از این به بعد ... و از این به قبل

نویسنده: علی قاسمی

وبلاگ من
نویسنده: علی قاسمی
چرا
کل بازدید: 286,000 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

از این به بعد ... و از این به قبل

خب میدونم همه از بازی شب گذشته ناراحتید و دیشب رو  با ناراحتی خوابیدید اما اگر میخواید بحث کنید باید منطقی باشه و سازمان یافته ... بنا بر این توصیه من اینه که در این موارد میشه بحث ها رو جمع بندی کرد ...



آرسنال - موناکو ( گزارش تصویری )

شکست سنگین در بازی ابتدایی لیگ قهرمانان در مرحله یک هشتم نهایی به رویه ای سنتی برای آرسنال تبدیل شده و شاید تاریخ باری دیگر برای آرسنال تکرار شد و شکست 3-1 در خانه این بار نه در برابر بایرن که اینبار در برابر موناکویی رقم خورد که شاید ساده ترین قرعه ای بود که همگان ارزوی آن را داشتند .

حال بهتر است کمی شفاف تر بحث کنیم .

بحث پیرامون دوم شدن تیم در ادوار گذشته و اینکه تلاش تیم برای اول شدن در گروه طی چند سال گذشته به قدر کافی نبوده و هر ساله رتبه دوم گروهی از آن آرسنال میشود و عیب این موضوع  در این است که همواره در دیدار اول میزبانی به نوعی بلا تکلیفی را برای آرسنال رقم میزدند و تقریبا در همه بازی های ابتدایی یک هشتم نهایی گل اول را دریافت کردیم و آن هم در چهل دقیقه ابتدایی و هیچ گاه از آن درس نگرفتیم و دریافت گل اول در خانه میتواند به منزله تلاش برای به ثمر رسانده حد اقل 2 گل میباشد و این نیز می تواند موجب بهم ریختگی بازیکنان و سیستم و همچنین از دست رفتن روحیه تیمی شود و شاید بازی برابر بایرن را بتوان با این دیدار مقایسه کرد و این موضوع شاید مربوط به سرمربی تیم باشد که پیش از بازی نیز بر این موضوع تاکید شده بود که ما از دیدار های گذشته درس گرفته این و گل اول را دریافت نخواهیم کرد و این را خواهید دید ... و ما دیدیم ...

بحث بعد پیرامون تاثیر وجود یک هافبک دفاعی قدرتمند و قد بلند در میانه میدان باشد .

آرسنال - موناکو ( گزارش تصویری )

بدون شک بهترین بازیکن شب گذشته کودوگبیا بوده که نه تنها گل اول تیم حریف را به ثمر رساند بلکه سازمان دفاعی موناکو را از هر گونه حمله ناگهانی مصون داشت و شاید بزرگترین تفاوت را در بازی شب گذشته رقم زد ..

بحث سوم نیز پیرامون مهاجم های تیم می باشد ...
جایی که میتوان به این نکته اشاره کرد که بادکنک تا یه جایی گنجایش داره و اگر بیشتر از اون باد بشه بدون شک ........ میترکه
سانچز تمام قوای خودش را طی هفته های آغازین گذشته وشاید این دوره را بتوان دوران نزول او در نظر گرفت و حد اقل در این بازه زمانی جزء بازیکنان متوسط ارسنال به شمار میاید و تیمی که نیمی از فصل را با تکیه بر یک بازیکن بالا میاید شاید بتوان چنین روزی را برای آن  متصور شد و بهتر است به جیرود هم گریزی زد ... او بدون شک بیشترین تاثیر را در این شکست در میان بازیکنان آرسنال داشت و از دست دادن موقعیت های فراوان در چنین دیدار حساسی میتوان به این نکته اشاره داشته باشد که ظرفیت جیرود هم همین هست و تیمی که یک مهاجم درجه یک در ترکیب ندارد دقیقا در چنین روزی است که تفاوت های برای آن تیم رقم میخورد و این نیز مصداق بارز جاه طلبی باشگاه است .


