 گفت:

کلا اینجا 90 درصد کاربران خودشون رو یک پا مربی درجه یک و یک پا کارشناس ارشد فوتبال میدونن...

روزی که میبریم حتی اگر بد بازی کرده باشیم هم همه به به و چه چه میکنن،ولی امان از روزی که ببازیم،دیگه هیچکس به شرایط بازی و داشته های تیم حریف و داشته های تیم خودمون و شرایط داوری و هزار و یک شرط دیگه توجه نمیکنه...

در واقع تنها مطلبی که بعد از باخت آرسنال به چشم مردم میاد نداشتن شخصیت آرسنال و پایان دوران ونگره...

در مورد نقل وانتقالات هم به نظر من حتی اگه کاسیاس راضی بشه که از رئال جدا بشه من فکر نمیکنم تیم هایی مثل سیتی و پاریس و ناپولی و تاتنهام با پول هاشون اجازه خودنمایی به آرسنال بدن...اسم چلسی و بایرن رو نیاوردم چون فکر نمیکنم حاضر به نیمکت نشینی نویر و چک بشن...

اما سردار فکر میکنم دیگه تقریبا باید جزئی از خانواده آرسنال به حساب بیاریمش...

ببخشید که بازم طولانی شد...

توپچی جنوب در 20/1/1393 | 12:00 گفت:

مرسی از پست خوب علی جان.
یکی از بزرگترین سود های نقل انتقالی دنیا رو کردیم اگه کاسیاس رو بتونیم جذب کنیم هم تجربه فوق العاده و بین المللی در تمامی رقابت های جهان داره ،هم یه اسم بزرگه و هم باعث پیشرفت چشمگیر ژسنی میشه و همه اینها برای آرسنال مفیده فقط خعیلی سخت میبینم کاسیاس از رءال جدا بشه و منسیتی جذبش نکنه!!!!
سردار جان:
ما هم دوست داریم صدا و سیمای ایران آرسنال رو بغل کند!!!

در مورد حظور پرنگ بچه ها و دادن القاب خوشگل به مربی و بازیکن و بعضا کاربر های دیگه در مواقعی ک تیم نتیجه نمیگیره هم نشون دهنده اینکه 80% بچه ها احساسی هستن و احساسی تصمیم میگیرن البته این خصلت اکثر ما ایرانی هاست...

علی قاسمی در 20/1/1393 | 11:20 گفت:

ابوالفضل عزیز مرسی از نظرت و منطقی بود حرفت در مورد مقایسه ما با مربی و اینکه وقتی تیم خوب بازی میکنه رو نیمکت میشینه و... تا حدودی حرفت رو قبول دارم ولی شاید این شور و علاقه برای انتقاد در ما به نوعی متفاوت باشه با زمانی که تیم خوب نتیجه میگیره اگه بخواد اینطور باشه و تیم خوب نتیجه بگیره و همه هیچی نگیم و زمانی که بد نتیجه میگیره بیایم سایت و داد و بیداد کنیم اگه انطور باشه باید دعا کنیم نتیجه نگیره تا همه بیایم سایت و سایت شلوغ بشه و... چون اگه دو سال خوب نتیجه بگیره و ما بیشتر برای انتقاد بیایم سایت خب سایت درش تخته میشه چون هیچ کس نمیاد

ابوالفضل توانگر در 20/1/1393 | 11:14 گفت:

طبق معمول پستت خوب بود و امیدوار کننده، مرسی علی...

abolfazl alayi fard در 20/1/1393 | 11:11 گفت:

آره حرفت درسته، ولی مربی هم وقتی تیمش نتیجه میگیره رو نیمکت آروم میشینه ولی وقتی تو فشارو بحرانه کنار زمین وایمیسه و داد و قال میکنه. دلیل خلوت بودن سابت موقع نتیجه گیری و الان حال و هوای بچه هایی هم که انتقاد میکنن دقیقا از همین الگو پیروی میکنه به نظرم. اینم هست که ما که نمیریم ورزشگاه خودمونو تخلیه کنیم پس تنها جایی که هست اینجاست.

من خودم 15 ساله طرفدار آرسنالم، همش arsenal.com میرفتم نمیدونستم تا 2 هفته پیش این سایت وجود داره. دلیل عضو شدنم هم این بود که واقعا خیلی از انتقادارو بی رحمانه دیدم به تیم و مربیش و گفتم باشم که باهم بحث کنیم شاید فکرای من اشتباه باشه اصلاحش کنم و شاید منطق من قوی تر باشه

این حرفم با منتقدای ونگره، من خودم منتقدم به بعضی کاراش. منم رد نمیکنم که هرکسی تاریخ انقضایی داره ولی کسی که(ونگر) توی شرایط بد با تیم بود و تیمو توی رقابت نگه داشت با امکانات کم و مثل خیلی از مربیا که خوبیشونو بزرگیشونو مرهون غلت خوردن توی میلیون ها یورو پول هستن نبود و پای تیم موند در حالی که خیلی از تیمای مطرح براش فرش قرمز پهن کردن تا بیاد و نرفت و دستمزدش تقریبا نصف مورینیو هست میتونست اونجاها بیشتر بگیره. این آدم هنوز به نظر من تاریخ انقضاش تموم نشده. برا من این فصل پیش رو ملاکه

ونگر از همه ما آرسنالی تره

فراموش کار نباشیم و منصف باشیم

از اینکه تو جایی هستم که همه آرسنالی هستن خوشحالم