و بحث پایانی را میتوان به بازی سه هفته آینده اشاره کرد.
اگر بخواهیم روی کاغذ شانس پیروزی آرسنال را بررسی کنیم شاید رقمی نزدیک به صفر به دست بیاید و بدون شک رقمی زیر15 می باشد ولی اگر بخواهیم تاریخ را بررسی کنیم شاید تا حدودی امیدواری بیشتری وجود داشته باشد هر چند شاید کمی خوش بینانه باشد .
در طی سالهای اخیر تقریبا همواره در دیدار های برگشت تیم گل اول را وارد دروازه حریفان کرده و این نیز میتواند تا حدودی جای امیدواری داشته باشد
برای مثال دیدار برابر بایرن در الینس اره نا که 2-0 با پیروزی آرسنال همراه بود و به دلیل شکست 3-1 در بازی رفت در خانه ارسنال از صعود به مرحله بعدی باز ماند .
دیدار برابر میلان که در دیدار رفت 4-0 شکست برابر این تیم رقم خورد ولی در دیدار برگشت در نیمه اول 3-0 توپچی ها پیش افتادند ولی عدم خود باوری موجب شد نتوانند گل چهارم را وارد دروازه میلان کنند.
دیدار برابر بارسلونا که در دیدار ابتدایی 2-1 توپچی ها در خانه پیش افتادند و در در دیدار برگشت گل ابتدایی را آرسنالی ها به ثمر رساندند ولی اخراج یک بازیکن  ورق را برگرداند چه بسا ارسنال از آن مرحله صعود میکرد .
 و شاید بازی برابر اینتر در سال 2004 که با شکست 3-0 ارسنال در خانه رقم خورد و در دیدار برگشت پیروزی 5-1 آرسنال موجب صعود آرسنال به مرحله بعد شد .
و مثال های دیگر که میتواند همچنان امیدهای آرسنال را برای بازی برگشت زنده کند .

شاید تا حدودی با توجه به مشخص شدن هدف برای صعود بازی برگشت برای راحت تر باشد و شاید کلید بازی در دیدار برگشت در سه موضوع خلاصه شود .
1- گل اول تیم در 30 دقیقه ابتدایی بازی
2- جاه طلب بودن و خود باوری تیم ، چیزی که در دیدار برابر میلان ، و بایرن دیده نشد
3- انتخاب یک ترکیب مناسب در دیدار برگشت زیرا موناکو در اکثر دیدار های خانگی تنها یک گل را به ثمر رسانده و با 19 گل خورده کمترین گل خورده را در میان سایر تیم های لیگ فرانسه دارد و در مرحله گروهی نیز تنها 1 گل را دریافت کرده است و لازمه شکست چنین تیمی سازماندهی مناسب همراه با اقبالی خوش است چیزی که در دیدار رفت به هیچ وجه با ارسنال نبوده است .

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

محسن عاشوری در 8/12/1393 | 14:09 گفت:

با علی قاسمی درمورد کوندوگبیا موافقم
اما در مورد سانچز باید بگم سانچز خوب کار کرد که دوپاس منجر به گل هم داد که مهاجم های ما گل نکردن توپ رو
دو شوت خوب هم به دروازه زد که یکیش بلاک شد و یکیش با بداقبالی به بیرون رفت

ارسلان آیرم پور در 8/12/1393 | 01:15 گفت:

نقل قول :
i'm come back

دوستان من به خاطر یه مریضی نتونستم تو سایت بیام و حداقل اینجا خودم رو خالی کنم! نیمه اول رو به هر زوری بود دیدم نیمه دوم دیدم چشم و بدن جواب نمی ده.

هیچ چیز بالاتر از سلامتی نیست.

ittch



پاسخ شما : عزیزمی دلم برات تنگ شده بود حالا هرچقد دوست داری جمله معروفتو بگو

ارسلان آیرم پور در 8/12/1393 | 01:10 گفت:

نقل قول :

مرسی علی جان که با حرفات برعکس خیلیای دیگه بچه ها رو تو این شرایط سخت اروم میکنی ازت ممنونم. با حرفاتم موافقم. اگه من خودمم باعث ناراحتیه کسی شدم ازش عذرخواهی میکنم اما ما همه تو یه جبهه ایم اگه نمیتونیم همدیگرو اروم کنیم حداقل به ناراحتیه همدیگه اضافه نکنیم و تو این وضعی که همه عصبین همدیگرو عصبی تر نکنیم با بعضی حرفای نسنجیده


پاسخ شما : قربون دوست چیز فهم خودم برم

Sina Mahtabi در 8/12/1393 | 01:04 گفت:

سلام به همه آرسنالی های با غیرت.آقا ما تا کی باید شاهد این باشیم که بازیکنامون توی بازی های بززگ نتونن یه حرکت ترکیبی درست حسابی بکنن یا این که شاهد اشتباهای فردی بازیکنا باشیم؟آخه یه مربی مثل ونگر نباید بین دو نیمه یه غلطی بکنه که بازیکنا به خودشون بیان.تیم تو زمین خودش 2 تا گل عقیه ولی همه بازیکنا مثل کشک بازی می کنن و هیچ برنامه ی دیگه ای هم نسبت به نیمه اول واسه گل ندریم.یعنی بعضی موقع ها یاد حرف مورینیو می افتم که می گفت .....
بیخیال آقا ما که می دونیم ونگر اخراج بشو نیست

علی قاسمی در 8/12/1393 | 00:18 گفت:

از همه دوستان خوبم تشکر میکنم و همه نظرات شما رو در مورد پستم خوندم و باید بگم که خیلی لطف دارید و همه نظرات رو خط به خط خوندم
در مور این بازی و اینده این رو باید بگم که اگه بازی برابر منسیتی رو انجام بدیم و بد شانس نباشیم صعود میکنیم
باید منطقی و صبور بازی کنیم
و با شتاب

من خوش بینم هر چند احتمال صعود خیلی کمه ولی باید این رو بگم که این فوتباله و شاید برگشت روز ما باشه
همین

mehdi در 7/12/1393 | 22:35 گفت:

به نظر من ما بیشتر از این که از ضعف یا کمبود بازیکن رنج ببریم از شیوه بازی احساسی اونا رنج می بریم، دقیقا همونطور که به منچستر باختیم.
مرته ساکر دیشب تا قبل از گل دوم عالی بود اما وقتی بقیه بازیکنا دارن بازی احساسی می کنن و فقط حمله مطلق می کنن گناه این بنده خدا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عیبه خیلی از ما هوادارا و مخصوصا خودم اینه که فوتبال رو فقط نگاه می کنیم و خیلی از ما درک درستی از اتفاقاتی که در طول بازی و داخل *زمین* می افتند نداریم. ما دیشب فقط به اتفاقات باختیم................فقط اتفاقات.
.
.
.
نمیدونم چرا تو بازی های غیر قابل پیش بینی انگلیس بازی های ما قابل پیش بینیه I don't know!!!!

in arsenal we trust forever

علی افرایی در 7/12/1393 | 22:31 گفت:

به نظر منم شانس صعود آرسنال به صفر میل میکنه ولی دلیل نمیشه با ذهنیت بازنده به زمین بازی بریم که کلا این کار ماست که تو بازیای حساس بازنده باشیم.
الان که دست تیم حسابی بازه هم نمیدونم چرا ونگر اصرار به استفاده از یه سری بازیکن داره همش؟
متاسفانه یا خوشبختانه امسال سال آخر ونگره با این وضع.امیدوارم مربی بعدی جسارت و شجاعت بیشتری داشته باشه.
دیشب چه ولکات و چه ولبک حمایتی تو دفاع کردن نداشتن برای هکتور.با این حال هکتور به نسبت تجربش بد کار نکرد.
اما مشکل من گیبسه که همچنان مثل یه موجود تک سلولی عمل میکنه.این بشر اصلا مغز نداره
ول کن بابا کلم خراب شد.اصلا حوصله ی آرسنال و ندارم

مهرزاد در 7/12/1393 | 22:07 گفت:

i'm come back

دوستان من به خاطر یه مریضی نتونستم تو سایت بیام و حداقل اینجا خودم رو خالی کنم! نیمه اول رو به هر زوری بود دیدم نیمه دوم دیدم چشم و بدن جواب نمی ده.

هیچ چیز بالاتر از سلامتی نیست.

ittch

mohsen abbasi در 7/12/1393 | 18:30 گفت:

از فضایه سایت کاملا پیداست که ارسنال دیشب چقدر بد بوده هیشکی حتی حاضر نیست بیاد اعتراض کنه

بلرین دیشب افتضاح بود سمت راستمون که کلا اتوبان بود

هافبک دفاعی نداشتیم کازورلا بخاطر اوزیل داره عقب بازی می کنه

و مهاجم نوک که کلا نداشتیم

دفاع چپم که گیبس مرخصه

دیشب باید 5_0 می باختیم خیلی خوشانس بودیم که موناکو مهاجم نداشت

محمد مهدی محمدیان در 7/12/1393 | 18:13 گفت:

نقل قول :
همونجور که آمار نشون میده،موناکو از نظر دفاعی خوب کار میکنه. به نظر من نمیشه 3-0 برد و صعود کرد. اونجوری که بازی دیشب نشون داد به نظر مربی موناکو ضعفای آرسنالو بهتر از ونگر میدونه. میدونست آرسنال روی ضدحملات با بودن مرتساکر کند و بی تجربگی بلرین و کوکلین توی این سطح رقابتها خیلی ضربه پذیره و میدونست که آرسنال با خوردن گل اول ، بخاطر حساسیت و حذفی بودن رقابت و در خونه بازی کردن شروع میکنه به سراسیمه حمله کردن و کاملا باز میشه و اون موقع میشه راحتتر ضد حمله زد بهش و تیرای خلاصو بهش زد. اتفاقی که دقیقا دیشب افتاد.

اگر بایرن مونیخ از آرسنال2-0 شکست خورد توی آلیانز آرنا بخاطر این بود که خودشو برتر از آرسنال میدید. حتی بگم در قواره قهرمانی میدید که البته قهرمانم شد. برای همین اونا با خوردن یک گل نرفتن بخوابن توی دروازه که نتیجه رو حفظ کنن، بلکه حمله کردن ، آرسنال هم تونست اون بازی رو ببره.

اما موناکو مثل چلسیه. هیچ ابایی از این نداره که حتی توی خونش جلوی تیمای قوی تر بخوابه توی دروازه. موناکو باور داره که آرسنال از لحاظ فردی قوی تره برای همین توی خونش هم از دفاع مطلق و ضد حمله استفاده میکنه. آرسنال هم مجبوره دوباره حمله کنه چون چیزی برای از دست دادن نداره.

شاید مثل این بازی مالکیت توپ آرسنال باز هم بیشتر باشه ولی در حقیقت این موناکو هست که تاکتیکشو به بازی و آرسنال تحمیل میکنه و روند بازی رو تعیین میکنه. درنتیجه به احتمال زیاد روند بازی دیشب دوباره تکرار میشه


پاسخ شما : کاملا حرفت درسته.

Reza ADPH در 7/12/1393 | 16:52 گفت:

ضمنن این آقای پرفسور 4 سال میگفت که قرعمون سخت بوده و از این حرفا . میخوام بهش بگم : پرفسور میخوای برم تیم پشمک سازی ده دشت رو بیارن جلو آرسنال تا ازش ببری !!!
کی به این آدم لقب پرفسور داده !!!!

Reza ADPH در 7/12/1393 | 16:49 گفت:

هیچ وقت نمیگفتم که ونگر خوبه یا بده چون همیشه آرسنالو دوست داشتم ولی الان داره بازی های آرسنال بدجوری رو اعصابم راه میره . اگر میبریم که با بسم الله و لا حول و لا و سلام و صلوات هس . وقتی هم میبازیم میشم فاجعه . چرا ؟ چون به مسخره ترین نحو ممکن میبازیم .
این اولین و آخرین باری هس که میگم :
#wenger out زمان تغییر است.
چرا آخرین بارمه ، چون از این به بعد تا وقتی ونگر مربی تیم باشه و بازی های آرسنال اعصاب خوردکن باشه ، من یکی که دیگه نمی خوام اعصابمو و وقتمو صرفش کنم . من که تا زمانی که این جوری باشه تا اطلاع ثانوی فوتبال نگاه نمیکنم . وقتی تیم تغییر کرد دوباره میام !!!
این باید بگم که آرسنال تا همیشه طرفدارت میمونم ولی ونگر روی اعصابمه و به شدت دیگه ازش بدم میاد .
JUST ARSENAlL

abolfazl alayi fard در 7/12/1393 | 16:41 گفت:

همونجور که آمار نشون میده،موناکو از نظر دفاعی خوب کار میکنه. به نظر من نمیشه 3-0 برد و صعود کرد. اونجوری که بازی دیشب نشون داد به نظر مربی موناکو ضعفای آرسنالو بهتر از ونگر میدونه. میدونست آرسنال روی ضدحملات با بودن مرتساکر کند و بی تجربگی بلرین و کوکلین توی این سطح رقابتها خیلی ضربه پذیره و میدونست که آرسنال با خوردن گل اول ، بخاطر حساسیت و حذفی بودن رقابت و در خونه بازی کردن شروع میکنه به سراسیمه حمله کردن و کاملا باز میشه و اون موقع میشه راحتتر ضد حمله زد بهش و تیرای خلاصو بهش زد. اتفاقی که دقیقا دیشب افتاد.

اگر بایرن مونیخ از آرسنال2-0 شکست خورد توی آلیانز آرنا بخاطر این بود که خودشو برتر از آرسنال میدید. حتی بگم در قواره قهرمانی میدید که البته قهرمانم شد. برای همین اونا با خوردن یک گل نرفتن بخوابن توی دروازه که نتیجه رو حفظ کنن، بلکه حمله کردن ، آرسنال هم تونست اون بازی رو ببره.

اما موناکو مثل چلسیه. هیچ ابایی از این نداره که حتی توی خونش جلوی تیمای قوی تر بخوابه توی دروازه. موناکو باور داره که آرسنال از لحاظ فردی قوی تره برای همین توی خونش هم از دفاع مطلق و ضد حمله استفاده میکنه. آرسنال هم مجبوره دوباره حمله کنه چون چیزی برای از دست دادن نداره.

شاید مثل این بازی مالکیت توپ آرسنال باز هم بیشتر باشه ولی در حقیقت این موناکو هست که تاکتیکشو به بازی و آرسنال تحمیل میکنه و روند بازی رو تعیین میکنه. درنتیجه به احتمال زیاد روند بازی دیشب دوباره تکرار میشه

masoud mahmudpur در 7/12/1393 | 16:10 گفت:

نقل قول :
بازي با موناكو ١- مغرور بوديم ٢- شانس نداشتيم ٣- پلن بي نداشتيم ٤- كاپيتان نداشتيم
من تيم رو حذف شده ميدونم علي اقا ، بازي با بايرن تو اليانز ارنا ديگه تكرار نخواهد شد و موناكو هم بايرن نيست! حتي چلسي هم مثل موناكو نميتونه دفاع كنه
و يه نكته اين كه ١٠٠ درصد ژيرو نامرد بي شرف ديشب خودش نخواست به موناكو گل بزنه! چون فرانسويه و دوس نداره مردم كشورش ناراحت شن
ديشب هرچي ريپلي نگاه كردم به اين نتيجه رسيدم اون ضربه ژيرو به اسمون كاملا عمدي بود، مشت كوبيدن به زمينم سيا بازيش بود!
و در مورد شترمرغي به اسم مرتساكر كه كاپيتان تيمه در نبود ارتتا! فقط ميتونم بگم رو هر ٣ گل حريف مؤثر بود! يه تنه تيم رو به فنا داد
ديگه چيزي واسه گفتن نيست و ايني كه گفتي اگه تو ٣٠ دقيقه ابتدايي به گل برسيم ميتونيم به بازي برگرديم بگم محاله تو ٩٠ دقيقه تو بازي برگشت به اين موناكو حتي ١ گل بزنيم،،،كاشكي به رئال مادريد ميخورديم حذف ميشديم دردمون به دلمون بود ولي حالا....
خدايا خودت به داد اين تيم برس


پاسخ شما : داداش نمیتونه تو لحظات حساس تصمیم درستی بگیره.مطمئن باش دوست داشته اون توپو گل کنه ولی واقعا نتونسته.اولین بارشم نیست.بازی با تیمای غیر فرانسوی هم از این گندا زیاد زده

masoud mahmudpur در 7/12/1393 | 16:08 گفت:

مرسی علی قاسمی.بر عکسه بعضیا که خودشونو خیلی منطقی میدونن ولی واقعا بی منطقن بی ادعا و منطقی پست میزاره
موناکو هم کلا بعیده 3 تا بخوره.میترسم آخر بازی برگشت حسرت اشتباه تیم رو گل سومو بخوریم

نیما در 7/12/1393 | 15:55 گفت:

مرسی علی اقا
کارمون برای صعود سخته ولی غیرممکن نیست
اگه بازیکنا خودشون باشن میشه به این موناکو3 تا گل زد هر چد خیلی سخته ولی شدنیه
من که به صعود امیدوارم فقط خداکنه بازیای لیگ و منچستر رو ببریم تا همه چی یه دفعه از دست نره و روحیه تیم برگرده
بالاخره نوبت ما هم میرسه

parsa در 7/12/1393 | 15:35 گفت:

توبازی برگشت برا صعود حداقل باید 3تا بزنیم که خیلی سخته ولی امکان پذیره ولی باتوجه به اینکه دفاع های ما پنیر سوئیسی تشریف دارن
گل هم بزنیم گل میخوریم که این.....باید گابریل بشه زوج کوش{تاوقتی که این شترمرغ کاپیتانمون باشه وضع همینه}
دوم اینکه جیرود الاغ بی خاصیت باید گمشه بیرون وولبک بره نوک وولکات یا چمبو بیان راست...
بااین حال شانسمون خیلیییییییییییییی کمه ولی آدمی به شانس زندس))

parsa در 7/12/1393 | 15:28 گفت:

مرسی علی قاسمی...عالی بود

majid در 7/12/1393 | 14:48 گفت:


مرسی علی جان که با حرفات برعکس خیلیای دیگه بچه ها رو تو این شرایط سخت اروم میکنی ازت ممنونم. با حرفاتم موافقم. اگه من خودمم باعث ناراحتیه کسی شدم ازش عذرخواهی میکنم اما ما همه تو یه جبهه ایم اگه نمیتونیم همدیگرو اروم کنیم حداقل به ناراحتیه همدیگه اضافه نکنیم و تو این وضعی که همه عصبین همدیگرو عصبی تر نکنیم با بعضی حرفای نسنجیده

حمید pires در 7/12/1393 | 14:45 گفت:

ممنون علی جان . یه لحظه فکر کنین اگه دیشب 5 بر صفر میبردیم و تو مرحله بعد بودیم بازم یه چیزی کم داشتیم اونم ایثار بازیکنهاست چیزی که موجب قهرمانی لیورپول 2005 شد . اما اگه با این شرایط صعود کنیم میشیم همون لیورپول 2005 .
این بازی منو یاد بازی با زسکا (فکر کنم 2007) انداخت که تو خونه بیشتر از 15 موقعیت صددرصد و گل نکردیم و مساوی شد . یه موقعهایی وقتی خدا نخاد اصلا نمیتونی گل بزنی دیشب اینجوری شده بودیم اگه مسی و سوارز و نیمار داشته باشی خدا نخاد به مالاگا تو خونه میبازی اگه ستاره های چلسی رو داشته باشی خدا نخاد به بردفورد 4 صفر تو خونه میبازی.
فقط میشه گفت اگه صعود کنیم تیم به مرحله جدیدی از بلوغ میرسه و الا بازم میشه رو تازه نفس موندن تیم حساب کرد.
حسن آقا اصلا اینطور نیست ژیرو تلاشش کرد منتها قسمت نبود توپا گل بشه به اون صحنه در وازه خالی ولبک فکر کنین که توپش خورد به پای ولکات همه بازی دیشب تو اون صحنه بیان میشه.
تو بازی برگشت امیدوارم خوب دفاع کنیم و نیمه اول 2 گل بزنیم بقیش حله.

mehdi در 7/12/1393 | 14:33 گفت:

خیلی ممنون علی جان........حرف دلمو زدی تا یه خورده آروم شم.

من دیشب فقط 1.5 ساعت خوابیدم چون هم از باخت ناراحت بودم و هم از یه سری طرفدار نما

حسن در 7/12/1393 | 14:23 گفت:

بازي با موناكو ١- مغرور بوديم ٢- شانس نداشتيم ٣- پلن بي نداشتيم ٤- كاپيتان نداشتيم
من تيم رو حذف شده ميدونم علي اقا ، بازي با بايرن تو اليانز ارنا ديگه تكرار نخواهد شد و موناكو هم بايرن نيست! حتي چلسي هم مثل موناكو نميتونه دفاع كنه
و يه نكته اين كه ١٠٠ درصد ژيرو نامرد بي شرف ديشب خودش نخواست به موناكو گل بزنه! چون فرانسويه و دوس نداره مردم كشورش ناراحت شن
ديشب هرچي ريپلي نگاه كردم به اين نتيجه رسيدم اون ضربه ژيرو به اسمون كاملا عمدي بود، مشت كوبيدن به زمينم سيا بازيش بود!
و در مورد شترمرغي به اسم مرتساكر كه كاپيتان تيمه در نبود ارتتا! فقط ميتونم بگم رو هر ٣ گل حريف مؤثر بود! يه تنه تيم رو به فنا داد
ديگه چيزي واسه گفتن نيست و ايني كه گفتي اگه تو ٣٠ دقيقه ابتدايي به گل برسيم ميتونيم به بازي برگرديم بگم محاله تو ٩٠ دقيقه تو بازي برگشت به اين موناكو حتي ١ گل بزنيم،،،كاشكي به رئال مادريد ميخورديم حذف ميشديم دردمون به دلمون بود ولي حالا....
خدايا خودت به داد اين تيم برس

کمیل در 7/12/1393 | 14:16 گفت:

مرسی علی جان مثل همیشه زیبا نوشتی و تحلیل کردی، لذت بردم، راستش از شدت ناراحتی و افسردگی از دیشب تا الان دل و دماغ بحث ندارم و هیچی نمیگم، بازی و نتیجه دیشب بدجور ناراحتم کرده چیزی که چند ساله داریم تجربش میکنیم و گفتیم امسال دیگه خوب نتیجه میگیریم به خاطر قرعه خوب اما ...،